Za vedno zapuščam telemach!

CancelTelemach

Zelenc'
29. sep 2020
4
4
3
Pozdravljeni.

Za začetek bom takoj povedal da vsi vedo - telemach podpora je najslabša podpora na planetu.
Zakaj to rečem, boste ugotovili ko preberete kaj imam za povedati o telemachu.

Uporabljam telemach predplačniško SIM kartico že 11 let, ko je to še bil tušmobil, kar pomeni da vem kaj in kdo je telemach.
V GPS sledilcu v avtu od leta 2017 imam (sem imel ker s telemachom nočem imeti nič več) preplačniško SIM kartico.
Na portalu moj telamach sem lahko preverjal porabo, klice in poslane ter prejeta sms sporočila ampak NE dobroimetje na SIM kartici.
Tri leta sem klical telemach podporo, pošiljal emaile, klical, pošiljal emaile in mi niso hoteli omogočiti prikaz dobroimetja.
Pošiljal sem jim screenshote telemach portala za drugo predplačniško SIM kartico za katero je dobroimetje prikazano in za tisto za katero dobroimetje ni prikazano.
Po tri leta mi telemach podpora pošilja email da se trebam registrirati na portal!!! Ali sploh berejo emaile?

Potem kupim novo SIM kartico za GPS sledilec in ugotovim da so prepovedali registracijo novih predplačniških SIM kartic!
Na koncu kupim BOB SIM kartico in tisto SIM kartico za katero vidim dobroimetje (številko katero uporabljam že 11 let) dam v GPS sledilec.
Po nekaj časa ugotovim da se sploh ne morem prijaviti na portal.
Napišem email telemach podpori in čez nekaj dni (to je zmeraj tako - 5 do 8 dni čakanja na odgovor) dobim email od podpore da so izbrisali moj profil in da se zdaj lahko znova registriram. Jaz nisam prosil za izbris profila!

Grem na portal in začnem registracijo, ampak portal noče poslati SMS za aktivacijo.
Kličem podporo (vsaj pol ure ker so 'vsi operaterji trenutno zasedeni') in dobim odgovor da ni več možna registracija predplačniške SIM kartice na portalu moj telemach!!!
Eden me pošlje na registracijo, drugi mi pove da ni možna registracija!?
Kdo je tu nor?

Na koncu, tudi drugo telemach SIM kartico vržem v smeti in kupim še eno BOB SIM kartico.

Če pridete v stik z telemachom - izognite se jih v velikem loku.

Kakšne izkušnje imate vi s telemach podporo?
 
  • Haha
Reactions: B81 in Lord_Raiden
22. jul 2007
12.761
1.291
113
123
Pred 10 dnevi so posodobili spletno stran-hitrejša prijava, pa zdaj se spet lahko dodaja svoje telefonske številke-no to se je dalo že prej.
Prej sem imel problem, ker so vse številke bile registrirane pod enim mailom in potem te sistem ni spustil mimo zaradi tega.
Drugače podpora je pa res bolj boga pri njih, če kaj na hitro rabiš se NAČAKAŠ :norec:
 
15. jan 2019
3.459
1.085
113
Pozdravljeni.

Za začetek bom takoj povedal da vsi vedo - telemach podpora je najslabša podpora na planetu.
Zakaj to rečem, boste ugotovili ko preberete kaj imam za povedati o telemachu.

Uporabljam telemach predplačniško SIM kartico že 11 let, ko je to še bil tušmobil, kar pomeni da vem kaj in kdo je telemach.
V GPS sledilcu v avtu od leta 2017 imam (sem imel ker s telemachom nočem imeti nič več) preplačniško SIM kartico.
Na portalu moj telamach sem lahko preverjal porabo, klice in poslane ter prejeta sms sporočila ampak NE dobroimetje na SIM kartici.
Tri leta sem klical telemach podporo, pošiljal emaile, klical, pošiljal emaile in mi niso hoteli omogočiti prikaz dobroimetja.
Pošiljal sem jim screenshote telemach portala za drugo predplačniško SIM kartico za katero je dobroimetje prikazano in za tisto za katero dobroimetje ni prikazano.
Po tri leta mi telemach podpora pošilja email da se trebam registrirati na portal!!! Ali sploh berejo emaile?

Potem kupim novo SIM kartico za GPS sledilec in ugotovim da so prepovedali registracijo novih predplačniških SIM kartic!
Na koncu kupim BOB SIM kartico in tisto SIM kartico za katero vidim dobroimetje (številko katero uporabljam že 11 let) dam v GPS sledilec.
Po nekaj časa ugotovim da se sploh ne morem prijaviti na portal.
Napišem email telemach podpori in čez nekaj dni (to je zmeraj tako - 5 do 8 dni čakanja na odgovor) dobim email od podpore da so izbrisali moj profil in da se zdaj lahko znova registriram. Jaz nisam prosil za izbris profila!

Grem na portal in začnem registracijo, ampak portal noče poslati SMS za aktivacijo.
Kličem podporo (vsaj pol ure ker so 'vsi operaterji trenutno zasedeni') in dobim odgovor da ni več možna registracija predplačniške SIM kartice na portalu moj telemach!!!
Eden me pošlje na registracijo, drugi mi pove da ni možna registracija!?
Kdo je tu nor?

Na koncu, tudi drugo telemach SIM kartico vržem v smeti in kupim še eno BOB SIM kartico.

Če pridete v stik z telemachom - izognite se jih v velikem loku.

Kakšne izkušnje imate vi s telemach podporo?
drugo je v redu, mobilna telefonija pa v velikem loku proč....
 

LjuboB

Fizikalc
15. mar 2010
424
189
43
Jaz imam njihovo predplačniško SIM kartico v centrali alarma. Paket je potrebno polnit na 3 mesece. Tega se ne da storiti prek aplikacije, ampak moram kupit tisti njihov pildek v tušu. Ko to kupim in želim "napolnit" paket, se morem vsakič boriti z njihovimi operaterji in jim pojasnjevati zakaj ne morem sam "napolnit" paketa.
Včasih mi odgovorijo oziroma se zlažejo, da tega ne morejo storiti in naj kontaktiram podporo. Dvakrat se je že zgodilo, da so rekli oziroma se zlagali, da so napolnili ampak dejansko niso. Vsakič po polnjenju prosim za stanje in včasih mi ga povejo, včasih pa se zopet zlažejo, da tega ne morejo narediti, ker ne vidijo teh podatkov. Zaradi tega zdaj vsakič potem pošljem še mail na support, da mi sporočijo stanje.

Kar se mene tiče, njihove storitve niso kakovostne, o njihovem lažnivem odnosu pa ne bi komentiral.
 
  • Wow
Reactions: BornSkeptic

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Jaz imam njihovo predplačniško SIM kartico v centrali alarma. Paket je potrebno polnit na 3 mesece. Tega se ne da storiti prek aplikacije, ampak moram kupit tisti njihov pildek v tušu. Ko to kupim in želim "napolnit" paket, se morem vsakič boriti z njihovimi operaterji in jim pojasnjevati zakaj ne morem sam "napolnit" paketa.
Včasih mi odgovorijo oziroma se zlažejo, da tega ne morejo storiti in naj kontaktiram podporo. Dvakrat se je že zgodilo, da so rekli oziroma se zlagali, da so napolnili ampak dejansko niso. Vsakič po polnjenju prosim za stanje in včasih mi ga povejo, včasih pa se zopet zlažejo, da tega ne morejo narediti, ker ne vidijo teh podatkov. Zaradi tega zdaj vsakič potem pošljem še mail na support, da mi sporočijo stanje.

Kar se mene tiče, njihove storitve niso kakovostne, o njihovem lažnivem odnosu pa ne bi komentiral.
bob 4c nabavi..
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo in zakon

Piccadilly

Fizikalc
22. dec 2009
1.695
67
48
Telemach je precej šit.

Z veseljem šel stran od njih takoj ko so napeljali optiko v mojo ulico. Sploh support je katastrofa, 1 teden prenašanja telefonske, pa 4 dni brez televizije ob enostavni menjavi conax kartice s škatlo..
 
  • Všeč mi je
Reactions: CancelTelemach

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Že več kot 10 let na Telemach fiksni (prej na coaxu, sedaj fiber), supporta ne srečo nisem kaj preveč rabil, kar pa sem, so pač uredili. Glede na to kaj sem imel prej kot alternativo (Telekom DSL) je bil coax še vedno precje boljša opcija, sedaj na fibru je pa itak top. Mobilne sem se nekaj časa otepal, dokler nisem mel dovolj takratnega Simobila in presedlal pa tudi nimam nekih težav. Z vsemi popusti mi na koncu tudi cena odgovarja. S predplačniškimi karticami in takšnimi in drugačni polnenji pa res nimam izkušenj, uporabljam HoT (slovenski in avstrijski) za alarm in podobne zadeve.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

sad

Guru
24. avg 2007
20.485
9.188
113
Ne razumem tega napenjanja.
Sploh ta storitev ni namenjena temu, imaš tudi pri Telemachu namenske pakete za to.
Povprašaj in življenje ti bo lepše.
Sicer pa kdo se bo z vami okvarjal za tistih 10 eur letno.
Jaz ne razumem, kako je nekdo še vedno na operaterju, s katerim je popolnoma nezadovoljen in to na trgu, kjer je polno konkurence in menjavo izvedeš v parih minutah in za par EUR. Jaz imam HOT in zadeva laufa v nulo. Če bo težava, menjam in ne bom izgubljal časa in živcev vsakih nekaj mesecev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: urby20