Ni SCT delal le po arabskih deželah. Delali so tudi letališče v Sočiju, pa še kaj. Strojnik, ki je delal tedaj na tamkajšnji betonarni mi je povedal, da je poleg plače dobival še skoraj 1000$ v kešu, za kao stroške, kljub temu, da so živeli v delavskem naselju in so bili preskrbljeni s hrano s strani SCT. Tedaj je kupil stanovanje v LJ in izgradil hišo v Bosni, ki pa so mu jo med vojno požgali. Toliko o tem.
Drugače pa, verjetno se strinjamo, da je v SLO glavni problem ravno politika in pa nepregledna množica občin, ter s tem tudi lokalni maherji (župani, ki so po možnosti še poslanci), ki vplivajo na razne inštance, kjer uvrščajo razne trase v nacionalni program. Ni treba biti pameten, da dojameš, kdo so lastniki parcel bodočih tras in po kakšnih cenah so te parcele kupili. Prav tako ni treba biti pameten, da ugotovite, od kod politikom raznorazne parcele, nepremičnine,...& you name it. Tega definitivno ne zaslužiš s poslansko plačo. Jaz uporabljam izraz 'privijanje gradbenih podjetij'.
Vem za veliko stvari, ki so se 'zgodile', vendar ne bom javno razpredal o imenih, podjetjih,... ker so prašiči v tistem svinjaku, ki mu nekateri pravijo parlament, enostavno preveč bikovsko razpoloženi in prepričani v svoj prav, čeprav le ta temelji na lastni nadutosti. Prihaja čas, da se zamenja 'politična avantgarda', ki nas je potegnila daleč nazaj. In tem novim bo treba gledati pod (pogosto lepljive) prste, ker podmladki obstoječih strank (ali sranj) so le še večji in bolj brezkompromisni grebatorji. Insekti skratka.