Danes sem prevozil slabih 100 kilometrov, precej tudi po LJ v največji gužvi in je vse potekalo brez problemov. Tu pa tam pride do incidentov, ampak se da večinoma stvari rešit na normalen način.
Ko sem se bližal gorenjski regiji pa je prišlo do situacije (oz. dveh), ki je eden izmed primerov, zakaj imajo višje kazni omejen učinek, vsaj pri vseh teh "nenadnih in nepojasnljivih" vožnjah po nasprotnem pasu in podobnem.
Najprej sem naletel na gospoda v rdečem VWju, ki je hkrati, ko je začel telefonirat izklopil vse na cesti in je najprej pred krožnim, ko je bilo frej, čakal za brezveze 20 sekund, nato pa je nepravilno menjal pasove (brez ogledal in smernika).
Nato pa se je za traktoristom nabrala kolona na regionalki. Večinoma smo kot normalni udeleženci v prometu čakali, da je traktorista vedno najprej prehitelo vozilo takoj za njim - pač nobenega štuljenja. Nato pa nek gospod (spet VW) enostavno ni začel prehitevati traktorista, ko je bilo nasproti frej. Za tem gospodom je vozilo eno rdeče vozilo in pa jaz. Čakali smo nekaj časa in ker VWjevec pač ni prehiteval je rdeče vozilo pred mano začelo prehitevat njega in traktorista, ravno tako jaz takoj za njim. Kmalu za tem pa je omenjeni VWjevec brez smernika nenadno skočil pred rdeče vozilo, da smo morali bremzat kot norci. Za povrh se še nikamor ni zmigal, tko da smo se morali podvizat in se čimprej spraviti na vozni pas. Nasproti sicer ni bilo nikogar, vendar lahko bi prišlo do kakšne pizdarije.
Omenjeni VWjevec je potem lepo lagano fural svojih 80 naprej s sončnimi očali se je lepo trapasto držal, kot da se ni nič zgodilo. Na radar ne bo padel nikomur, ker vozi po omejitvi ali pod omejitvijo, torej kdo mu bo napisal kazen za neuporabno smernikov, ogledal, izsiljevanje prednosti, nepravilno prehitevanje itn.?
Dokler se bo dovolilo, da v prometu obstajajo šibki členi, ki ne vejo kaj je odgovornost za volanom ne bo nič, pa če se vsi striktno držimo hitrostnih predpisov. Take napake, kot jih počnejo oni niso napake, ki jih lahko vsakodnevno naredijo povprečni posamezniki (napake pač delamo vsi), to so napake iz malomarnosti.
Če si ti na telefonu in izklopiš promet, ali pa če lepo menjaš pasove, kot se ti zazdi ne spadaš na cesto. Tega naši strokonjaki še niso ugotovili in skušajo poneumljat javnost (dokaj uspešno), da bodo z nekimi višjimi kaznimi dosegli cestnoprometno varnost.
Meni se ni problem držat vseh predpisov, ne samo hitrostnih pri vsaki še tako butasti tabli, upam samo da bomo enkrat prišli do tega, da vožnja ni le obračanje volana in upoštevanje hitrostnih predpisov in da se bo neupoštevanje vseh predpisov sankcioniralo, ne samo nekih selektiranih, ker je kao najlažje kasirat na ta način.
Po mojem mnenju je ogromen problem v glavah voznikov, saj imajo določeni svoj prav in mislijo da so sveti, ker upoštevajo hitrostne predpise. Kot primer bi navedel, da mi je pred nekaj časa ponoči na regionalki voznik blendal, ker sem ga na ravnini prehitel zato, ker je telefoniral in je stalno spreminjal hitrost, - 60, 70, 80, 60, ... Jaz sem razmišljal, če se sploh zaveda kako debilno izpade, ker mi blenda v smislu glej da divjaka, ko sem ga v skladu z vsemi predpisi prehitel - on pa istočasno tišči mobitel na faco.
Jaz rešitve ne vidim, vozil bom pač čimbolj strpno še naprej do neke mere normale, držal se bom vseh predpisov še naprej, zdaj še posebej hitrostnih ker kao skrbijo za prometno varnost s čepenjem za grmovjem. Tolk da sebe zavarujem pred zakonom in ne bom sokriv, če bom kakega pacienta nagazil ker pač ne zna gledat levo-desno in uporabljat špeglev. Na žalost bo še trajalo en čas, da se bo ta manjšina spokala s cest.
Gre pravzaprav za zelo preprosto stvar, ki pa se še en čas ne bo rešila. Menite, da se motim?
Ko sem se bližal gorenjski regiji pa je prišlo do situacije (oz. dveh), ki je eden izmed primerov, zakaj imajo višje kazni omejen učinek, vsaj pri vseh teh "nenadnih in nepojasnljivih" vožnjah po nasprotnem pasu in podobnem.
Najprej sem naletel na gospoda v rdečem VWju, ki je hkrati, ko je začel telefonirat izklopil vse na cesti in je najprej pred krožnim, ko je bilo frej, čakal za brezveze 20 sekund, nato pa je nepravilno menjal pasove (brez ogledal in smernika).
Nato pa se je za traktoristom nabrala kolona na regionalki. Večinoma smo kot normalni udeleženci v prometu čakali, da je traktorista vedno najprej prehitelo vozilo takoj za njim - pač nobenega štuljenja. Nato pa nek gospod (spet VW) enostavno ni začel prehitevati traktorista, ko je bilo nasproti frej. Za tem gospodom je vozilo eno rdeče vozilo in pa jaz. Čakali smo nekaj časa in ker VWjevec pač ni prehiteval je rdeče vozilo pred mano začelo prehitevat njega in traktorista, ravno tako jaz takoj za njim. Kmalu za tem pa je omenjeni VWjevec brez smernika nenadno skočil pred rdeče vozilo, da smo morali bremzat kot norci. Za povrh se še nikamor ni zmigal, tko da smo se morali podvizat in se čimprej spraviti na vozni pas. Nasproti sicer ni bilo nikogar, vendar lahko bi prišlo do kakšne pizdarije.
Omenjeni VWjevec je potem lepo lagano fural svojih 80 naprej s sončnimi očali se je lepo trapasto držal, kot da se ni nič zgodilo. Na radar ne bo padel nikomur, ker vozi po omejitvi ali pod omejitvijo, torej kdo mu bo napisal kazen za neuporabno smernikov, ogledal, izsiljevanje prednosti, nepravilno prehitevanje itn.?
Dokler se bo dovolilo, da v prometu obstajajo šibki členi, ki ne vejo kaj je odgovornost za volanom ne bo nič, pa če se vsi striktno držimo hitrostnih predpisov. Take napake, kot jih počnejo oni niso napake, ki jih lahko vsakodnevno naredijo povprečni posamezniki (napake pač delamo vsi), to so napake iz malomarnosti.
Če si ti na telefonu in izklopiš promet, ali pa če lepo menjaš pasove, kot se ti zazdi ne spadaš na cesto. Tega naši strokonjaki še niso ugotovili in skušajo poneumljat javnost (dokaj uspešno), da bodo z nekimi višjimi kaznimi dosegli cestnoprometno varnost.
Meni se ni problem držat vseh predpisov, ne samo hitrostnih pri vsaki še tako butasti tabli, upam samo da bomo enkrat prišli do tega, da vožnja ni le obračanje volana in upoštevanje hitrostnih predpisov in da se bo neupoštevanje vseh predpisov sankcioniralo, ne samo nekih selektiranih, ker je kao najlažje kasirat na ta način.
Po mojem mnenju je ogromen problem v glavah voznikov, saj imajo določeni svoj prav in mislijo da so sveti, ker upoštevajo hitrostne predpise. Kot primer bi navedel, da mi je pred nekaj časa ponoči na regionalki voznik blendal, ker sem ga na ravnini prehitel zato, ker je telefoniral in je stalno spreminjal hitrost, - 60, 70, 80, 60, ... Jaz sem razmišljal, če se sploh zaveda kako debilno izpade, ker mi blenda v smislu glej da divjaka, ko sem ga v skladu z vsemi predpisi prehitel - on pa istočasno tišči mobitel na faco.
Jaz rešitve ne vidim, vozil bom pač čimbolj strpno še naprej do neke mere normale, držal se bom vseh predpisov še naprej, zdaj še posebej hitrostnih ker kao skrbijo za prometno varnost s čepenjem za grmovjem. Tolk da sebe zavarujem pred zakonom in ne bom sokriv, če bom kakega pacienta nagazil ker pač ne zna gledat levo-desno in uporabljat špeglev. Na žalost bo še trajalo en čas, da se bo ta manjšina spokala s cest.
Gre pravzaprav za zelo preprosto stvar, ki pa se še en čas ne bo rešila. Menite, da se motim?