Citat:
Uporabnik spenstar pravi:
ej crashburnt, je kaksna huda razlika med TCE115 in TCE130 pri novi Renault masini ali samo malo bolj cipano? (Razlika v ceni iz kataloga je ~2000 evrov)
Citat:
Uporabnik Ledenko pravi:
Kolikor vem, je TCE130 na voljo le kot GT-line, TCE115 pa kot Expression (in dodaš GT style za skor isti videz) - torej še dodatna oprema doda nekaj cenovne razlike.
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
se pravi je tudi reno zacel komplicirati. Brezveze. Pa rabim samo en avto, ki je malce vecji in cimcenejsi za vzdrzevat. Hvala vsem drugace. Grem drugo znamko raziskovat.
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
se pravi je tudi reno zacel komplicirati. Brezveze. Pa rabim samo en avto, ki je malce vecji in cimcenejsi za vzdrzevat. Hvala vsem drugace. Grem drugo znamko raziskovat.
tudi korejci so že na kompliciranih motorjih, edino do turbin jim še ni uspelo pridet, tako da veliko sreče pri iskanju
in ne vem zakaj ne bi vzel megana z 1.6 motorjem
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Ima se kdo kaksno idejo. Nagibam se na stran bencinarjev. Mazda ima sumljivo visoko kompresijo pri navadnih bencinarjih, ostali pa ze vsi "direkten vbrizg". Toyotini VVTi motorji pijejo olje kot stari bmwji in alfe. 1.6 turbo bencinarji pri PSA grupi so ok?
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Megane-a ne dobis vec z navadnim 1.6l motorjem. Kot vidim, se poslavljajo dobri stari bencinarji. Dizli pa so s piezo sobami in ostalim sranjem vedno bolj poddimenzionirani in obcutljivi.