Zlomljena šipka za kontrolo olja

nowinc

Pripravnik
31. maj 2008
328
1
18
Hmm... sem jo vceraj kupil. Dolzina je prava. Edino sirsa je. A so lahko kaksne posledice, ce uporabljam to.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.742
1.527
113
Dolžine da je prave, praviš? Kako pa to veš, glede na to, da je stara palčka v dveh kosih, enega dela pa nimaš?
confused-1.gif


In skala je tudi enaka? Bo še vedno ustrezna tudi pri vročem motorju? In tesnilo palčke je, predvidevam, tudi ustrezno, da ne boš kdaj v živo videl kakšnega tuša olja po motornem prostoru...
smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

nowinc

Pripravnik
31. maj 2008
328
1
18
Sipka je prav tako od motorja 1.4i. Citroen in Peugeot imata itak ista motorje. Sem primerjal staro in novo sipko in je stara krajsa za odlomljeni del. Prav tako je na novi sipki olje malo pod max oznako, kar tudi ustreza stanju. Tesnilo je pa enako.
 

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
Dej Gorazd no, ne tko govort... zarad take malenkosti res nau šu noben karterja dol vlačt, pa nismo renault servis, smo tud subaru servis in podobno, tud enga srebrnga turbota smo uspešno rihtal doklr je biu dnar...
smile-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
ksz..

kam po vaše pa bi lahko prišel tisti plastični delček
confused-1.gif

verjetno ne msili kdo da med bate.če pa pride kamorkoli drugam ga bo zmlelo na prafaktorje
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Tisti, ki zganjate paniko zaradi tistega kosa plastike, ste prav smešni. Je ni variante, da bi se naredila kakšna škoda ma motorju zaradi nje. Poleg tega pa - je težja od olja in lepo počiva na podnu.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
še enkrat sprašujem vas veleume kaj bi lahko košček plastike poškodoval v motorju
confused-1.gif

malo razmislite kolikšna je temperatura olja in koliko časa rabi ta temperatura da stopi tisti košček plastike poleg tega košček ne more v pumpo kaj šele kam drugam da bi naredil škodo v motorju
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.125
10.990
113
kod Džej-Zija
Drži. Poleg tega sem odgovarjal na to, da košček leži na dnu karterja in miruje. Ja, to počne takrat, ko je mašina ugasnjena, sicer pa delno do pretežno pleše po karterju.
smirk-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
če bi stopilo tisti košček, bi prej stopilo že šipko.
bonk.gif

kolikor je meni znano je ta plastika prevlečena da obdrži obliko v visokih temperaturah in ko poči na nekaterih delih ni več te zaščite.tako pravijo VAG strokovnjaki.na polotu sta dve šipke počile in dva koščka notri ostala.ko so karter dol jemali jih nikjer niso našlitudi na mrežici pred OČ ne
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.555
1.157
113
Evo, pa se je včeraj še meni pripetilo pri Berlingu HDI 2007. Torej, ali obstaja enaka kovinska šipka?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
še enkrat sprašujem vas veleume kaj bi lahko košček plastike poškodoval v motorju
confused-1.gif

malo razmislite kolikšna je temperatura olja in koliko časa rabi ta temperatura da stopi tisti košček plastike poleg tega košček ne more v pumpo kaj šele kam drugam da bi naredil škodo v motorju

spodaj na cevi za sesanje olja v pumpo je sito, ki prepreči večjim kosom da ji potegne.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.453
9.744
113
EU
Pred sitom je karter razdeljen na dva dela s pregrado, ki je kot umirjevalnik. Plastika ne bo odplavala mimo pregrade. Podobno je kot v prekatni greznici.
evil.gif