1.2 Tce, Renault

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.550
927
113
Kolikor vem, je TCE130 na voljo le kot GT-line, TCE115 pa kot Expression (in dodaš GT style za skor isti videz) - torej še dodatna oprema doda nekaj cenovne razlike.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik spenstar pravi:
ej crashburnt, je kaksna huda razlika med TCE115 in TCE130 pri novi Renault masini ali samo malo bolj cipano? (Razlika v ceni iz kataloga je ~2000 evrov)

Po pravici povedano, ne vem ... se bom pa pozanimal. Poleg tega je še 1.2 TCE 120HP, ki je v Cliu IV.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Ledenko pravi:
Kolikor vem, je TCE130 na voljo le kot GT-line, TCE115 pa kot Expression (in dodaš GT style za skor isti videz) - torej še dodatna oprema doda nekaj cenovne razlike.

Pozor, TCE130 je v starejši verziji 1.4 litrski, v novejši pa 1.2.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
hysterical-1.gif
se pravi je tudi reno zacel komplicirati. Brezveze. Pa rabim samo en avto, ki je malce vecji in cimcenejsi za vzdrzevat. Hvala vsem drugace. Grem drugo znamko raziskovat.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Slavni 1.4 tce s porabo 9 do 10 litrov pri vožnji po omejitvah, groznim cukanjem. itd.
bonk.gif
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.550
927
113
Vem, da je bil v štartu TCE130 1.4 turbo motor (ki je bil dokaj problematičen in ne preveč priljubljen), pa so ga pa kasneje umaknili. Bi skor lahko na prste ene roke preštel, koliko je bilo prodanih :p

Sam sem imel v mislih novi TCE130 (1.2tce).
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
hysterical-1.gif
se pravi je tudi reno zacel komplicirati. Brezveze. Pa rabim samo en avto, ki je malce vecji in cimcenejsi za vzdrzevat. Hvala vsem drugace. Grem drugo znamko raziskovat.

tudi korejci so že na kompliciranih motorjih, edino do turbin jim še ni uspelo pridet, tako da veliko sreče pri iskanju

in ne vem zakaj ne bi vzel megana z 1.6 motorjem
confused-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Stroški? Nadomestilo za uporabo cest je pri 1.2 motorju 65€, pri 1.6 pa koliko? 100€? Krivulja navora?
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
zato, ker iscem avtomatika. auris karavan 1.4d je idealen zame ampak so nedavno umaknili iz ponudbe robotiziran menjalnik. me tudi hibrid mika s cvtjem ampak potem sem cenovno ze zelo blizu avensisu.. mah
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.550
927
113
Že prestavno razmerje med 1.6 in 1.2 tce zelo različno (razen, če niso kaj pri 1.6 zdaj popravili, kar pa dvomim).
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Megane-a ne dobis vec z navadnim 1.6l motorjem. Kot vidim, se poslavljajo dobri stari bencinarji. Dizli pa so s piezo sobami in ostalim sranjem vedno bolj poddimenzionirani in obcutljivi.

Zdaj sem se voljan odpovedati tudi avtomatskem menjalniku samo, da dobim en motor, ki bo deloval 200.000-300.000km brez problemov.

Ima se kdo kaksno idejo. Nagibam se na stran bencinarjev. Mazda ima sumljivo visoko kompresijo pri navadnih bencinarjih, ostali pa ze vsi "direkten vbrizg". Toyotini VVTi motorji pijejo olje kot stari bmwji in alfe. 1.6 turbo bencinarji pri PSA grupi so ok?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.656
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
hysterical-1.gif
se pravi je tudi reno zacel komplicirati. Brezveze. Pa rabim samo en avto, ki je malce vecji in cimcenejsi za vzdrzevat. Hvala vsem drugace. Grem drugo znamko raziskovat.

tudi korejci so že na kompliciranih motorjih, edino do turbin jim še ni uspelo pridet, tako da veliko sreče pri iskanju

in ne vem zakaj ne bi vzel megana z 1.6 motorjem
confused-1.gif

v švabariji jih že lahko kupuješ z 1.6 in 2.0 T-GDI varjantah
cheer.gif

Čez lužo so bli pa že par let...
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
kateri so FPT turbo motorji? in kateri motorji so cez luzo ze par let?!

jaz pogresam pac enostavne bencinarje brez turbine z enostavnim motronic vbrizgom naprej. ocitno je to "the last samurai".
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.682
113
Če toliko kompliciraš s tem dolgoživim motorjem potem vzemi hibrida od Toyote in si zmagal. Pa še avtomatik (no ajd, CVT) imaš.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.001
971
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Ima se kdo kaksno idejo. Nagibam se na stran bencinarjev. Mazda ima sumljivo visoko kompresijo pri navadnih bencinarjih, ostali pa ze vsi "direkten vbrizg". Toyotini VVTi motorji pijejo olje kot stari bmwji in alfe. 1.6 turbo bencinarji pri PSA grupi so ok?

sicer ne vem ali to kar pišeš za Toyote današnje dni res drži(da kurijo olje), tudi ne vem zakaj sklepaš da bi znala biti Mazda problematična,no M3 karvana itak ni....tako, da preprosto nimaš veliko izbire.
Mofoče res kot je omenjeno zgoraj ...Toyota hibrid.....če ne pa kakšna DACIA, ki ima bolj simpl tehniko.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Sicer pa ne vem zakaj isces tako vzdrzljive motorje, a si v zadnjih 10 letih imel kaksen avtomobil v lasti vec kot 2 leti?
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.550
927
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Megane-a ne dobis vec z navadnim 1.6l motorjem. Kot vidim, se poslavljajo dobri stari bencinarji. Dizli pa so s piezo sobami in ostalim sranjem vedno bolj poddimenzionirani in obcutljivi.

A to govoriš preverjeno s strani prodajalcev? Na konfiguratorju je še vedno.