zamenjava listnatih vzmeti s fedri

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ta F je bila še lani za 1.maj in takrat je bilo več kot čisto vse. Pa DK letos poleti tudi. Očitno so severnjaki malo bolj eko ozaveščeni - sicer pa gori nismo mask nosili, razen v malih trgovinah.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-381
113
eh, ni to kamper, če ma sam eno montažno pojstlo notr! :)

sej problem je bolj, ker je to itak daily avto zame, in je ponavadi bolj prazen kot ne. vozim orodje za delat, k pa nima nič teže. tako da zarad tega je bolj zoprno...
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Če prav razumem, ti zadeva ropota, ker ni dovolj obremenjena.
Fedrov ne smeš podret, ker ... si izgubil nosilnost, homologacijo itd.

Ropota ti, ker so na zadnji premi listne vzmeti (so ? ) . Ko boš pogledal, na konceh niso spete, visijo vsaka zase , ne znam povedat, slika bi bila lažja. Tiste "viseče" konce vzmeti zveži skupaj z jeklenim jarmom, pa tudi ropotalo ne bo več. Avto bo pa še vedno trd, itak, saj je tovorni.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Prav veliko ne moreš....
Ena opcija so zračne blazine (ki jih nočeš), druga opcija so še gume. Če je opcija daš čimmanjše in z višjimi bočnicami. Pa malo paziš da jh ne filaš na polno nosilnost (če je ne rabiš).
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Njegov je v osnovi potniški in takega naredit bolj mehkega je praktično nemogoče, brez resnih posegov v podvozje.

Dodatne zračne blazine mu pri praznem avtu ne bodo dale občutka mehkobe.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-381
113
Če prav razumem, ti zadeva ropota, ker ni dovolj obremenjena.
Fedrov ne smeš podret, ker ... si izgubil nosilnost, homologacijo itd.

Ropota ti, ker so na zadnji premi listne vzmeti (so ? ) . Ko boš pogledal, na konceh niso spete, visijo vsaka zase , ne znam povedat, slika bi bila lažja. Tiste "viseče" konce vzmeti zveži skupaj z jeklenim jarmom, pa tudi ropotalo ne bo več. Avto bo pa še vedno trd, itak, saj je tovorni.

ne ne, nič ne ropota... sam pač trd je.

sej vem, taki so pač kombiji. ampak je potniški, ni tovorni... :) sej vem, šasija je ista.

se bomo že navadili.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Po moje edina (ampak neumna) rešitev, ti je najt enak avto z "zmatranimi" listi in zamenjat, pa za potem ko rabiš blazine zraven. Rad bi naredil ravno kontra kar delamo drugače z avtodomi - prevelika teža, dolg previs, zibanje in posedeni listi - pravilno se takrat naredi v naslednjem zaporedju - doda (zamenja) liste, zamenja amortizerje in doda balone.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Preveri pri serviserjih (Citroen, Peugeot, Fiat), če majo slučajno identično podvozje/fedre na kakih lažjih izvedenkah, tam utegnejo biti fedri/amortizerji mehkejši.
Vem pa ,kako se pelje potniški Jumper: če imaš notri 8 ljudi, približno tako udobno kot šajtrga.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-381
113
jap... ja nič, bomo pa še kakšno gajbo krompirja, kg čebule, liter vina in plato pira več s seboj vzeli...
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Pri kamperju se pa resnično pozna, ko ga postaviš na blazine.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Samo pri zjahanih, pri vse ostalih so to "palčki". Vključno z mano.

Edina res dobra stran blazin je, ko imajo sepli kontrolo teže pa ga zadaj napumpaš da v luft stoji in te kar naprej spusti ker misli, da itak nisi preko teže, medtem ko one "glisirajoče" striktno na vago lifrajo.