Lep pozdrav
Pred slabimi tremi meseci sem reklamiral nočne omarice ki so bile del spalnice ki sem jo kupil. Omarice na mojo žalost niso bile pravilne. Rok za odpravo reklamacije je 45 dni. Danes sem poklical v trgovino kjer so mi povedali da v petek baje pripeljejo robo in da bodo verjetno tudi moje omarice zraven. Brezveze da razlagam zakaj ampak pred ponedeljkom (pa še to ni sigurno) jih gotovo ne bom mogel vzdignit, če pa čakam na njihovo dostavo bodo pa res trije meseci naokoli. Skratka rok za odpravo reklamacije je že zdavnaj zapadel ... Saj ne da nisem mogel živet brez teh omaric ampak gre bolj za princip, zanima me kaj sedaj to pomeni za men ker se niso držali reklamacijske pogodbe?
Torej po moje lahko:
- pozabim na vse skup in pogodba je nič vredna kar se mi zdi neumno
- vzamem nek popust ki so mi ga obljubljali po telefonu. Pojma nimam kakšen (za naslednji nakup, za omarice, za celotno sobo ...)
- grem do konca kot sem šel pri montaži notranjih vrat (zamujali z montažo cca 2,5 meseca) in zahtevam povračilo 50% kupnine celotne spalnice saj konec koncev ni bila kompletna
- mogoče pa mi pripadajo omarice zastonj tako kot recimo če nesem fotoaparat, ki je v garanciji na servis in ga ne uspejo popravit v garancijskem roku in so mi dolžni dat novega zastonj
Skratka opcij je ogromno, kaj pa pravzaprav v takem primeru pripada potrošniku pa pomoje marsikdo ne ve zato prosim za pomoč, ki bo morda še komu v korist.
LP
Pred slabimi tremi meseci sem reklamiral nočne omarice ki so bile del spalnice ki sem jo kupil. Omarice na mojo žalost niso bile pravilne. Rok za odpravo reklamacije je 45 dni. Danes sem poklical v trgovino kjer so mi povedali da v petek baje pripeljejo robo in da bodo verjetno tudi moje omarice zraven. Brezveze da razlagam zakaj ampak pred ponedeljkom (pa še to ni sigurno) jih gotovo ne bom mogel vzdignit, če pa čakam na njihovo dostavo bodo pa res trije meseci naokoli. Skratka rok za odpravo reklamacije je že zdavnaj zapadel ... Saj ne da nisem mogel živet brez teh omaric ampak gre bolj za princip, zanima me kaj sedaj to pomeni za men ker se niso držali reklamacijske pogodbe?
Torej po moje lahko:
- pozabim na vse skup in pogodba je nič vredna kar se mi zdi neumno
- vzamem nek popust ki so mi ga obljubljali po telefonu. Pojma nimam kakšen (za naslednji nakup, za omarice, za celotno sobo ...)
- grem do konca kot sem šel pri montaži notranjih vrat (zamujali z montažo cca 2,5 meseca) in zahtevam povračilo 50% kupnine celotne spalnice saj konec koncev ni bila kompletna
- mogoče pa mi pripadajo omarice zastonj tako kot recimo če nesem fotoaparat, ki je v garanciji na servis in ga ne uspejo popravit v garancijskem roku in so mi dolžni dat novega zastonj
Skratka opcij je ogromno, kaj pa pravzaprav v takem primeru pripada potrošniku pa pomoje marsikdo ne ve zato prosim za pomoč, ki bo morda še komu v korist.
LP