Zobati jermen + vodna pumpa

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.114
4.084
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Neki me ne gre skupi... Mati so dali za Clio 1.2 16V za veliki servis 380 EUR... Pa je od tega prišlo delo nekih 130 EUR, torej 250 EUR material...
Ker se cene materijala da preveriti (npr. jermeni, napenjalci, vodna črpalka, sveče, filtri, olje, antifriz...). Pa niso najslabši deli. Torej ima potem očitno WV ali slabšo kvaliteto delov ali pa ni to kompletna zadeva.

Deli so komplet (jermen, šponarji, vodna črpalka) in tudi delo je všteto v ceno kot sem napisal (prepisano iz reklame).
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.448
426
83
Vse gre skupaj. Zgoraj navedena cena za ustreznega (16v!) volkswagna je 283€, zgolj menjava jermena. Potem še olje, filtri & ostale malenkosti in si na ceni, ki jo je plačala mama za renoja.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
VW grupa ima sicer za avtomobile starejše od 4 let zelo dobre popuste za redne servise. Za ibizo me pride menjava olja 55€ na uradnem servisu, za cliota pa 115
smile-1.gif
Za audija a4 1.9 tdi pride menjava olja tudi natančno 56€... Pri jermenju je podobno ugodnejša zgodba.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:Za audija a4 1.9 tdi pride menjava olja tudi natančno 56€... Pri jermenju je podobno ugodnejša zgodba.
Zanimivo, včeraj sem videl račun 1.servisa VW passat 2.0 diesel (cca 120 KM), kjer je samo olje preko 100€. Ali nekaj let stari avti rabijo čisto drugačno olje? Pa nima nekega posebno dolgega servisnega intervala (30.000).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.114
4.084
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:Za audija a4 1.9 tdi pride menjava olja tudi natančno 56€... Pri jermenju je podobno ugodnejša zgodba.
Zanimivo, včeraj sem videl račun 1.servisa VW passat 2.0 diesel (cca 120 KM), kjer je samo olje preko 100€. Ali nekaj let stari avti rabijo čisto drugačno olje? Pa nima nekega posebno dolgega servisnega intervala (30.000).

Starejši od 4 leta? Če je potem je verjetno PD motor, PD motorji zahtevajo posebno olje ki je tako ali drugače drago! Če je mlajši od 4 leta pa itak ni posebnih popustov in je servis "drag". Kot omenjeno VAG grupa ima popust za stara vozila in popust se s starostjo viša (tja do 8 let, potem je več ali manj enako).

Sicer pa 30k km za olje je že poseben interval, ker več ali manj vse znamke po novem vsiljujejo 15k intervale. Reimo VAG grupa ima 4+ garancijo (2+2) s tem da tisti +2 velja samo ob rednih menjavah olja na 15k km!
grims-1.gif
(pa tudi drue znamke ki imajo sedaj te nove garancije niso v ničemer boljše)
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Neki me ne gre skupi... Mati so dali za Clio 1.2 16V za veliki servis 380 EUR... Pa je od tega prišlo delo nekih 130 EUR, torej 250 EUR material...
Ker se cene materijala da preveriti (npr. jermeni, napenjalci, vodna črpalka, sveče, filtri, olje, antifriz...). Pa niso najslabši deli. Torej ima potem očitno WV ali slabšo kvaliteto delov ali pa ni to kompletna zadeva.

1) tudi uradni servisi za nimajo enakih cen
2) "veliki, mali servis" je zelo širok pojem, zgoraj sem dal povezavo, kakšne so okvirne cene jermenov in črpalk za različne tipe

Še največ je pomembno, kako se lastnik znajde.
wink-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:Starejši od 4 leta?
Seveda sem pisal za "nov" avto, star seveda manj kot leto, saj je imel sedaj šele prvi servis, 30.000 km. Od kdaj pa je 4+ garancija? Če so taki pogoji (15.000 servis), ne dvomim, da se kolega zato ne bo odločil, ker je imel prej avto, ki je imel interval 50.000 in je avto 4-krat peljal na servis, ko ga je pri 240.000 km prodal. Aja, pa pri tistem je imel 1.9 tdi motor. Že sedaj se mu zdi, da mora kar naprej na servis.
Meni se je zdelo samo zanimivo, kaka razlika pri ceni olja. Ne bi seveda o tem, da je olje, ki so mu ga nalili na ebay.de na voljo za < 50 € (5 litrov).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.114
4.084
113
Redni servisi so na 30km, menjava olja pa na 15k km! To je pravi podatek za vse 2.0 TDI motorje, imaš pa seveda longlife olja samo pri nas ne vem če sploh to uporabljajo (se odsvetuje).

Podaljšana garancija +2 leti ima za pogoj menjavo olja na 15k km (+1k km) oz. na eno leto (+ 1 mesec). Če se tega ne držiš ti garancija propade!
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.448
426
83
Eh, fak... no, so pa tale ljudska kola zadnje čase malo bolj cenovno ugodna, se mi zdi? Verjetno tudi na račun 15k intervala.

Sicer pa ta motor, LL olje + ustrezno nastavljen interval, pri dosti vožnje, zapiska pri 26-27k km. Ne vem, meni je to velika razlika do 15k in tudi pomemben kriterij pri nakupu - kolikokrat si na črpalki (avtonomija) in kolikokrat na servisu.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.114
4.084
113
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Eh, fak... no, so pa tale ljudska kola zadnje čase malo bolj cenovno ugodna, se mi zdi? Verjetno tudi na račun 15k intervala.

Sicer pa ta motor, LL olje + ustrezno nastavljen interval, pri dosti vožnje, zapiska pri 26-27k km. Ne vem, meni je to velika razlika do 15k in tudi pomemben kriterij pri nakupu - kolikokrat si na črpalki (avtonomija) in kolikokrat na servisu.

Veš kako pravijo, manjkrat redno na servis, večkrat izredno!
evil.gif


Pa se ne zmišljujem dejansko je menjava olja in filtra (pa recimo še filter nafte) ceneje menjat 3x bolj pogosto kot pa potem popravljat napake! Če imaš pa avto do 150k km je pa itak vseeno, prvič menjaš olje pri 30k in potem nikoli več - dosti motorjev bo to zdržalo!
zmaga.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Za koliko km pa bi ti imel avto?
smile-1.gif
In kaj bo z avtom narobe, če menjam olje na 30kkm? Jaz ga menjam na 30, kar je približno1x letno in do malo manj kot 160kkm nobenih težav. Zadovoljno prede.