V sredo zvečer sem s svojim 12 let in 1 mesec starim avtom obstal, avto ni vžgal. Pokličem asistenčni center in izvem, da asistenca basic krije pomoč ob okvari samo za vozilom do 12 leta starosti. Operater na asistenčnem centru mi pove, da potrebujem asistenco plus oz. asistenco premium. OK, pustimo sitnosti z vžiganjem in prevozom, v osnovi je bila moja napaka da nisem bil pozoren glede pogojev asistence - čeprav je res da bi me na to lahko opozorili ko sem sklepal zavarovanje. Še dobro, da z avtom nisem ostal v kaki vukojebini, po možnosti v tuji državi par 100 kilometrov vstran..
Naslednji dan se oglasim na Tilii v MB-ju, želim doplačati za asistenco plus oz. prekiniti obstoječo asistenco, da mi vrnejo denar in postanem član AMZS če ne gre drugače...
Izvem, pa :
- za starejša vozila od 12 let nobena asistenca, ki jo nudijo ne krije okvar/prevoza razen v primeru sklenitve kaska - to mi zavarovanje toliko podraži da sklenitev samo zaradi asistence nima smisla
- da mi denarja za sklenjeno asistenco (v decembru 2014) ne morejo vrniti zaradi sklenjene pogodbe z AXO - ne vem ali to dejansko drži, verjetno je to bolj njihova politika, morda bi tistih par eur lahko izsilil
- da naj Tilii napišem "pismo nezadovoljstva"
Osnovni razlog, da sem sklenil zavarovanje pri Tilii je bila ugodna cena, me pa sedaj ta asistenca hudo žuli. Želim polno asistenco po Sloveniji, če je le možno bi se rad izognil AMZS-ju - potrebujem asistenco na vozilo in ne na osebo. Kak predlog? Opcija je tudi prekinitev zavarovanja preko Tilie in sklenitev pri drugi zavarovalnici v kolikor bi dobil konkurenčno ponudbo. Konkretno, enoletno zavarovanje za letnik 2012, 2.0, 74kW, AO+, ogledala, stekla, luči in asistenca basic --> cca. 260 EUR, avto je pri Tilii zavarovan drugo leto (PR9).
Naslednji dan se oglasim na Tilii v MB-ju, želim doplačati za asistenco plus oz. prekiniti obstoječo asistenco, da mi vrnejo denar in postanem član AMZS če ne gre drugače...
Izvem, pa :
- za starejša vozila od 12 let nobena asistenca, ki jo nudijo ne krije okvar/prevoza razen v primeru sklenitve kaska - to mi zavarovanje toliko podraži da sklenitev samo zaradi asistence nima smisla
- da mi denarja za sklenjeno asistenco (v decembru 2014) ne morejo vrniti zaradi sklenjene pogodbe z AXO - ne vem ali to dejansko drži, verjetno je to bolj njihova politika, morda bi tistih par eur lahko izsilil
- da naj Tilii napišem "pismo nezadovoljstva"
Osnovni razlog, da sem sklenil zavarovanje pri Tilii je bila ugodna cena, me pa sedaj ta asistenca hudo žuli. Želim polno asistenco po Sloveniji, če je le možno bi se rad izognil AMZS-ju - potrebujem asistenco na vozilo in ne na osebo. Kak predlog? Opcija je tudi prekinitev zavarovanja preko Tilie in sklenitev pri drugi zavarovalnici v kolikor bi dobil konkurenčno ponudbo. Konkretno, enoletno zavarovanje za letnik 2012, 2.0, 74kW, AO+, ogledala, stekla, luči in asistenca basic --> cca. 260 EUR, avto je pri Tilii zavarovan drugo leto (PR9).
Nazadnje urejeno: