Zaklep modema operaterja

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.411
9.682
113
EU
Po prevzetju GPON omrežja, Telemach pogosto posodablja softver na modemu Calix 854 G. To po eni strani ni nič napačno, če bi modem po tem delal brezhibno.
Vendar ni tako. Pred posodobitvijo več mesecev ni bilo težav.. Ko je Telemach to začel, se je zadeva poslabšala.
Na primer:
- Modem naključno izgubi povezavo z internetom (DNS server se ne odziva) čeprav v nastavitvah kaže da je vse OK. Ko mu kliknem "reconect" , naenkrat začne delati.
- Pred tremi dnevi tudi izgubil povezavo z internetom. Se je softversko "zaciklal" (neodziven) in ni pokazal prijavnega okna za administratorski dostop, preko katerega bi mogoče ugotovil napako.. Na klicnem centru so povedali, da pri njih kaže vse OK.
- Zadevo sem rešil z "reset" gumbom in ponovno nastavitvijo WIFI omrežja.
Težave imajo tudi ostali uporabniki v vasi. :fredi:. :evil:

Zato sem prišel na idejo, da bi na modemu zaklenil kakšen port, preko katerega operater opravlja posodobitve, takrat ko bi modem en čas lepo in stabilno deloval.
Je to izvedljivo:sprasujemse:
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.560
1.257
113
Nima veze čigav je.... Vprašanje je če se da z zaklepom kakega porta onemogočit njihovi predpraznično posodabljanje iz s tem sesutje interneta....
 

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
446
12
18
Nima veze čigav je.... Vprašanje je če se da z zaklepom kakega porta onemogočit njihovi predpraznično posodabljanje iz s tem sesutje interneta....
Z lastništvom modema nisem ciljal na dejstvo ali se da ali ne. Ker lastništvo na to ne vpliva, ciljal sem na dopustnost prčkanja po tuji napravi.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.411
9.682
113
EU
Vprašal sem o tehnični možnosti blokiranja modema. Zato sem dal temo med elektroniko in ne med pravne nasvete :poreden:
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.654
472
83
Tolmin
Če imaš "admin" ali "superuser" geslo boš lahko blokiral kaj na WAN strani.
Z "user" pa se lahko igraš samo na LAN in WiFi ;)
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.411
9.682
113
EU
Prejšnji vikend so nekaj posodabljali, tako da v nedeljo zjutraj ni bilo več internetne povezave. Modem se ni odzival na IP številko za prijavo admina. Sploh ni odpiral okna za prijavo. Ni spuščal nobenega internetnega prometa, tudi ne po lokalnem omrežju. Tako nisem mogel dostopati do domačega NAS oblaka (WD Cloud). Resetiral modem na gumb za reset, vendar ni pomagalo. Modem je nedostopen prek kabla in prek WIFI-ja.:gorjaca:
Klical podporo in je gospod razložil, da se ne razume v GPON optično omrežje, vendar bodo v ponedeljek probali na daljavo rešiti. Če ne uspe, v torek pošljejo serviserja. V ponedeljek odšel osebno do poslovalnice in razložil težavo. Zapisali in obljubili reševanje. V torek dopoldan ni bilo sprememb, pa sem še enkrat poklical. Popoldan je serviser poslal sms, da je težava rešena, vendar ni delalo, dokler zopet nisem resetiral modema. Podobno težavo so imeli ostali sosedje v vasi.
Brez neta in Alterja sem bil slabe tri dni. Groza :jok: :valjamse:
Razumem da tu pa tam posodabljajo softver, vendar zakaj to počnejo med vikendom, ko ni nobene podpore če zadeva rikne. Nimajo časa med tednom.:zavijazocmi:
Ko pride položnica, jo bom reklamiral zaradi izgube internetne povezave, izgube časa pri klicanju podpore in nepotrebnega ukvarjanje z modemom.:evil:
Zanimivo je, da na koncu pogovora s podporo zaprosijo, naj še ostanem na liniji in odgovorim na anketo o zadovoljstvu uporabnikov. :valjamse: