Raje poglej poskus privatizacije železnic v Angliji in kako se je končal. Ali pa privatizacijo proizvodnje elektrike v Kaliforniji, ko je ostala cela države brez štroma.Naše železnice so super druper, imamo praktično leteče vlake!
Vedno je problem nadzor! Lahko je lastnik tudi Papež ali Šij, ali Putin pa Biden, če ni pravega strokovnega nadzora in ne zgolj birokracije se dogajajo neumnosti!
Če pa znamo kaj na tem planetu res dobro izmerit, je pa to radioaktivno sevanje.Nekoč sem videl rezultate koncentracije tritija v naravnih vodah, ki jih IJS izvaja že od ustanovitve dalje. Ko so se pričeli jedrski poskusi v ozračju, se je ta koncentracija dvignila za nekaj desetkrat, pa se ni nihče posebej razburjal in niti ni bilo nekih posledic, vsaj javno poznanih ne. Tudi sedaj je ta koncentracija višja, kot je bila pred temi poskusi in je to pač naravno okolje.
Ni fora v tem.Očitno višjemu, kot pred jedrskimi poskusi. Sicer se je pa moje pisanje nanašalo na izpust tritija iz JE v ZDA.
Tako je s prstom se lahko pokaže propadle privatizacije, uspešnih je preveliko. Neuspeh se vedno potencira, samo poglej loto milijonarje po svetu, zvemo samo za tiste kateri so propadli. V principu je država slab gospodar, ker državo vodijo politiki ti imajo pa vedno svoje cilje in prišepetovalce s plavimi kuvertami.Raje poglej poskus privatizacije železnic v Angliji in kako se je končal. Ali pa privatizacijo proizvodnje elektrike v Kaliforniji, ko je ostala cela države brez štroma.
Jp pri državni infrastrukturi se moramo zgledovati po Kitajski tisoči kilometrov hitrih železnic in brez potnikov.Pri državni infrastrukturi ni glavni cilj dobiček, kot je to pri kapitalistih. Zakaj neki gre v ZDA večina električnih žic še vedno po luftu?
Ne vem kje v mojih komentarjih si to prebral, no ko argumentov zmanjka je na vrsti podtikanje.Torej bi moral po tvoje vsak lastnik zemljišča zgraditi svoj del avtoceste, jo opremiti z zapornicami in kasirati cestnino. A si ti, Miško?
2 miljardi/letno = brez potnikov?Jp pri državni infrastrukturi se moramo zgledovati po Kitajski tisoči kilometrov hitrih železnic in brez potnikov.
Državno infrastrukturo zalagamo državljani z pufi na naš račun in marsikomu se odebeli denarnica, naše avtoceste so lep primer.
Jp dve milijardi/letno, za kovidom jim je umrlo pa "vsega" 12 bolnikov. Pa da me ne primeš za besedo, karikiram ker kot prvo Kitajski statistiki gre res za verjet, kot drugo, Kitajcev je dobra milijarda, zato se pa reče "jih je kot Kitajcev". Vsak se je peljal torej 2krat letno! Jaka številka.2 miljardi/letno = brez potnikov?
China: passenger transport volume of highspeed rail 2021 | Statista
In 2021, highspeed rail in China transported over 1.9 billion passengers, an increase of 23.1 percent compared to the previous year.www.statista.com
Lep primer necivilizirane, primitivne družbe. Verjetno tudi neizobražene.
Torej ne gre verjeti, če ne gre v tvojo agendo. Gotovo si gledal kak YT filmček, ki kaže prazen vlak.Jp dve milijardi/letno, za kovidom jim je umrlo pa "vsega" 12 bolnikov. Pa da me ne primeš za besedo, karikiram ker kot prvo Kitajski statistiki gre res za verjet, kot drugo, Kitajcev je dobra milijarda, zato se pa reče "jih je kot Kitajcev". Vsak se je peljal torej 2krat letno! Jaka številka.
Verjemi kar hočeš vendar Kitajska ima daleč največ hitrih železnic in s tem vlakov, ko rečem daleč največ je to res velika razlika, to si lahko pogledaš na netu ali pa na YT če ti je lepše. Poanta je da je pomembnih le nekaj prog in tiste naredijo promet ostale pa ne. Več je faktorjev za to, en je gotovo visoka cena kart, en malce paradoksalno je pa tudi "social score" ali povedano drugače, če nisi priden ostaneš doma. Ne rečem da se situacija ne bo spremenila, vendar kovid gotovo ni pomagal, s tem da tujci in tuje firme odhajajo tudi ne bodo pridobili novih potnikov in ohlajanje gospodarstva jim v najboljšem primeru da eno vožnjo delavcev nazaj domov.Torej ne gre verjeti, če ne gre v tvojo agendo. Gotovo si gledal kak YT filmček, ki kaže prazen vlak.