Za SJTV1 - javna pobuda...

bokyto

Fizikalc
19. sep 2007
1.475
0
36
Mogoče bi pa to bil edini referendum, ki bi šel skozi probaj drugi so im itak padli v vodo.
 

Ice

Pripravnik
17. avg 2007
816
19
18
Vsega tudi naši ne prepišejo od nemcev, ampak problem nastane ko 20 veleumov na ministrstvu za promet si po svoje predstavlja zakone, pa čeprav produkt kateri je dovoljen v celotni Evropi pri nas potrebuješ dodatno papirologijo pa čeprav te nemec čudno gleda, ker seveda teh papirjev ni ker so dovolj samo oznake na produkti...toliko o naši strokovnosti. Poleg tega tudi na lpp, rti..niti eden ne pove isto..nekdo pravi ja papirje je potrebno imeti (cela Evropa ne rabi edino mi zgleda smo še vedno na balkanu), drugi na homologacijah pravi jah so to ni nič posebnega..ok super fajn ampak potem stranka pride za vpis v karton in jo jebejo v glavo da rabi to in to..itd...Deleč smo še mi od Evrope..
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Ah lepo te prosim! Ko se nemci nekaj spomnejo, je pa to oh in sploh za nas slovenceljne. In potem horuk na državo, ker je tako butasta, da tega ne razume. Najprej malo predebatirajte kaj bi to prinesle dobrega in kaj slabega, predenj trosite neumnosti!
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja saj naši prepisujejo od nemcev, ker se jim po lastni presoji in odgvornosti ne da pisat zakonov. Veš kako je to enostavno, da zakon prevedeš in rečeš, to bi lohk blo tud pri nas pa daš potrdit to je to.

Problem tehničnih in homologacij je tudi totalna neuporaba prakse. Težil bo zaradi papirja, ki ne obstaja, ker ga celotna EU ne potrebuje, da bi pa pogledal ali je predelava nevarna za na cesto pa ne. Moril ti bo za original spojler od tvojega proizvajalca avtomobila, ki je 100x "predobro" pritrjen, papirja pa ne boš mel, ker je original! Mulčki ki pa to plastiko proizvajajo doma, bodo pa lepo ponaredil papirje in leteli skozi homologacijski pregled.

Luči so na Slovenskih vozilih 70% + narobe nastavljene, vidim še skoraj nove avtomobile s postrani vstavljeno žarnico ali pa totalno neprimernem snopu, kot da bi iz anglije pripeljal ipd. Razni Xenon fahrerji mislijo, da so sami na cesti in še dvignejo luči kolikor more, pristojni organ ga pa ne udari po pi****, ker so preleni da bi preverili.

Čez nemškega tehničnega ne pride 50% slovenskih vozil zdajle na cesti, večina zaradi luči. Obstaja en "dokumentarec" ko so se turki ne vem kako sicer odločili, da bodo nemci zanje izvajali tehnične preglede po njihovih standardih. Če se prav spomnim je 23% !!!!! Avtomobilov prišlo v prvo skozi, ostalo vse popravljat. Sprejeli so nekaj za prometno varnost, sprejeli so nekaj kar velja za VSE ENAKO!

V Slo je pa tko....eno kripo pelješ v Lj na LPP, te bo spustil skoz, pelješ nekam drugam se ti bo pa smejal, kako se mu upaš to sploh pripeljat homologirat ipd. Homologacija uvoženega vozila? Preveri da ni ukraden, pogleda da ma vzglavnike zadaj
bonk.gif
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik der_Starke pravi:
Glede na to, koliko voznikov je med volivci/prebivalstvom, verjetno ne bi bil problem zbrat pa 10 tisoc podpisov pa s pomocjo organizacij (AMZS) ter avto-medijev (SJTV....) zadevo sppravit skoz oz. za zacetek tako dalec,da se o njej javno debatira ter dodatno populizira.

Koliko od teh voznikov pa ima dve vozili, ki se uporabljata samo del sezone? Dvomim, da bi šlo skozi. Zadeva se tiče majhnega dela prebivalstva, ki je dovolj premožno, da si sploh lahko privošči dva avtomobila, medtem ko se s pokojninsko reformo lahko identificira prav vsak...

Sicer pa - za avtomobile ni možno delno zavarovanje/registracija kot recimo za motorna kolesa?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.831
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
The magic word....populizirat.
zmaga.gif


- potrebno je prikazat vse pozitivne lastnosti te spremembe glede financ (za državo, če jih ni se črta ampak težko)
- prikazat zmanjšanje birokracije (za novo vlado bo zdaj to kar prioriteta kot nek "eko" efekt)
- prikazat/ zbrat velik delež Slovencev, ki to absolutno podpira in prikazat odgovornim da si tako lahko dvignejo rating (podobna stvar so ble nalepke za tehnični pregled, draga legalizirana kraja)

Skratka, tak predlog je treba predstavit politiki tako, da se odlično počutijo med tem ko ga zagovarjajo. Potem se zbere še ena prav določena oseba oz. več njih za lobiranje.
Ali pa enostavneje. Zbrati 100k EUR in enemu ''Talerju'' skeširat za to, da da predlog zakona v parlament.
grin1.gif
 

der_Starke

Pripravnik
22. jun 2010
881
5
18
Vzhodna - MB
Citat:
Uporabnik Thrivial pravi:
Citat:
Uporabnik der_Starke pravi:
Glede na to, koliko voznikov je med volivci/prebivalstvom, verjetno ne bi bil problem zbrat pa 10 tisoc podpisov pa s pomocjo organizacij (AMZS) ter avto-medijev (SJTV....) zadevo sppravit skoz oz. za zacetek tako dalec,da se o njej javno debatira ter dodatno populizira.

Koliko od teh voznikov pa ima dve vozili, ki se uporabljata samo del sezone? Dvomim, da bi šlo skozi. Zadeva se tiče majhnega dela prebivalstva, ki je dovolj premožno, da si sploh lahko privošči dva avtomobila, medtem ko se s pokojninsko reformo lahko identificira prav vsak...

Sicer pa - za avtomobile ni možno delno zavarovanje/registracija kot recimo za motorna kolesa?

Dosti bi se nas naslo ter v takem primeru kupilo se dodatno vozilo - sezonsko, vikend.... pomoje je kar interes med ljudmi.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik der_Starke pravi:
Dosti bi se nas naslo ter v takem primeru kupilo se dodatno vozilo - sezonsko, vikend.... pomoje je kar interes med ljudmi.

Sigurno je določen interes, ampak bi bil 4 leta nazaj precej bolj primeren trenutek, ko je bilo še enkrat manj nezaposlenih ljudi...

Dodaten avto je luksuz kakorkoli obračaš, zato jaz ne bi pričakoval splošne podpore.
smile-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.543
5.092
113
Jaz bi bolj zagovarjal, da se da avto registrirati za določeno število km / obdobje. Res je, da tega nima nihče na svetu, res pa je tudi, da še ni bilo sistemov, ki bi omogočali verodostojno beleženje kilometrov. Ob pojavu satelitskega cestninjenja bi to bilo tehnično izvedljivo (ob predpostavki, da se cestninijo vse javne ceste). Seveda tega ne bo v praksi, ker bi bil vik in krik zaradi možnosti zlorabe zasebnosti. Bi pa bil to eden od bolj verodostojnih faktorjev tudi za zavarovalnice. Razredi po moči motorja nimajo po mojem nobene realne osnove pri zavarovanju avtomobilske odgovornosti. Močnejši avtomobil => več možnosti za nesrečo. Ali res? Verjetno ima že večjo verjetnost več km => več možnosti za nesrečo.
Ena tablica na večih avtomobilih mi je malo mimo. Ali bi šla varianta, da med 8.00 in 16.00 odnesem tablice na upravno enoto in nimam registriranega avtomobila, ker ga ne vozim? Lastnik dveh vozil pa bi jih takrat pač dal na drugo vozilo in z njim užival.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
ksz... Mislim da je taka stvar pri nas utopija... Če samo pomislim na MXa in podobne, ki bi pod to pretvezo z eno registracijo in enim zavarovanjem dejansko vseskozi imelo v prometu (hkrati) dve vozili... zloraba na kubik. Mislim, da se po eni strani tudi država zaveda, da so njeni prebivalci še zmeraj balkani in polni trikov in zvijač kako goljufati...
Glede na to, da bi tole veljalo (ena registracija-dve vozili); kdo bo garantiral, da ti nekdo iz družine ne bo v času ko boš ti z enim avtom na cesti šel na cesto z4di z drugim? Da ljudje ne bodo ponarejali tablic (dodatni komplet)? Žal je pri nas samodisciplina in samokritika na nuli...
Ko bi potem poslušali zgodbice MXa in Sintiča, kako so policaji pujsi, ker so zahaklali njegovo žensko, ko je z drugim avtom skočila samo do frizerke...

Pa še nekaj... koliko izmed vas ima dejansko 2 vozili, od katerih je eno sezonsko in bi dalo roko v ogenj da ne bo zlorab, načrtnih ali nenačrtnih?
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Jaz imam 2. Pa sem takoj pripravljen plačevati registracijo dražjega, če bi lahko vozil tudi cenejšega zato. En je za mestne vožnje in zimo, drugi bolj za gušt.
 
Nazadnje urejeno:

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.189
3.620
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pa še nekaj... koliko izmed vas ima dejansko 2 vozili, od katerih je eno sezonsko in bi dalo roko v ogenj da ne bo zlorab, načrtnih ali nenačrtnih?
Dobro bi se bilo vprašati tudi, koliko od teh ljudi, ki si tako želijo ta sistem dveh vozil - enega stroška, si dejansko ne želi tega zgolj zaradi možnosti zlorab ...
smirk-1.gif
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.434
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Jaz bi bolj zagovarjal, da se da avto registrirati za določeno število km / obdobje. Res je, da tega nima nihče na svetu, res pa je tudi, da še ni bilo sistemov, ki bi omogočali verodostojno beleženje kilometrov.

Obstaja že po svetu tak sistem in tudi takšna zavarovanja.


btw: spremembo po predlogu odpiratelja teme, pa po mojem ne zavira država ampak zavarovalniški lobiji.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
btw: spremembo po predlogu odpiratelja teme, pa po mojem ne zavira država ampak zavarovalniški lobiji.
Spremembo podpirajo tisti, ki bi ob tem nekaj prišparali, zavirajo pa tisti, ki ta denar sedaj pokasirajo. Tle ni nobene globje filozofije zadaj.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.831
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
ksz... Mislim da je taka stvar pri nas utopija... Če samo pomislim na MXa in podobne, ki bi pod to pretvezo z eno registracijo in enim zavarovanjem dejansko vseskozi imelo v prometu (hkrati) dve vozili... zloraba na kubik. Mislim, da se po eni strani tudi država zaveda, da so njeni prebivalci še zmeraj balkani in polni trikov in zvijač kako goljufati...
Glede na to, da bi tole veljalo (ena registracija-dve vozili); kdo bo garantiral, da ti nekdo iz družine ne bo v času ko boš ti z enim avtom na cesti šel na cesto z4di z drugim? Da ljudje ne bodo ponarejali tablic (dodatni komplet)? Žal je pri nas samodisciplina in samokritika na nuli...
Ko bi potem poslušali zgodbice MXa in Sintiča, kako so policaji pujsi, ker so zahaklali njegovo žensko, ko je z drugim avtom skočila samo do frizerke...

Pa še nekaj... koliko izmed vas ima dejansko 2 vozili, od katerih je eno sezonsko in bi dalo roko v ogenj da ne bo zlorab, načrtnih ali nenačrtnih?
Evo še enega.
Glede zlorab smo pa dali zgoraj par primerov kazni. Zaradi mene se lahko še avto zaseže in proda na dražbi. Takoj podpišem. Pa tablice naj bodo prepoznavne, tako da se takoj ve, da so ''posebne''. Sicer bi to verjetno pomenilo, da bi me pogosteje ustavljali ampak tudi s tem nimam problema.

Citat:
Mislim, da se po eni strani tudi država zaveda, da so njeni prebivalci še zmeraj balkani in polni trikov in zvijač kako goljufati...
Na tole je pa zgolj tale komentar:
hysterical-1.gif
Izgleda še nisi dovolj star, da bi videl o čem država (oz. bolje rečeno birokratki) razmišlja. Vsekakor pa ni to, da mi nismo zreli za nekaj. Ti pa dam nekaj precej bolj verjetnih možnosti:
1.) Ne da se mi s tem ukvarjat.
2.) Če grem v to, bom imel zgolj še nekaj več za delat.
3.) Sploh ne razumem o čem se gre tukaj in se mi ne da 5 minut posrfat po netu, da bi razumel.
4.) Hm, a bo tukaj morda manj prihodka... No go...
5.) ............