Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Pa si se ti kdaj peljal s 101 ali pa s 128? S poštimanim podvozjem, brembo zavorami, dobre gume ... To gre po ovinkih. Pa precej boljše leži na cesti kot pa Jugo. Nikoli mi ni bila jasna fascinacija z Jugom. Precej slabši avto.
Hja, da bo razumljivo: na svet sem prišel dobrih 10 let po tem, ko je prvi 101 zapeljal iz fabrike. In mi je seveda jasno, da je bil za tiste čase (in naš jugoslovanski prostor) hudičevo dober avto. (Če kakšen mlajši forumaš ne verjame, naj si prebere na Avtomagazinovem web pejdžu njihov test 101ke). Pa pustimo zdaj predelave takšnega avta.
In sem človek, ki zelo dobro šteka, kaj je avto-nostalgija starih avtov, čeprav sem bolj za kakšno drugo znamko. Ampak cena 3 jurjev se mi zdi popolnoma out of this world. Za ta denar bi moral biti avto dobesedno kot nov, oz. narejen včeraj. In bi bila upravičljiva le v primeru, da ga bo nekdo zapeljal na sredo dnevne sobe in tam vsako soboto glancal (pršil z vodo v šprici, kot sobne rastline
).
Ampak, sorry, takšno čudo božje pa stoenka, vsaj zame, le ni. Bog pomagaj, zame je le toliko več precej tehnično zanimivejših (ali pa zaradi svoje zgodovine v motošportu legendarnejših) starih avtov, ki bi jih sam imel.
Iz takihle (o)cen pa sam med vrsticami razumem ideje o nedeljskem driverju ali bog ne daj, daily-driverju za reveže.
Kar je, zame, grozovita ezoterika.