1.5 TSI v Kodiaq-u

sad

Guru
24. avg 2007
20.878
9.545
113
Ja, to je vse isto. Pri ICE ti gre poraba 20-30% gor, pri BEV pa 100 in već % gor, torej se ti že tako relativno majhen doseg več kot prepolovi.
Samo vračunaš in je.
ISTO.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.311
5.600
113
a je kdo že probal električarja in prikolico. Dvomim da pridem na Pag (v Metajno) z čolnom.
Ja, to je vse isto. Pri ICE ti gre poraba 20-30% gor, pri BEV pa 100 in već % gor, torej se ti že tako relativno majhen doseg več kot prepolovi.
Samo vračunaš in je.
ISTO.
Zaj pa utemelji zakaj pri enakem bremenu enkrat porabiš 30% več energije drugic pa 100% več. Kera fizika je tu zadaj?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Clancy

Majstr
20. avg 2007
817
394
63
BEV ima izkoristek nekje blizu 100% izkoristek in bo za vleko prikolice porabil pač 2x več energije. Ampak vseeno manj, kot jo porabi ICE iz bencina in 35% izkoristkom?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

kegelj

Fizikalc
30. apr 2012
407
98
28
In zakaj bi moral priti na Pag v enem šusu brez polnjenja? Na 5 urni poti je zelo priporočljivo, da se vmes ustaviš za pol ure in takrat napolniš avto, se malo pretegneš, malo poješ, popiješ in greš naprej.
Za vse tiste, ki jim je to delal breaker je avto na dizel ali bencin....
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.878
9.545
113
Zaj pa utemelji zakaj pri enakem bremenu enkrat porabiš 30% več energije drugic pa 100% več. Kera fizika je tu zadaj?
Cudez. Clancya si preberi...
Pa se posipam s pepelom, sem orenk zaj... Recimo v tem videu zgoraj je bila poraba elektrike za 237% višja. Torej 3.37.
 
Nazadnje urejeno:

matej_

Guru
25. okt 2007
2.098
636
113
razmisli: a misliš, da te bo prav čakal tam prazen prostor pri polnilnici, da se boš lahko ti pripeljal pa nafilal?
kaj če bo že vse zasedeno? do naslednje tam isto, potem pa že zmanjka energije....

in potem lahko namesto, da boš na pagu v 5urah, se furaš dol 8 ali več
 

kegelj

Fizikalc
30. apr 2012
407
98
28
razmisli: a misliš, da te bo prav čakal tam prazen prostor pri polnilnici, da se boš lahko ti pripeljal pa nafilal?
kaj če bo že vse zasedeno? do naslednje tam isto, potem pa že zmanjka energije....

in potem lahko namesto, da boš na pagu v 5urah, se furaš dol 8 ali več
Taki, ki tako razmišljajo si kupijo pač bencinski ali dizelski avto.
Gledam v čateških toplicah v kampu.... Toliko električnih vozil iz Nizozemske. Pa sem prepričan, da vsi pridejo na cilj brez težav, pa je razdalja večja od npr. Ljubljana - Pag.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.577
6.375
113
Nizozemci nenormalno radi trpijo. Drugače si težko razlagam, da v čisto vsaki, ampak res v čisto vsaki vukojebini na svetu srečaš Nizozemca s prikolo. In to tam kjer še lokalci ne zaidejo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.732
818
113
Cudez. Clancya si preberi...
Pa se posipam s pepelom, sem orenk zaj... Recimo v tem videu zgoraj je bila poraba elektrike za 237% višja. Torej 3.37.
V tem videu ni primerjave z vleko točno te prikolice z ICE na tej isti trasi. Prikolice so si zelo različne, tako po masi kot po aerodinamiki. Če vlečeš neko ornk prikolico si s klasičnim pogonom lahko hitro na 12 l porabe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

koliko

Guru
21. avg 2007
4.333
2.313
113
SV SLO
Ne drži, tudi na e-tronu jo lahko že tovsrniško naročiš.
ti ki si malo bolj v avtomobilskih tokovih. Slišal sem, da mora kupec ob nakupu novega e-trona podpisati izjavo, da e trona ne bo pral z visokotlačnim čistilcam, da ga ne bo pral v avtomatski pralnici, in da ga bo pral izključno na roke in z nizkim pritiskom vode. Kao koncern spet nekaj z....l in lahko pride voda do baterij.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.878
9.545
113
V tem videu ni primerjave z vleko točno te prikolice z ICE na tej isti trasi. Prikolice so si zelo različne, tako po masi kot po aerodinamiki. Če vlečeš neko ornk prikolico si s klasičnim pogonom lahko hitro na 12 l porabe.
Glej, 12l je popolnoma brezvezen podatek. Ker ne veš iz koliko štarta.
Ampak recimo 12l na 8l je koliko? Ajde recimo 50% več. Tukaj pa je bila poraba 237% višja.
''Težava'' EVjev pri vleki je, da so tako učinkoviti, da jih vsaka dodatna negativna zadeva zelo ''ubije''. Klasični ICEji so itak bistveno bolj neaerodinamični in jih posledično taka škatla zadaj relativno manj prizadane. Naprej recimo ta prikolica zadaj deluje kot jadro in posledično regen ogromno pade (kar je pri EVju bistveno za porabo), itd., itd.
Hkrati pa kakšen ameriški SUV ali pickup skoraj ne bi čutil te prikolice (karikiram) in bi šla morda poraba gor za 2 litra (iz zelo neekonomičnih 20 :)).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.732
818
113
Kater avto točno pa kuri 8 l, če se voziš 100 kmh po AC, kolikor je omejitev s prikolico? 2 tonski pickup?
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.878
9.545
113
Kater avto točno pa kuri 8 l, če se voziš 100 kmh po AC, kolikor je omejitev s prikolico? 2 tonski pickup?
Preberi še enkrat moj odgovor. Ne da se mi zabijat časa.

Drugače pa en USA primer:

The Ram Laramie has not been ANCAP tested but it has passed the ADR crash test. It has a three-year/100,000km warranty with service intervals of 12 months/12,000km.

Fuel consumption figures are unavailable but CarsGuide senior journalists have recorded about 20.0L/100km (with heavy towing) and 15.0L/100km (mixed driving, no towing). It has a 117-litre fuel tank.
 
Nazadnje urejeno:

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Ne da se mi brat cele teme in vsega klobasanja. 1.5tsi je prešvoh. Kodiaq je velika in težka krava. Tudi če ti bodo pospeški zadostovali, bo avto pil. Sam imam 190 konjskega tdija, pa včasih pogrešam kakšnega konja... Sicer pa pojdi na testno vožnjo. Aja na dizlu je povprečna poraba cca. 7 litrov, na bencinarju bo sigurno 2 l več. Lp
 
  • Haha
Reactions: klekej

sad

Guru
24. avg 2007
20.878
9.545
113
Odvisno kaj pričakuješ in kakšne vožnje imaš. 1.5TSI se brez večjih težav vozi s porabo okrog 8 litrov. Seveda pa ne pri 160km/h na avtocesti. In tudi tistih 150KM je za normalno vožnjo čisto dovolj.
Bencinar 2.0TSI je pa kar požeruh, si takoj na 10 in gor.

Sicer pa greš na testno vožnjo in vidiš, če ti ustreza.