Zidar po 37 letih ni več direktor SCT

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.318
829
113
Wiki:
Za SCT so bili v osemdesetih letih 20. stoletja značilni pomembni in veliki projekti, ki jih je 11.000 delavcev SCT-ja uresničilo doma in v tujini, predvsem v Iraku in Libiji. Podjetje je preživelo celo obdobje kot največje gradbeno podjetje v prostoru, čeprav je v obdobju po letu 1990 zaradi pogojev poslovanja in krize investiranja v Sloveniji in svetu zmanjšalo obseg poslovanja in zaposlenih. Nov zagon je v podjetju prisoten od leta 1994 zaradi novega začetka izgradnje slovenskega avtocestnega križa. V navedenem projektu je SCT, d.d., bil in še vedno ostaja največji in vodilni izvajalec del. Podjetje je pridobilo tudi certifikat kakovosti ISO 9001 in certifikat za varovanje okolja ISO 14001. V letu 2010 se Ivanu Zidarju in podjetju SCT obetajo veliki gradbeni projekti v Libiji.

http://www.rtvslo.si/slovenija/avtocestni-kriz-bo-vendarle-koncan/87481:
Sredi devetdesetih so avtorji prvega nacionalnega programa utopično napovedovali dokončanje avtocest v štirih letih, stal naj bi milijardo dolarjev. Popravljene napovedi leta 1995 so konec gradnje premaknile v leto 2002, resolucija iz leta 2004 pa je dokončanje pomurskega kraka napovedala šele za leto 2013. V zadnjih letih se je zato začela pospešena gradnja, ki je zahtevala med 600 in 700 milijoni evrov dodatnega denarja, Dars pa je doslej v avtoceste vložil 4,3 milijarde evrov

Kakor je iz zgornjega razbrati, je bil SCT res dobra firma, saj je delal z državami, ki imajo visoke standarde (Libija, Irak, Bosna,...) in seveda je delala s svetlobno hitrostjo (deset let zamude pri križu, da ne omenjam tunelov), bil je tudi zelo odgovoren do zaposlenih (5000 ljudi na minimalcu, izjkoriščanje tujih delavcev,..), bil res dober plačnik davka na dobišek (podjetja v tujini, kamionu regisstrirani v nemčiji,...), skratka totalno je raztural.

hmmm, kako to, da v DE, Franciji, UK, IT še niso slišal zanga. Aja, predobr in prepoceni je bil za njih. Dejte fantje mi pokazat en velik projekt SCTja v Evropi. torej pa začnimo....



lp
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.246
889
113
propadel je predvsem zaradi pohlepa vodilnih, k temu pa so prispevali še ostali dogodki, kot je kriza, zgrešene strateške odločitve države, ...
material se ni nabavljal direktno od proizvajalcev, ampak preko posredniških firm, ki so brez truda samo vlekle provizijo. ko so se sestavljale ponudbe za izvedbo del pri zasebnih investitorjih, je na koncu po naročilu vodilnih v firmi prišel še "komercialni popust" (ki sta si ga razdelila investitor in šef v SCT), sama firma SCT pa je projekt delala z izgubo. kdo ve koliko hiš in vikendov so si zgradili vodilni v SCT iz materialov in sredstev drugih projektov.
potem pa je prišla recesija... na manj kot četrtino se je zmanjšal obseg del. država je razpolovila letni znesek investicije v gradnjo AC, še bolj zmanjšala obseg ostalih investicij v gradbeništvu. podjteje, ki je bilo navajeno samo rasti, je kar naenkrat postalo preveliko. potem so se zdravi deli podjetja začeli prodajati favoriziranim ponudnikom (za ugodno ceno seveda), neprofitne dele pa bo vrag vzel.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.586
5.171
113
Če taki veliki projekti zamujajo, je gotovo kriv investitor.
Na kaki osnovi pa je sploh bil prvi načrt avtocest? 90 mandljcov v parlamentu je dvignilo roke, da to bi bilo pa res fino, če bi se čez dva mandata vsi pripeljali na zasedanje po avtocesti.
Če bi takrat 5 minut razmislili, bi takoj rezervirali takrat državno zemljo (razni kombinati), da bo menjava za avtocestna zemljišča.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
zidar je bil in je car. pika

merilo carstva ni prisotnost na zahodu..ampak obseg posla..to, akr je sct delal z jugo fimrami po iraku, libiji..to so mega posli, gromozanski vojaski kompleksi itd. in nobenga ni izkoriscal..poznamjih na 10-tine, pa vsi se z veseljem spominjajo teh casov. stric, ki je bil clan take flote je v 20letih nabral nekaj 100 tisoč dolarjev denarja. bil je sicer vodsvetni kader na gradbišču, ne vulkanizer.

zdej pa kako se posli delajo v slo in kdo je vse kriv..to je pa druga zgodba..pri ans se vse sprejme hitro, plača in realizira se poasi. spotma se z aneksi pretopi v zepe in to je to..

zidar je car.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.798
2
38
50
LJ
Ni SCT delal le po arabskih deželah. Delali so tudi letališče v Sočiju, pa še kaj. Strojnik, ki je delal tedaj na tamkajšnji betonarni mi je povedal, da je poleg plače dobival še skoraj 1000$ v kešu, za kao stroške, kljub temu, da so živeli v delavskem naselju in so bili preskrbljeni s hrano s strani SCT. Tedaj je kupil stanovanje v LJ in izgradil hišo v Bosni, ki pa so mu jo med vojno požgali. Toliko o tem.

Drugače pa, verjetno se strinjamo, da je v SLO glavni problem ravno politika in pa nepregledna množica občin, ter s tem tudi lokalni maherji (župani, ki so po možnosti še poslanci), ki vplivajo na razne inštance, kjer uvrščajo razne trase v nacionalni program. Ni treba biti pameten, da dojameš, kdo so lastniki parcel bodočih tras in po kakšnih cenah so te parcele kupili. Prav tako ni treba biti pameten, da ugotovite, od kod politikom raznorazne parcele, nepremičnine,...& you name it. Tega definitivno ne zaslužiš s poslansko plačo. Jaz uporabljam izraz 'privijanje gradbenih podjetij'.

Vem za veliko stvari, ki so se 'zgodile', vendar ne bom javno razpredal o imenih, podjetjih,... ker so prašiči v tistem svinjaku, ki mu nekateri pravijo parlament, enostavno preveč bikovsko razpoloženi in prepričani v svoj prav, čeprav le ta temelji na lastni nadutosti. Prihaja čas, da se zamenja 'politična avantgarda', ki nas je potegnila daleč nazaj. In tem novim bo treba gledati pod (pogosto lepljive) prste, ker podmladki obstoječih strank (ali sranj) so le še večji in bolj brezkompromisni grebatorji. Insekti skratka.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Sisu vam nešolano. Kdo je pa gradil Karavanke predor? Da vam ni bilo Zidarja, bi še vedno preko brda i dolina v Osterreich.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
lej..zidar je nejprej anreidl tunel pod gradom..dolencem okno v svet..potem karavanke..slovencem okno v svet..potem dol proti primorski..primorcemokno v svet..pa na koncu se stajercem

nasrkal so edin prekmurci..ne rabijo tunela, ne morejo dobit okna v svet..nben pa noce narest kolesarske steze

brez zidarja in zemotov bi se vozil po parih kvadratih kock iz casa rima.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Zaradi slovenskega okna v svet, sem jaz bil sam doma in imel prikrajašno otroštvo, tata mi je bil televizor, mama mi je bil telefon pa avtomtska tajnica.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Tata je bil vodja gradbene mehanizacije.

Muti pa pridna delavka. Sine Davidoff pa sam doma pred crno belim televizorjem velikosti 32cm.