nekaj dodatnih info:
pogovarjal sem se z vodjo servisa in reklamacij na določenem pooblaščenem servisu.
Stranka lahko na servis prinese svojo robo, ali aftermarket ali OEM, v VSAKEM primeru mora imeti za te dele račun, kjer je določeno, da ustrezajo tipu vozila, kamor se bodo vgrajevali.
V obeh primerih garancija na vozilu ne preneha, razen, če je vgrajeni del vplival na poškodbe drugega, npr še tovarniško vgrajenega dela.
Primer: aftermarket ploščice vgradijo na pooblaščencu, garancija na diske preneha oziroma se kaseneje ugotavlja, ali je to vplivalo na npr. tresenje diskov, stranka mora imeti račun za dele, ki jih je prinesla s seboj
na aftermarket dele vgrajevalec (v tem primeru pooblaščenec) ne izda garancije (kar je jasno).
V primeru originalnih delov pa načeloma izda garancijo, če ima stranka račun na svoje ime, saj račune potem posredujejo naprej, v centralo določene znamke - vedno gredo računi naprej v primeru okvare na vozilu. Pooblaščenec daje garancijo na opravljeno delo, ali aftermarket ali original del.
Po domače: če prinesete dele, ki Vam jih je na primer nekdo podaril in da nimate računa, pa da so to originalni deli (npr neka zaloga od kolega, kupljeno na pooblaščenem servisu) ste v primeru okvare na vozilu kot posledice okvare prinesenega dela v škripcih.
Stranki se da podpisati, da je prinesla svoje dele na servis.
za ostalo še sporočim