Zjebane ceste in mostovi

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Noben predpis ne prepoveduje kakršnegakoli dejanja, ki je namenjeno neposrednemu obvarovanju ljudi/premoženja. Ne pri nas, ne kje drugje. Uradnik se bo verjetno vlekel ven, da mu Mario ni dosti jasno povedal, da je res tako nujno, ampak če je, kot s epiše, Mario res zahteval takojšnjo zaporo, mu to ne bo pomagalo. In prav je, da mu ne.
 

aladdin

Pripravnik
31. maj 2013
47
1
8
ma tu italijani že neki mutijo. Kaki Mario..če je imel tist tovornjak s cerado na posnetku res 108 ton, je v prvi vrsti odgovoren voznik tovornjaka (ma saj normalno ni dovoljena vožnja niti z pol manjšo NDM). To zj** že navadno cesto, kaj šele most, tudi če ni načet.. Če je pa že slučajno bil kak izreden prevoz (v takem tovornjaku ?!) pa uhe navit tistemu, ki je potrdil traso čez most...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
A mi lahko kdo obazloži kako ima lahko tovornjak 108 ton? (sploh takle, ki nima priklopilce oz. da ni polpriklopnik?)

da niso oni sešteli težo mostu + težo tovornjaka...

Drugače pa...po analizic cest v EU se vidi in ve kje sm pri nas s cestami....praktično slabše niti ne gre.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Pojdi na jesenice (akroni) pa poglej kako se "prazni" tovornjaki furajo gor in dol. Par jeklenih plošč tehta hitro 40t in več, pa sploh vidiš ne da so noter naložene ker volumensko ne zasedajo nič. Tako da "da se" in to zelo enostavno, še po nesreči se lahko zgodi da noter 2x zapeljejo isti tovor!
grin1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Že že, da pri jeklu in podbnih tovorih teža hitro naraste...

a če tovornjak tehta (koliko?)..15 ton...

Ne moreš mu šutnit noter 85 ton, ker bo vse polomilo...
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.532
2.910
113
v lokalni ostariji
seveda naraste. in hitro presežeš težo. samo ne za toliko. nosilnosti ima šleper recimo 30t. dejansko zdrži 70t tale s 108t je imel naloženih dobriih 90t... če je res potem dobro da je prišel do tu do koder je... čudno da ni že prej "počepnil"
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Saj to je meni čudno..ker tu gre za trojno preobtežitev.

Ne rečem da prekoračiš maso za 50 %...samo faktor 3?
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.103
3.158
113
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
seveda naraste. in hitro presežeš težo. samo ne za toliko. nosilnosti ima šleper recimo 30t. dejansko zdrži 70t tale s 108t je imel naloženih dobriih 90t... če je res potem dobro da je prišel do tu do koder je... čudno da ni že prej "počepnil"

Kot zanimivost maksimalna dovoljena teža tovornjakov v EU znaša večinoma 40 ton, očitno bo tale junak financiral nov most.

http://freights.eu/article/reg...-countries.html
researchbriefings.files.parliament.uk/documents/.../SN00654.pdf

Ko sem bil na zadnje v ZDA se spomnim da je veliko postajališč ob AC kjer morajo tovornjaki obvezno dol. Na postajališču je tehtnica, če pokaže preveč tovornjak ostane tam dokler ga ustrezno ne raztovorijo. Kazni sicer niso velike do 1000$ ampak če povzročiš nesrečo s pretežkim tovornjakom kot tukaj pa je zapor tudi do 20 let odvisno od države.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Moje mnenje je, da je podatek napačen...nisem bral teskta (ker pojma nimam o Itlaljanščini) a po moje 110 ton tovornjak bi razpadel še predno bi se pobral z mesta - če bi se sploh.

Niti ne vem kak tovor bi imel to enormno težo, glede na dolžino tovornega dela...ker pri prevozu jekla so običjno tovornjaki brez cerad (predvidevam da zaradi nalaganja..ker ga spusti gor žerjav) plus tovor je ponavadi izdatno daljši.

Tole sesutje pa je verjetno posledica nesrečnih okoliščin..nevzdrževanje + potres + preobremenjen tovornjak(+kvalitetna gradnja že v štartu)...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Podatek je lahko pravi, na drugem posnetku se vidi da ima kamion oz. prikolica 5 osi in varnostne luči. Najbrž je šlo za izredni prevoz ali kaj podobnega.

Edit, slika:
cavalcavia-brianza-crollo-5.jpg
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Pa na ceradi je oznaka firme ki se ukvarja s kovinami ( klik ), konkretno ima eno poslovalnico oz. obrat blizu mesta nesreče oz. v isti občini. Tako da skoraj 100% je bilo naloženo "solidno" z nekim težkim materialom, mogoče celo legalno (mogoče izreden prevoz kakšnega stroja). Tu je sedaj zajeb cestarjev če so domneval da več kot 40t kar je zgornja omejitev za redne prevoze ne bo šlo čez!
tongue-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
V bistvu imajo na območju več obratov, če sem prav lociral je ena fabrika 50m čez most. Street view v smeri v katero je šel kamion. Čisto možno da so vozili robo iz enega obrata do drugega.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.152
3.873
113
Imamo v KR enako situacijo z mostom pri planiki. Zadevo so rešili tako da so postavili tablo da je na mostu lahko samo en avto naenkrat. Do prvega nepismenega (kamionarja z železom ki se mu ne bo ljubilo naokoli) bo ok, potem bo šel nekdo v savo in bomo 10 let brez, nazadnje pa se bodo krivci za podrtje pred volitvami slikali na novem mostu. Kot v Mednem, le da je bilo tam tudi malo (ampak res malo) pameti poleg in so ga res zaprli.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.709
113
pri taščici
Ksz
Volumensko naložiti 90 ton železa na "slepar" ni noben problem. To je dobrih 10 % volumna sleparja.90 ton je namreč slabih 12m3 zeleza, volumen sleparja pa je lahko 100m3.

Alko: kje si ti dobil 2,7t za kubik peska. Pesem ima cca tono in pol po kubiku. Najbolj problematične so hruške spumpami. Tisto se komaj "prazno" legalno pelje po slo cestah. Zadnjic naročil 4m3 betona , pa se pripelje pumi pa mikser. Sem buljil kot .....mi je lepo razložil da legalno lahko pelje 2m3 betona. Če ga dobijo na vago, pol leta dela za kazen. Očitno delodajalec se ni dovolj velika živina, da bi to "uredil" s tehtnicami.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.532
2.910
113
v lokalni ostariji
hanzi savski prod je krepko čez 2 toni če je pa moker pa...

pumi je že v osnovi težak... ampak eni gredo na rizik pa peljejo poln pumi... tisto je pa krepko čez 50t... tvoj je pa lahko dovolj velka živina da ve kdaj bodo vage. so se pa zadnje čase "spravljal" na hruške in pumi.je
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Ja...s spodnje strani se vidi da je bil tovornjak za konkretne tovore...če sem prav preštel 30 koles...tako da..potem zna podatek res držat oz. je bila skupna teža konkretno prek 40 ton.