evo da nismo vedno prodajalci tisti ki smo zoprni pa tečni, kako recimo postopate s tečnimi strankami?
smešno ali pa niti ne gre za proračunskega uporabnika, kateremu smo delali en projekt po izvajalski pogodbi, uvedli zaposlene itd.
pa jim nekak ni jasno, da v tej ceni ni doživljenskega supporta, da potrošni material ni predmet garancije itd itd.
da ne omenjam klicev v nedeljo ko nekaj ne znajo sami.
vse to seveda brezplačno.
izven del v pogodbi so si namislili še eno malenkost v rangu 500 e, ko že vse uredimo pošljem še tisto ponudbo, pa je zdaj nekje eno leto pa 10ič ko sem pošiljal ponudbo pa dodal še druge ljudi v kopijo dobim odgovor da naj pridem na sestanek kjer mi po enem letu povejo da nekaj ni blo ok narejeno (v tem letu pa nobenega odgovora na maile, kaj šele kaka pritožba)
Robo uničujejo kot po tekočem traku, ker imajo na samem objektu težave z elektriko, da že mene dobavitelji čudno gledajo, nazadnje so uničli nekaj kar mi je dobavitelj rekel, da še v življenju ni doživel, stvar je trajala 45 dni in je nato moral dati novo stvar.
za celotno dobo sem jim posodil svojo opremo da so lahko nemoteno delali, to je za njih samoumevno.
kak postopate z takimi? oz na koga se sploh obrnit, ker recimo zdaj servisirat hodit neke stvari po enem letu ko so se spomnili da jim ni všeč da dobim svoj denar mi je malo tak tak.
al pač počakat da se garancijski roki iztečejo pol pa blokirat vse telefonske
če ne druga se tu lepo vidi, kak razmišljajo ljudje, ki ne vejo kak se zasluži denar.
smešno ali pa niti ne gre za proračunskega uporabnika, kateremu smo delali en projekt po izvajalski pogodbi, uvedli zaposlene itd.
pa jim nekak ni jasno, da v tej ceni ni doživljenskega supporta, da potrošni material ni predmet garancije itd itd.
da ne omenjam klicev v nedeljo ko nekaj ne znajo sami.
vse to seveda brezplačno.
izven del v pogodbi so si namislili še eno malenkost v rangu 500 e, ko že vse uredimo pošljem še tisto ponudbo, pa je zdaj nekje eno leto pa 10ič ko sem pošiljal ponudbo pa dodal še druge ljudi v kopijo dobim odgovor da naj pridem na sestanek kjer mi po enem letu povejo da nekaj ni blo ok narejeno (v tem letu pa nobenega odgovora na maile, kaj šele kaka pritožba)
Robo uničujejo kot po tekočem traku, ker imajo na samem objektu težave z elektriko, da že mene dobavitelji čudno gledajo, nazadnje so uničli nekaj kar mi je dobavitelj rekel, da še v življenju ni doživel, stvar je trajala 45 dni in je nato moral dati novo stvar.
za celotno dobo sem jim posodil svojo opremo da so lahko nemoteno delali, to je za njih samoumevno.
kak postopate z takimi? oz na koga se sploh obrnit, ker recimo zdaj servisirat hodit neke stvari po enem letu ko so se spomnili da jim ni všeč da dobim svoj denar mi je malo tak tak.
al pač počakat da se garancijski roki iztečejo pol pa blokirat vse telefonske
če ne druga se tu lepo vidi, kak razmišljajo ljudje, ki ne vejo kak se zasluži denar.