Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Tudi jaz sem mnenja da so AB zatajili.
SJTV: tako navijaš za xyz obveznih AB v avth, pa ESP.... potem pa ti pri takem trku AB ne odpre. Sem prepričan da računalniki v avtih še niso tako pametni (lep primer imaš zgoraj ko je sovoznik v mercedesu podlegel poškodbam, kljub AB, ki se niso sprožili) da bi znali predvidevat poškodbe človeka.
Zakaj je potem AB odprlo neki Fabiji ki jo je testirala motorevija? in so samo nekoliko večji kamen povozili na bankini. Nekako tako je bilo, pišem po nekaj let starem spominu.
Avto je bil po tem dogodku normalno vozen, samo AB je imel zunaj?!
Za tisti Fabio ne vem, ampak po tvojem opisu sodeč je šlo za napako.
AB imajo eno samo nalogo: da preprečijo,d a bi bil pojemek dela telesa tako močan, da bi zaradi tega nastale poškodbe. Zato ublažijo nihaj glave naprej avli vstran oz udarec prsnega koša ob vrata ali kolen ob armaturko. Niso pa namenjeni temu, da zaščitijo telo pred deli avta, ki se pomaknejo proti vozniku. AB ne bo nič pomagakl, če volan nabije pol metra v kabino ali če kombleten del okoli A stebrička porine v voznika ali potnika. In SW pač presodi, za kateri primer gre. Če se zarineš pod kamion, je pojemek precej manjši kot če udariš z enako hitrostno razliko v zid. Ampak če udariš v kamion, bo spodnji del avta ostal precej nepoškodovan (tudi predel okoli senzorja v odbijačih, ti bo pa kak A stebriče nabilo v glavo. In bi ti ga tudi, če bi se AB odprl.
Nesreč 10 let starih mercedesov (oz pred 10 leti), o kateri se ne ve nič, pa pač ne morem komentirat, še vem ne, katere AB je takrat imel avto. Morda ni imel zaves, morda je bil sedež čudno nameščen (ja, tudi sedet je treba pravilno, če hočeš, da AB pomaga - če imaš nalsonjalo skipano nazaj, da lažje spiš, se učinkovitost sistama močno močno zmanjša) ...