0% obrestna mera, lizing

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
stvar je več ali manj v tem, da imajo določeni proizvajalci svoje (hišne) leasinge, nekateri pa pač ne. in kdor ima svoje: recimo renault ima recimo RCI, porsche ima porsche leasing in posledično lahko da ugodne pogoje financiranja. sploh v času nizkih obrestnih mer.

če ima firma še svoje zavarovalno posredništvo in te obveže zavarovati prek njih, dobi že preko zavarovalne provizije svašta nazaj.

na koncu dneva gre pa itak vse bolj v to, da bi nas proizvajalci avti radi priklopili na nekaj naročnini podobnega za našo mobilnost, zato še bolj spodbujajo financiranja in najeme.
 
Nazadnje urejeno:

altermost

Fizikalc
14. maj 2015
258
75
28
Pred enim mesecem sem menjal avto - v igri so bili Renault Kadjar, Peguet 5008, Suzuki SX c cross in Kia Sportič,
Pogoj prevzem mojega rabljenega in ostalo plačilo v gotovini.
Pri Renaultu ocenili mojega za 900€ nižje kot drugje, na gotovino brez popusta, na lizing do 1000€ popusta brez obreti - stroški odobritve skoraj 1000€ - ker moraš v času garancije in lizinga voziti na uradni servis in imeti kasko te lizing pride cca 3000€(+1000€ odobritev) dražje kot gotovinski nakup.
Peguet - kao brez obrestni te pride dražje vse skupaj samo cca 3000€ (starega ocenili za 200€ več kot po Eurotaxu) na gotovino brez popusta
Kia - zaradi sedem letne garancije in stroškov lizinga te pride 2700€ dražje - gotovina dodajo prevleke in predpražnike
Vzel sem SX C cross-a ker je bil 2000€ že v akciji + dobil Petrolovo kartico ki ima naložena 1000€ + kovinska brezplačno + zimske gume na platiščih s senzorji + (oni jih cenino na 960€) moj avto ocenili po najnižji Evrotaxu + dodali 300€ zaradi ohranjenosti, za gotovino ni šans za popust (samo v Trzinu mi je rekel, da mi ne bo zaračunal priprave in prevoza v višini 150€ , imeli pa so 3 letni lizing brez stroškov odobritve in brez obresti (ampak bi moral plačati 1x letno). Se pa generalno gledano pri njih ne moreš pogajat - vsi pravijo ne morem in konec tudi za ceno, da ne proda.
Suma sumarum - lizing je uradno brez obresti v praksi pa preplačaš celo do 10% vozila - všteti vsi stroški, razen pri Suzukiju (od znamk, ki so prišle v ožji izbor)
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
2015 sem kupoval avto. Vzel megana z 0 procentov, daleč najcenej varjanta. preplačal ga bom celih 99 EUR, kolker je bilo stroškov z sklenitvijo. Koštal me je 16.100 EUR. takrat gledal še c4 15 pa nekaj jurjev z podobno opremo, ampak na citroen financiranje. Skupna cena bi bila okoli 18 jurjev, toliko kolker je avto koštal na keš. Je pa pri renoju res, da ima svojo RCI banko, ki daje lizinge in kredite, tako da denar ostane v isti bajti, zato se lahko hecajo z 0 procentov obresti, na račun tega prodajo več avtov in večji priliv denarja, ampak postopoma po obrokih. Ko potegneš črto čez pet let so prodajalci na boljšem, več prodanih avtov, več cvenka.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Citat:
Uporabnik Miikech pravi:
Evo, lizing lahko naredi lepo razliko v ceni. Skoraj osnovni Clio 1.2 in Peugeot 208 1.2. Cena prvega 10.290, drugega 10.735. Na 7 let zanemarljivo malo razlike. Ampak. Lizing enega in drugega pa druga stvar. Peugeota namrec v 7 letih placas 2100eur vec. Odstejes 500eur vecjo ceno na zacetku in je se vedno 1600€ vec proti lizingu renaulta.

zakaj pa ne izracunas se koliko bi te prisel kredit ali lizing ki ni vezan na znamko.ce pri peugeotu razlika samo 500 si z boljso obrestno mero hitro v plusu.sigurno avtohisa sodeluje tudi z "zunanjimi bankami"
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Lani poleti sem kupoval. Ker sem imel keš, sem hotel plačati takoj v celoti, ker ne maram zadolževanja. Ne gre. Oziroma ja, lahko bi, ampak potem ne bi dobil:
- gratis paketa opreme v vrednosti 1100€
- dodatnega popusta 1000€
- brezplačnih rednih servisov 4 leta oz. 150k km
- komercialnega popusta na zavarovanje

Tako sem potem dal maksimalen polog in vzel najkrajšo možno dobo odplačevanja (2 leti). Obresti in stroški odobritve sicer nanesejo 1200€, ampak še vedno sem vsaj 2,5k€ v plusu zaradi ugodnosti, ki jih pri "keširanju" ne bi bilo.

Šlo je za Renault in njihov RCI leasing.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Meni so tudi nabili maksimalne popuste, praktično je bila enaka cena kot bi ga na delavca vzel. Pridobil sem pa jamstvo, ki je drugače na keš doplačilo, pa renault strešne prečke, pa gor thule nosilce za smuči. Dober deal. Dizlaš za 16 jurjev, GT line oprema, pa še nekaj bombončkov pa 0 obrestne mere. Nimaš kej. Je blo pa takrat nekako tako. 0 procentna obrestna mera za clio do 8k, za megana do 10k, za odhajajočo laguno do 12k. Za več so nabijali obresti v nebo. Sem zračunal, da bi blo cenej če bi vzel SKB gotovinski kredit in doplačal za jamstvo.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:

Točno tako. Prodajalcem je v interesu, da ti prodajo lizing, pa čeprav z 0% obrestno mero. Ker dobijo še "subvencijo" s strani banke. Tudi, če boš mahal z gotovino, ti bo uturil lizing. Na gotovinski popust pa lahko itak pozabiš.
Govorim seveda za določene modele vozil, da ne bo pomote.




1.Prodajalcem je v prvi vrsti v interesu,da ti prodajo avto!
2.Nato jim je v naslednjem interesu,da ti uturijo leasing,pod pogojem da imajo kaj od tega,sicer jim je vseeno ali plačaš z gotovino
3.Če jaz maham z gotovino,mi on nima kaj uturavati leasinga,lahko mi ga samo predlaga na primeren način! Je pa res,da določene modele ceneje kupiš na leasing,ki ga potem sicer lahko zelo hitro poplačaš (primer večine Oplovih vozil...ampak tam ne gre za 0% leasing,torej je druga zgodba..)
4. Prodalec (ali distributer) mora v vsakem primeru plačati banki (leasing hiši) razliko v obrestih,ki jih leasing hiša izgubi pri tem 0% financiranju

S prvo in drugo točko se popolnoma strinjam. Pri tretji je pa zadeva malo bolj kompleksna. Ne samo čno / belo. Spodaj je nekdo že napisal razlago.
Citiram:

Lani poleti sem kupoval. Ker sem imel keš, sem hotel plačati takoj v celoti, ker ne maram zadolževanja. Ne gre. Oziroma ja, lahko bi, ampak potem ne bi dobil: - gratis paketa opreme v vrednosti 1100€ - dodatnega popusta 1000€ - brezplačnih rednih servisov 4 leta oz. 150k km - komercialnega popusta na zavarovanje Tako sem potem dal maksimalen polog in vzel najkrajšo možno dobo odplačevanja (2 leti). Obresti in stroški odobritve sicer nanesejo 1200€, ampak še vedno sem vsaj 2,5k€ v plusu zaradi ugodnosti, ki jih pri "keširanju" ne bi bilo. Šlo je za Renault in njihov RCI leasing.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Jaz sem vzel kredit na eno leto in 4000€ vrednosti. Pa isto dobil vse bombončke...
5 letno podaljšano garancijo
5 letni My revision servisni plan
1 leto gratis obvezno in kasko zavarovanje
4 zimske gume
10% popusta na ceno v ceniku
Zastonj montažo vlečne kljuke
Preklopno kljuko po ceni brez DDV

Preplačal 400 EUR kredit.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Samo to mi ni jasno, da si pri Renaultu stel kasko in redne pooblascene servise, a pri novem Suzukiju pa tega ne bos imel?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Jaz sem vzel kredit na eno leto in 4000€ vrednosti. Pa isto dobil vse bombončke...


Zastonj montažo vlečne kljuke

Uff,kako je ljudi lahko nategniti,da mislijo da so nekaj dobili zastonj,čeprav so plačali
cheer.gif


Za info:
V resnici si KUPIL vse dodatne bombončke,nisi jih dobil...(plačal si jih v ceni avtomobila)
V resnici si KUPIL vlečno kljuko,niso ti jo dali zastonj...(plačal si jo v ceni avtomobila)

To,da si nekaj dobil in da so ti dali nekaj zastonj,so pa klasične trgovske fore v smislu "pri nakupu treh izdelkov vam četrtega podarimo",da imajo potem kupci občutek,da so nekaj dobili podarjeno
evil.gif


Da ne boš slučajno živel v iluziji,da si karkoli dobil zastonj
wink-1.gif
 

Matej

Fizikalc
24. jul 2007
1.992
2
38
Ksz

Se ne cudim zakaj uspesni prodajalci vozil lahko kasneje res prodajajo vse:))
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
ja, imaš prav-vsaka dodatna opcija in naknadno vgrajena oprema je vključena v ceno avta. zato pa Kangoo za vsak slučaj stane 50.000€
hysterical-1.gif


zadeva gre bolj v smeri:
oglaševan/redni popust nudi uvoznik,
popust na financiranje si ponavadi razdelita uvoznik in finančna hiša (v kolikšnem razmerju je stvar dogovora)
kar da prodajalec zraven (ala dodatni popust/tepihe/vlečne kljuke, razne montaže) gre pa iz njegove marže
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.222
1.366
113
Clio nov. Glede na to, da se v sluzbo vozi cca 6km, je pametno vzeti tce s turbino? Ali raje 1.2 16V. To, da je nepremicnina, ni problem.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Samo za na šiht se ne splača nič od navedenega. Garo, ki je je že zamoritzirana (da ne izgubljaš na vrednosti poleg vsega in te pride 2x ceno po ceniku
evil.gif
)
Za večnamenskost, kjer je potrebno upoštevati tudi vožnjo na delo in nazaj pa verjetno Dacia ni slaba izbira.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.222
1.366
113
Ni samo za siht. Dalec od tega. 2x dnevno 6km. Pa par krat tedensko 2×17km. Dopust enkrat. Pa malo sem, malo tja ☺
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Potem raje TCe90 motor, vseeno ni tako anemičen kot 1.2 16V. Kot je videti, gre sedaj ta motor ven, ga zamenjuje 1.0 SCe 75.