1.2 Tce, Renault

matejm1994

Fizikalc
1. jan 2009
1.119
2
38
Jaz imam 1.2 16v, običnega
smile-1.gif
 

matejm1994

Fizikalc
1. jan 2009
1.119
2
38
Enkrat smo ga nabasali tako, da je bil zadaj "čisto na tleh". V njem sva bla dva, jaz + sopotnik, zadaj so bili sedeži podrti. Škoda ker nimam slikce kako je bil na tleh. In na relaciji Bovec - Nova gorica - Novo Mesto + okoli novega mesta še cca 350 km krajših poti + nazaj po isti poti je mel porabo 6.4 l/100. Seveda, nismo šli 150km/h po avtocesti, ampak po omejitvah, ali pa še kak km/h manj.

Tako da, za kratke razdalje, ni potrebe po 1.2 TCE pomoje =) Pa še porabi verejtno več.


 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Sigurno ni potrebe po turbini bo 16v dovolj. pa še poraba sprejemljiva. nekako tako kot si napisal. Za primerjavo Ravno danes sem tankal corso 1.2 16 v. celoten tak je bil porabljena za vožnjo po ac. Hitrost med 110 in 140. Ene 2x sem jo do kraja prtisnu. 37 litra za 605 km, to je okoli 6,1 porabe. To je OK.
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
A ben, jst bi par konjev vec
smile-1.gif
Ma sej kot pravim 75hp verzija bo dovolj, je pa ponavadi s tem motorjem bistveno slabsa oprema. Drugace pa je lusten avtek za ga met kot 2. avto.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
GT je samo kot 1.2 tCe. Dynamique pa tudi 1.2 16V. Ta ima že kar precej opreme, sploh prvi letniki...
 

SE_P1i

Pripravnik
7. feb 2008
887
0
16
Evo mi mamo pri bajti zdaj že štiri leta Cliota 1.2 TCE, prevoženih 87.000, dela k šus, do zdaj ni bilo treba niti enkrat obiskat izredno servisa. Edino prejšnji teden mi je na tehničnem reku, da bo treba končnik zamenjat
tongue-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
87000km pa res ni nekaj na kar bi moral biti ponosen pri novem avtomobilu. nima veze, zdaj gledam nekaj japonskega, stare tehnologije.
grin1.gif

aja danes sem imel tudi sam prvic tehnicnega ker je polo 1.2tsi star 4 leta in je podvozje skoraj novo, medtem, ko smo imeli z masino ze nemalo tezav
smile-1.gif
 

SE_P1i

Pripravnik
7. feb 2008
887
0
16
Glede na to, kaj ste pisal, kaj je bilo treba menjat vse na TSI-jih, sem jst kr ponosen
grin1.gif


Čeprav moram priznat, da sem takrat, ko se kupoval Cliota, kolebal med njim in Polotom. Moram priznat da mi je Polo še vedno boljši. Ampak s to opremo, ki sem jo jaz hotel imeti, bi me Polo prišel 16.500€, Clio pa 12.100€. Tko da je Clio nakoncu zmagal.
cool-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Življenjska doba turbine nima nobene povezave z dolžino vožnje
zmaga.gif

Seveda ne. Kratke fure, hladno olje in majhen mlinček, ki močno rabi pomoč turbine, da se malo bolj dinamično premakne je recept za dolgo in trouble free izkušnjo.
tongue-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
pri nicemer nisem, bom raje tiho. se vedno kolebam. tezko je biti pameten pri teh stvareh. se mi zdi, da je bilo 10 let nazaj precej bolj enostavno, pravzaprav so se takrat kompliciranja dobro zacela.
ne grem na ta razred, mazda 6, passat, avensis.... ne rabim taksnega avtomobila. raje potem berlingota za pol cene taksnega avtomobila in ga menjam bolj pogosto.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Glede na to, da folk danes drugega kot dizla noče niti na testno vožnjo peljati...
redface-1.gif
 

bimbim

Pripravnik
26. avg 2011
87
0
6
Dobrih 6 let vozim Clio 1,2 tce... poskocen avtic, nobenih tezav. V glavnem mestna voznja, poraba med 7 in 8
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Mazda6 za 20k €?

A si še vedno pri Aurisu?

Nasel sem favorita, ce koga slucajno zanima in to po nakljucju. Suzuki SX4 S-Cross. 4 kolesni pogon z zaklepom sredinskega diff in 1.6l bencinar preproste izdelave pa avtomatik bo.
Avtohisi Lusina blizu Skofje Loke pa vse pohvale. Imajo testnega s cvt menjalnikom in navadnim.
Cena od 16-20k eur za bencinarja, odvisno od opreme.
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=1&id=1297
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Pa si že šel na testno vožnjo? Jaz sem šel en krog med tem, ko sem imel avto na servisu. Sem nekaj tudi razmišljal, da bi ga za očeta vzeli. Hitro sem se premislil. Avto dobesedno ne gre nikamor poleg tega pa je zelo trd in neudoben. Pa ne mislit, da sem ga primerjal z ne vem kakšnimi avtomobili... Saj, če si ti zadovoljen potem hvala bogu ampak mene ni prepričal.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
sem sel z avtomatikom (cvt) na test za 3 ure. in me je ravno testna voznja prepricala, ker sem se vrnil 10, 15 let nazaj, ko so bili avtomobili se preprosti.
smile-1.gif
) v lock nacinu. Samo pri spustu premalo zavira z motorjem in bo treba pac ploscice menjati bolj pogosto.

Pospeski in hitrosti, glede na to, da imam zadnjih 120.000km povprecje 42kmh, je cisto ok. Prehitevanja bodo pac malce z zaletom ampak se da. Udobje avtomatika pa prevaga guncanja na siht in do doma z nenehnim prestavljanjem. Kaj mi pomagajo pospeski, ce avto na 50.000km menja verigo in polno enega sranja in zaradi tega obticim na avtocesti ponoci ali v dezju dvakrat (nas 1.2 tsi polo) Bolje tistih nekaj delovnih konjev, ki delajo brez prestanka kot sportni z ne vem kaksnim navorom, ki zajebavajo in crknejo, ko jih najbolj rabis.

Aja prejsnji teden se vozim z nasim dragim polom 1.2tsi (105KM), magistralka, 120kmh, kamion pred mano, promet iz nasprotne, zmanjsam hitrost na 80kmh, zavetrje, prazna nasprotna cesta, tri prestave dol, gas, grem prehitevat, sekundo, dve vlece avto kot za stavo nakar sredi kamiona cukne in ne gre vec naprej...zgubi moc, trokira... na desni prehitevani kamion, pred mano 500m avto, ki se bliza, na levi jarek. Bravo volkswagen. No saj potem je slo ampak ne vem no.

Preprostost je zakon.
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Glede preprostosti ti dam popolnoma prav. Tudi jaz sem pristaš tega.. Pogon pri SX4 je res dober. To sem tudi sam takoj opazil. Me je pa res zmotil popolnoma zaspan motor. Sem ga pa primerjal z mojo mazdo 3(1.6 105km) in je občutno bolj poskočna.