Senzor klenkanja pri el. vbrizgu ima nekaj tolerance, še zdaleč pa ne toliko kot je brozge od bencina po vsem svetu. Boljši so bencinarji z uplinjačem. Je pa res da bi potem moral nonstop štelat uplinjač in vžig če bi tankal različno kvaliteto. Ko pač enkrat pride do prezgodnjih detonacij je to HW omejitev motorja in se moraš s tem sprijaznit.
Pri dizlu klasičnega klenkanja niti ne poznamo (=tehčnično gledano vsak dizel nonstop klenka) zato tudi oktansko število nima velikega vpliva. Prednost pred prej omenjenimi bencinci je, da ni potrebo po prilagajanju detonacije/vžiga (vplinjač ali pa el. vbrizg) in torej dokler gorivo (bilokakšno) pride v valje in zagori bo tak motor delal.
Za zanič bencin so tradicionalno sicer uporabni veliko-valjni (V8) bencinarji z ogromnimi prostorninami in relativno nizkim kompresijskim razmerjem. Taki motorji prebavijo zanič bencin (imajo večje tolerance zaradi večjih količin vbrizga), v primeru da pride do nepopolnega zgorevanja imajo ogromne rezerve (veliko valjev, velika vztrajnost) in torej enostavno delajo.
Sicer pa ontopic, svaka čast staremu gnilemu smrdljivcu!