Znižan A6 allroad

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
745
86
28
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
verjetno je crknil kompresor, to se pogosto dogaja pri osebnih vozilih z zračnim vzmetenjem
blazine težko crknekjo, pa potem tudi nenormalno spušča zrak

Saj ne "crknejo." Problem pri tej konkretni izvedbi blazin je v zavihku (gubi) po katerem se vozijo gor in dol in sčasoma razpokajo in začnejo puščati. Če predolgo odlašaš z menjavo gre po gobe še kompresor, ker se pregreje zaradi stalnega delovanja. Ni pa nek ubijalski strošek, cca. 500€ po kosu, če se prav spomnim. Kompresor je pa nekaj čez jurja se mi zdi. Na žalost je info iz lastnih izkušenj.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ok..a ti bereš.

en reče strošek je..2000
ti praviš ni nek ubijalski..500€ po kosu.

ponavad ma avto 5 kolesa, 4 kose..lej..2000

in če to ni nek strošek ubijalski..pol ne vem kaj je
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
745
86
28
Jah, stvar perspektive in okoliščin. Če bi hotel šparati na prevozu bi se itak vozil s prvim modelom twingiča ali čim podobnim. Pri par let starem avtu itak ni bilo kaj za razmišljat, sploh, ker je bilo treba menjati samo en par (bil je navaden karavan). Bi jih pa osebno menjal tudi na deset let starem Allroadu, če bi bil lepo ohranjen in drugače neproblematičen (motor in menjalnik).
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
je tema na a.com, ko je eden kupil tourana cross, pa ga znižal...na vprašanje, kaj mu je delalo, češ da so mu všeč tiste plastične obrobe, pa da je znižan. Tema za crknit.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.831
113
Citat:
Uporabnik Clueless pravi:
če bi bil lepo ohranjen in drugače neproblematičen (motor in menjalnik).
To je pa verjetno malo težje. Večina jih je itak z ''zanimivim'' motorjem 2.5TDI, 2.7 biturbo jih je le za vzorec. Tako da, jeba... Sicer bi ga takoj imel z enim 1.9TDI. Prav hud avto....
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Večinoma crknejo blazine. Menja se po 2 v kompletu (spredaj ali zadaj) .. cca 2000€ stroška na pooblaščenem... tako da srečno prijatelji
smile-1.gif

Za audija govoriš?

Cena zračnih blazin je nižja od zavitega kosa žice ki se imenuje klasična vzmet!
grin1.gif


Tako na hitro sem pogooglal pa se dobi zračne vzmeti tud za audija pod 100EUR na kos, kompresor stane pa pod 200EUR na kos. Probleme lahko povzročajo še senzorji kar je dodatnih 200 EUR za komplet. Skupni strošek tako težko pride čez 1000EUR s tem da zračno vzmetenje BP preživi čez 200k km!

Prednosti zračnega vzmetenja so pa očitne in občutne, nekaterim recimo sploh ne paše eni pa ga povezujejo z luksuzem navišje klase. Pri variabilnih sistemih (nadzor in upravljanje višine) pa je prednost predvsem v tem da avto lahko s pritiskom na gumb spremeni karakter, torej iz športno nizkega v pravega off roaderja.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.011
6.187
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Finta allroada je ravno da je dvignjen. Podobna situacija če bi na Gallardota (
smile-1.gif
)poknil vzmetenje od Land Roverja... Po mojem je človek bolnik.

rover_tdv8_sport_1_big.jpg


In kaj fali takemu Range roverju? Verjetno je vzmetenje na ravni superšportnikov! (gre za "serijsko" različico hišnega predelovalca )
.

Se enkrat preberi post in bos ugotovil da sem hotel povedati nekaj drugega.

In na koncu ce zelis znizanega audija potem kupis S line . Sploh pa smo ugotovili da gre za okvaro vzmetenja.

In ce bi rad direktno primerjavo audi all road - znizazanje, bi slo tako; land rover naredi tovarnisko razlicio bog foota, ti pa le tega s svojo silno muzganovino znizas da se izpuh po asvaltu vlece.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Hotel si povedat da nima smisla dvignjenega audija A6 spreminjat v S6, kar se strinjam.

Sem pa samo dal primer kako očitno obstaja povpraševanje po znižanem terencu in to celo solidnem terencu. O kakšnem BMW X5 ki je že fabriško "znižan" ne bi zgubljal besed.

Ampak še 1x, razredi vozili so sedaj tako premešani da ni nič čudnega če na "terensko" platformo daš nizkopresečne gume, minmalno oddaljenost od tal in pa 500+ KM! Če se kupuje, zakaj pa ne.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:


Sem pa samo dal primer kako očitno obstaja povpraševanje po znižanem terencu in to celo solidnem terencu. O kakšnem BMW X5 ki je že fabriško "znižan" ne bi zgubljal besed.

Ampak še 1x, razredi vozili so sedaj tako premešani da ni nič čudnega če na "terensko" platformo daš nizkopresečne gume, minmalno oddaljenost od tal in pa 500+ KM! Če se kupuje, zakaj pa ne.


Točno, če se kupuje zakaj pa ne.

Sicer mi ni A6 karavela več tak všeč kot mi je bil pred leti, ker se človek pač malo naveliča in sveži modeli prihajajo, ampak če bi mel
dovolj denarja, bi si tut sam kupil allroad in ga dal v tla, nenazadnje je nekaj kaj nima vsak in s tistimi plastikami mi je vedno zgledal seksi.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Clueless pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
verjetno je crknil kompresor, to se pogosto dogaja pri osebnih vozilih z zračnim vzmetenjem
blazine težko crknekjo, pa potem tudi nenormalno spušča zrak

Saj ne "crknejo." Problem pri tej konkretni izvedbi blazin je v zavihku (gubi) po katerem se vozijo gor in dol in sčasoma razpokajo in začnejo puščati. Če predolgo odlašaš z menjavo gre po gobe še kompresor, ker se pregreje zaradi stalnega delovanja. Ni pa nek ubijalski strošek, cca. 500€ po kosu, če se prav spomnim. Kompresor je pa nekaj čez jurja se mi zdi. Na žalost je info iz lastnih izkušenj.












tu nekje so cene ja..
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.012
1.911
113
dacia logan v podn zabita z wingom zadaj tudi ni nekaj, kar ima vsak, pa še ne pomeni da je lepo
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
sicer pa je za blazine na servisu cena totslno pretirana ker vzmeti za kamione stanejo po 100 za kolo
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Tako je in dobi se tudi neoriginalne, ki so ravno tako dobre, sicer za audija ne vem ampak večino teh vzmeti itak delajo firme tipa Dunlop, Godyear itd.

Tudi kompresor je dober katerikoli obstjajajo tudi nadomestki originala.

Z malo iznajdljivosti so cene servisiranja take tehnike precej razumne (ne govorim da je poceni, je pa še vedno ugodno).
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Airtech,GY Fireston in Conti so glavni proizvajalci blazin, problem nastane samo če se da menjat samo blazina, ravno čez praznike sem imel problem da sem dobil samo amortizer ki je bil za 2cm daljši, potem ni ostalo drugega kot snet blazino z amortizerja in jo premontirat,...
 

Blaz

Pripravnik
4. avg 2007
353
0
16
Za allroada se dobijo gewinde, drugač pa google "402 mod", če crkne blazina je zadeva nevozna menda ...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
O kakšnem BMW X5 ki je že fabriško "znižan" ne bi zgubljal besed.

Samo za info, da to ne obstaja
grin1.gif

Seveda obstaja BMW X5M (ali po domače M serija X5).

S tem da niti nisem mislil tega, ampak normalnega "terenskega" X5 ki s terenom nima nič!
grin1.gif