To pa ni res, avtomehaniki lahko delajo.Mimogrede, dobil sem dopis od prodajalca kako je z rednim servisom zdaj v tem času, ko ne smejo opravljat servisnih storitev. Izjemoma dovolijo prekoračitev intervala za 1000km, potem pa je tvoj problem, če se še naprej voziš. Garancija/jamstvo papa adijo. To pa je debilizem večji od nedelovanja tehničnih pregledov.
Sem še enkrat natančno prebral dopis in piše, da ne bojo opravljali rednih servisov pri avtih, ki ne dosežejo tega dodatno podaljšanega intervala. Če pa zaradi nujno potrebnih poti v skladu z odloki potrebuješ vozilo po takem preseženem intervalu pa se lahko obrneš na njih in ti bojo priskočili na pomoč v skladu z odloki.
Kako pa izkažeš nujnost na servisu?
............ prek e-uprave oddal vlogo.
Počakaj kak dan ali dva, da se podatki o polici prenesejo v register. Sicer pa ali se ne da kljub temu zaključiti vloge? Včasih se je dalo in če referent ob obdelavi vloge še stalno ni videl podatkov o polici, mu je bilo treba kopijo police poslati po mailu.Meni vnos zavarovalne police za novo prometno ne deluje. Na strani združenja zavarovalnic je polica ok.
Generali menda 2X dnevno pošilja podatke.Tako je, Generali rasbi vsaj en dan, lahko pa (si prej) zaključiš in oni kontrolirajo.