Zračne blazine se niso sprožile

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
klik

Rasim ekspert
hysterical-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.240
113
www.adriamedia.si
Ah, ima svakakvih, kot bi rekel Rasim ...

Sicer pa zanič narejen prispevek, sploh ne pojasnijo, zakaj se niso sprožile (kar je sicer čisto OK, glede na trčenje in poškodbe).
 
Nazadnje urejeno:

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Pa ne vem kaj se rasim tolk prtožuje če neb kupu enoprostorca bi bil avto tolk nižji, da bi ga za glavo skrajašal, tko da bolje KIA nego Mercedes E v tem primeru
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
KSZ:

Zdej če prav vidim, je on kriv ker je na *ič ?

Nevem no, avto ne zgleda nedolžno poškodovan, človek bi pričakoval AB zunaj ...
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.121
10.980
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
KSZ:

Zdej če prav vidim, je on kriv ker je na *ič ?

Nevem no, avto ne zgleda nedolžno poškodovan, človek bi pričakoval AB zunaj ...

Bedarija. Tip se je zapeljal pod tovornjak in vse, kar je imel poškodovanega, je roka. Kaj točno naj bi proženje airbagov tukaj rešilo? Poleg tega je bil avto najbolj zmečkan na desni strani, tam pa ni bilo potnikov. Skratka, nobenega pametnega razloga ni, zakaj naj bi se airbagi sprožili. Avto je opravil svojo funkcijo zaščititi voznika odlično.

Dovolj o tipu pa pove tudi komentar modela iz avtohiše, da so mu ponudili testiranje krmilne enote in senzorjev za zračne blazine, pa tipa ni bilo več blizu. Zdaj pa malo ropota po medijih.

Skratka, še ena velika buča.
crazy1.gif
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
176
63
38
Pa to, da je kazal desno neodprto bočno zaveso... Saj zato pa so senzorji na sopotnikovem sedežu. Če nihče ne sedi na njem, se AB-ji ne prožijo.
smile-1.gif

Čeprav za voznikovega se mi pa res čudno zdi, da je zaprt. Je moral čudno priletet, da se ni odprl. Mu pa pri njegovih poškodbah (roka) itak nebi pomagal.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
KSZ:

Zdej če prav vidim, je on kriv ker je na *ič ?

Nevem no, avto ne zgleda nedolžno poškodovan, človek bi pričakoval AB zunaj ...

Zakaj že? Trk ni bil usmerjen proti zasedenim sedežem ... Zakaj bi se torej AB odprli? Vse poškodbe, ki jih je imel, jih je imel od delov avta, ki so vdrli v potniški prostor (vsaj kolikor se spomnim zgodbe). Proti temu pa AB ne pomaga. Zakaj bi se torej odprl?

Tu ni problem avta (razen tega, ta Kia v preteklosti sicer ni slovela po čvrsti zgradbi avta) ampak problem kamiona. Temu lobiju gredo vsi, ki se ukvarjajo z varnostjo pač na roke in nočejo predpisati varbnostnih standardov, ki bi omogočili kompatibilnost z avti - to bi kamione namreč lepo podražilo) ...
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
očitno de nista zastopila.... Aser je Rasimu lepo povedal da če lahko pošljeno CPU nazaj v matično tovarno, kjer bodo ugotovili napako... ker nekdo ni bil pripet seveda tiste črne škatlice ne da... tukaj samo nekdo hoče pokazati svojo žalost... hkrati pa ne želi pokzati še drugo plat...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
ksz:

kot prvo, rasima ne razumem, kje so podnapisi...POPTVjevci so spet se dokazali...
Kar se pa tiče njegovega primera, je čudno samo to (?), zakaj se ni sprožil voznikov AirBag ? Saj je bil le prisoten v avtu, pa tudi njegov prostor je bil lepo zmaličen....
Drugo, nikjer nisem zasledil, da je kupil nov avto....Pri rabljenih avtomobilih je loterija, če so dejansko AB prisotni, saj vemo, da je veliko avtomobilov, še posebno uvožena , bila zaletena, posledično brez AirBAgov, ali pa so jih ukradli....
Pa še zadnje, obeševat se na izjavo "luksuznega" avtomobila, pa če tudi to ni , je brez veze. Edino, če so razlike v kakovosti vgrajevanja AirBagov, kar se pa ne ve.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
ksz

Zakaj naj bi se blazine sploh odprle? Avto sicer izgleda zelo grdo, ampak trk je bi zelo pohleven. Če bi bil trk "konkreten", bi mu posnelo kabino do B-stebričkain zračne blazine itak ne bi pomagale.

O avtu višjega cenovnega razreda pa raje ne bi...
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
KSZ.

Airbagi se pri takem trku ne sprožijo, sicer pa si lahko kdo pogleda navodila od vsakega avta in bo pri veh isto pisalo. Isto sranje se je zgodilo z unim makendoncem al črnogorcem v Touaregu (čisto ista situacija in trk in isti efekt).

Sicer pa za spožitev airbagov (v smeri trka) mora biti:
a. zadosten pojemek v smeri trka
b. prožen senzor v smeri trka (do določenega kota)
c. pripet varnostni pas

.. boljša vozila imajo še senzor za prevračanje pri katerem se spožijo nekateri airbagi če se zazna prevračanje.

V vseh ostalih primeri se airbag ne bo spožil - če se komu to zdi butasto je potrebno povdarit da je tako zamišljeno ker se samo na tak način in s tako zanko pogojev, da sploh zagotoviti optimalno delovanje. Če bi bilo kakorkoli drugače bi se airbagi odpirali kot za šalo ob vsakem porajsanem zidu, ob padanju toče in še kakšnih "naravnih" pojavih.

V konkretnem primeru je avto zmečkalo "od zgoraj" .. bočni oz. čelni pojemek je bil premajhen, poleg tega se niti en senzor ni aktiviral (pod pravim kotom), vprašanje potem še če je bil tip sploh pripet. Torej od IF stavka padejo vsi pogoji in jasno se airbag ne sme odpreti ...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Je, ker če nisi pripet te lahko airbag huje poškoduje .. poleg tega se airbeg ne bo sprožal po nepotrebenm če ni sovoznika in to sporoča ravno "stikalo" v varnostnem pasu.

Ne trdim da je povsod tako, ampak po izkušnjah ki jih imam je to praksa. Lahko pa jasno v kakšnem avtu "višjega" razreda kot je Kia to ne velja ...
 
Prijatelju se prav tako v Meci 10 let nazaj niso odprli airbagi. Odprl se je samo v volanu.

Pa sta najvrjetneje 200 letela v zaščitno ograjo, kamion, in se obračala na bok, streha, podvozje kakšnih 100m po travi. Če pa tam ni zadel nobenega senzorja pa ne vem zakaj sploh so senzorji. Sej verjetno nebi pomagalo kaj dosti, ker je sovoznik - prijatelj - baje takoj zadel z glavo v stebriček in bil takoj mrtev. Mi pa vseeno ni jasno kako se vreče niso sprožile. Vsaj kakšna na njegovi strani (glede na to kakšen je bil avto, sta težko zgrešila sploh kakšen senzor.)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.010
11.131
113
tipična -iæ varianta, pač potrebno je po dogodku še kaj iztržit na suho. poznam več primerov ko se gre na silo terjat odškodnine pa nobenmu nič.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.989
6.163
113
Nekateri komentarji tule so res malo pod nivojem osnovnošolcev. Kot nekateri pravijo mora udarec priletet direktno na senzor. Torej če so zenzorji zmontirani na levi in desni strani avtomobila, in če se jaz zaletim s sredino avtomovila v drevo, potem se senzorji ne sprožijo.

Ma ja, malo morgen!!!! Senzorji delujejo na principu negativnega pospeška, v neki predvideni smeri. Torej če mesto trka ni direktno na senzorju se kljub temu vklopijo, kar se pri Kiji se niso. Torej ni pomembno mesto trka, pomembna je smer in kot trka. To da se pokneš pod tovornjak, je skoraj podoben trk ki jih opravljajo na ADAC testih.