Nesreče se najbrž tudi dogajajo le ponoči, ko ni prometa, kajne?Citat:
Uporabnik map pravi:
Ne bi se pa čudil, če bo naslednja vaja na LJ obvoznici v ponedeljek ob 07.30.
Nesreče se najbrž tudi dogajajo le ponoči, ko ni prometa, kajne?Citat:
Uporabnik map pravi:
Ne bi se pa čudil, če bo naslednja vaja na LJ obvoznici v ponedeljek ob 07.30.
Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
In koliko je cepcev na AC, ki se ne znajo pravilno razvrstiti v kolikor pride do zastoja?!
Tega se ne da simulirati na letališki stezi!
Potrebno bi bilo planirati in izvajati še več takšnih aktivnosti!
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Vaja mora biti na pravi AC tudi zaradi prometa.
Ko pride do prave nesreče je treba urediti tudi ostali promet in ga nekam preusmeriti.
Tukaj potem tudi lahko pride do nepredvidenih težav.
Nihče ni kritiziral dela reševalcev, pač pa smiselnost takšne vaje.Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Do sedaj sem reševalce potreboval dvakrat, obakrat s sireno in lahko samo rečem, da imam do teh ljudi veliko spoštovanje in ničelno toleranco do takšnih pacientov, ki so lepo vidni tudi na tej temi.
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Vaja je namenjena ljudem, ki se ne znajo razvrščati? Pa ne bi bila bolj učinkovita kakšna konkretna oglaševalska akcija?
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Vaja je namenjena ljudem, ki se ne znajo razvrščati? Pa ne bi bila bolj učinkovita kakšna konkretna oglaševalska akcija?
Se vidi, da nimaš pojma.Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Cesta je bila zaprta, torej je bila situacija enako realna, kot če bi te avte nametali na kup kjerkoli drugje. Mimogrede - zaprtih je bilo 8km AC, medtem, ko bi lahko naredili vajo marsikje drugje, kjer sta izvoza dosti bolj skupaj, da bi čim manj obremenjevali okoliške prebivalce zaradi obvoza.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Potem je bila pa namenjena ugotovitvi kako primerna je rešitev obvoza po lokalni cesti. Tudi tega ne moreš simulirati na letališču.