A so kaj zrihtali naše mostove, da se ne bi pripetilo kaj podobnega?
http://youmedia.fanpage.it/video/aa/WBSIJeSwSvjBp-vN/u1/
http://youmedia.fanpage.it/video/aa/WBSIJeSwSvjBp-vN/u1/
Od Yagababe gor, ja.Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Mislim, da poznam odsek. A to je tam, kjer je odboje ograja ob cesti?
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Bilo je tako (pač tipično italijansko):
Delavec območne cestne službe je med običajnim ogledom opazil, da je objekt tik pred porušitvijo. To je sporočil svojim šefom in naročil takojšnje zaprtje objekta. Ti so sporočili naprej, višja birokracija pa je hotela, da pridejo na prej ogled še usposobljeni strokovnjaki ANAS-a (kao naše direkcije za ceste), poleg tega pa se niso mogli zmeniti, ali je objekt njihov ali od pokrajinske oblasti. No, v tem času (govorimo o vsega treh urah) se je na nadvoz zapeljal šlepar, ki je bil težak 108 ton oz. 68 ton več kot je dovoljeno!
Objekt je bil pa tak kot je, spet tipično italijansko, ker Italijani vzdrževanja objektov, razen v birokratskem smislu, ne poznajo. Ko je enkrat objekt zgrajen, se ga praktično pusti na miru, dokler ne zgradijo novega.
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Resno. Peljal je skoraj vse, kar je easy naložil v temi o musličih. Skoraj vse... ostalo je še za pol prikolice.
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Kdor zna italijansko:
http://www.rainews.it/dl/raine...498f77738c.html
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Kdor zna italijansko:
http://www.rainews.it/dl/raine...498f77738c.html
Ja pa jade.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
V italiji bo šel za tole nekdo sedet. Za precej časa. In prav je tako. Pri nas seveda ne bi bilo nič.
Kolikor berem, bo to tisti, ki je zahtaval uradno papirnato obvestilo in ogled, namesto da bi cesto takoj zaprl (in se potem šel birokracijo).