Zakasnjeno prižiganje luči

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Sedaj je narejeno tako, da ko vstavim ključ, že vse zasveti.
Rad bi pa, da ko auto že laufa, se luči same prižgejo.

Na katerga majstra se obrnt? Kak strošek me čaka?
 

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Sedaj je narejeno tako, da ko vstavim ključ, že vse zasveti.
Rad bi pa, da ko auto že laufa, se luči same prižgejo.

Na katerga majstra se obrnt? Kak strošek me čaka?

To bo zate .... LUČKO
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.742
1.527
113
Tale modul je žal en navaden skret (vsaj pred leti je bil). Pogoste so bile odpovedi in pregrevanje. Skratka, rabiš nekaj drugega...
 

Mirko

Fizikalc
24. jul 2007
1.059
74
48
Jest sem imel lučkota v starem BMWju pa je delal vedno brez težav. Tudi avtoelektričar, ki mi ga je vgradil, je rekel da je zadeva zanesljiva.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
kater električar ti ga je vgradil, če si iz lj ali bljižne okolice?
koliko te je vse skupaj stalo?
 

Mirko

Fizikalc
24. jul 2007
1.059
74
48
To mi je ene 10 let nazaj vgradil lokalni avtoelektričar. Spisek kjer ti zadevo lahko montirajo je tukaj. Sem se pa zdej spomnil, da mi ja ta modul tudi avtomatsko vklopil 4 žmigavce za rikverc, uporabno.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
bil včeraj pri enem električarju in je hotu vzet 60€ za montažo
shocked-1.gif

lučko pa stane 40€.

baje pa ima vsak avto mal drugač za priklopt, da je treba žice iskat...
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
na sliki ima lučko konektorje, kar laiku pove, da je to res "5min" dela, ker samo nekam vklopiš. http://www.tpe-elektronika.com/images/lucko1.jpg

Električar pa je rekel, da je treba kable iskat... Tukaj vejramem, da je več dela, samo 2h?

2h gre zelo hitro če je treba podirat plastike brez poskodb, iskati kable, stestirati, povezati , nazaj sestaviti ....eni si to res predstavljate da je vse tako hitro kot instalacija aplikacije iMojster na telefon.
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Točno tako, spet vsi pametni, ko vidijo konektorček in mislijo da je to isto kot zamenjava diska v računalniku...

Včasih se je dalo instalacijo za sub narediti v pol ure ali pa 5 urah, razlika je bila samo v tem, da tisti ki so zadevo naredili v pol ure, so kabel imel speljan kar čez vrata, nobena plastika od pragov ni bila več cela, pa ker os bile glavne varovalke predrage tud te ni bilo v instalaciji.

Vsak avto ima drugačne konektorje od instalacije in če hočeš zadevo naredit tako kot se za gre in da na koncu zgleda zadeva vsaj približno tovarniško si je za take zadeve potrebno vzeti čas, ker skoraj vedno te je iskanje napak na el. instalacije v avtomobilu stane več, kot pravilna vgradnja na začetku.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Se strinjam.
Ali pa se odpelješ z avtom in imaš potem čričke po celem avtu, kjer se je zadeva vgrajevala, ker se monterju pač ni dalo vgradit zadev v peno ali ustrezno pritrdit, da ne bi vibrirale med vožnjo. To so potem razlike med monterjem za 10 EUR in monterjem za 40 EUR. Verjetno bi tudi drugi naredil za 10 EUR, ampak ne bo, ker si bo s tem naredil samo slabo ime.
Meni se 2 uri ne zdi preveč, glede na to, da je to neka univerzalna zadeva, ki jo je potem treba vgradit v konkreten avto. Drugo je, če imaš ustrezen modul, ki se zgolj všteka v avto...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
na sliki ima lučko konektorje, kar laiku pove, da je to res "5min" dela, ker samo nekam vklopiš. http://www.tpe-elektronika.com/images/lucko1.jpg

Električar pa je rekel, da je treba kable iskat... Tukaj vejramem, da je več dela, samo 2h?

Laiku res pove, da je "5 min" dela, ampak laik ponavadi nima pojma, kar je tudi logično.

Za funkcijo zakasnitve vklopa luči je modul potrebno povezati z ali:

a) vzbujanjem alternatorja
b) stikalom pritiska olja

Dodatno je treba za vklop vseh 4 smernikov pri vzvratni vožnji potrebno modul povezati s stikalom za vzvratno vožnjo ter z relejem smernikov. Potem so tu seveda še povezave s stikalom luči, napajanje ter masa modula. Vse te povezave je potrebno poiskati, ker noben avto nima pripravljenega konektorja, v katerega bi samo priklopil Lučkota.


Skratka, pri nobenem avto ne zmontiraš tega v 30 min, kaj šele v 5 min. Čudi me, da tega znalec kot je Gatto, ne ve.
grims-1.gif
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
No, ni treba jemati osebno in tragično..hotel sem povedat, da so nekatera opravila okrog avtomobila enostavna in rutinirana, serviser ti pa to predoči, kot da je ponovno odkril Ameriko in da je to vredno zlata. Sam sem tudi neke vrste "serviser
grin1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ne jemljem osebno.

V tej temi govorimo o sistemu Lučko in ne o drugih zadevah. Ni samo fora v kvaliteti - če pač rabiš pri nekem avtu prit do žice za vzbujanje alternatorja, ki je "zakopana" za armaturno ploščo, pač ne moreš zadeve naredit v 30 minutah. Tudi nekvalitetno ne gre.

Če se prav spomnim (lahko se seveda motim), se ti ukvarjaš z energetiko. Jaz se ne, ampak mi je logično, da recimo hišne napeljave ne napelješ v 1 uri.