Z Golfom II 18000 km po svetu 3 slovenci 13 držav

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.068
11.168
113
bi bilo bolj zanimivo da bi šli z enko če že, ne vem v čem je fora da greš s kršem okol sveta..mogoče zato ker nimajo denarja in dela?
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Mogoče so želeli dizla in glede na kvaliteto plinskega olja v teh državah, so vzeli pravi motor.
evil.gif


Drugače sem mnenja, da je za take popotniške podvige po svetu še vedno primernejši kak MPI bencinar. Če že oktanov ni zadosti, ima vsaj senzor klenkanja. Dizli bi pa samo dušo spustili.
tongue-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Senzor klenkanja pri el. vbrizgu ima nekaj tolerance, še zdaleč pa ne toliko kot je brozge od bencina po vsem svetu. Boljši so bencinarji z uplinjačem. Je pa res da bi potem moral nonstop štelat uplinjač in vžig če bi tankal različno kvaliteto. Ko pač enkrat pride do prezgodnjih detonacij je to HW omejitev motorja in se moraš s tem sprijaznit.

Pri dizlu klasičnega klenkanja niti ne poznamo (=tehčnično gledano vsak dizel nonstop klenka) zato tudi oktansko število nima velikega vpliva. Prednost pred prej omenjenimi bencinci je, da ni potrebo po prilagajanju detonacije/vžiga (vplinjač ali pa el. vbrizg) in torej dokler gorivo (bilokakšno) pride v valje in zagori bo tak motor delal.

Za zanič bencin so tradicionalno sicer uporabni veliko-valjni (V8) bencinarji z ogromnimi prostorninami in relativno nizkim kompresijskim razmerjem. Taki motorji prebavijo zanič bencin (imajo večje tolerance zaradi večjih količin vbrizga), v primeru da pride do nepopolnega zgorevanja imajo ogromne rezerve (veliko valjev, velika vztrajnost) in torej enostavno delajo.

Sicer pa ontopic, svaka čast staremu gnilemu smrdljivcu!
zmaga.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.068
11.168
113
frajer je oni z Gjem, lepo lagano sportski povsod
smile-1.gif
oni z 2jko bi avto že zdavnaj zakopali v kakšni jungli
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Glede na stanje vozila je pogumno že to da se odpraviš na tako pot, koneckoncev se iz videa vidi da so se vozili po puščavi, rekah in brezpotjih.

To da imaš nekega Gja, joto ali pa landroverja in se furaš po svetu ni ravno neka avantura!
grin1.gif
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Ja, ampak bencinar vsaj dela z brozgo. Sicer z zelo zmanjšano močjo, da se izogne klenkanju. Pri dizlih je pa ob uporabi brozge hitro konec veselja. Dokončen.
tongue-1.gif


Tudi tisti gospod, ki se že 23 let vozi v G, je zgleda vedel, da ne sme vzet dizla. M103 FTW!
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.431
5.653
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:

Za zanič bencin so tradicionalno sicer uporabni veliko-valjni (V8) bencinarji z ogromnimi prostorninami in relativno nizkim kompresijskim razmerjem. Taki motorji prebavijo zanič bencin (imajo večje tolerance zaradi večjih količin vbrizga), v primeru da pride do nepopolnega zgorevanja imajo ogromne rezerve (veliko valjev, velika vztrajnost) in torej enostavno delajo.

Sicer pa ontopic, svaka čast staremu gnilemu smrdljivcu!
zmaga.gif

Tolerance nimajo zarad več goriva.......ampak zarad prvega vzroka ki si ga navedel.......L head......T head zasnova ventilov ki zaradi same konstrukcije glave ...oz konstrukcijske rešitve rezultirajo v manjši kompresiji same mašine

http://en.wikipedia.org/wiki/Flathead_engine

Citat:
The main disadvantages of a sidevalve engine are poor gas flow, poor combustion chamber shape, and low compression ratio, all of which result in a low power output.

The maximum compression ratio is low at about 7:1,[citation needed] reducing efficiency but permitting the vehicle to run on low-octane fuel.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
hmm nekaj mi ni jasno, 18.000km v roku šestih tednov?! Po takih cestah? Nemogoče.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.238
1.397
113
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
hmm nekaj mi ni jasno, 18.000km v roku šestih tednov?! Po takih cestah? Nemogoče.

To je cca 430 km na dan ? Zakaj bi bilo nemogoče.