Yamaha aerox 2004 pregrevanje

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
40
Bled
Zivjo, prosim za pomoc. Imam tezavo z Yamaho Aerox 50, 2004, vodno hlajen. Motor mi mece vodo ven iz pokrovcka na hladilni posodi….prav tako se obcasno prizge lucka za pregrevanje…motor ugasnem za par sekund in lucka izgine.
Menjal sem ze:
Posodo za hladilno tekocino
Pokrov posode
Hladilnik
Vodno pumpo
Odstranil termostat
Tesnila na glavi
In glavo cilindra

sicer zaenkrat zadeva dela veliko bolje kot prej…naj povem, da je vodo ven metalo cisto po naklucju…lahko je bilo 50km mir…lahko pa takoj po prvih 100metrih

Sedaj testiram vse skupaj…posoda se napolni z vodo in potem spricne ven…ko da bi kje fous zrak not v sistem potegnil….ali pa ni dobro vse skupaj odzraceno.

Ne vem kje je tezava….razen, ce ga res nisem dobro odzracil…na glavi cilindra ni nobenih odzracevalnih vijakov…samo dva pina na katerih sta cevki povezani s frgazerjem…mogoce bi na enem od tem lahko kaj dodatno odzracil.

kaksna ideja kaj lahko se storim…ker meni jih je ze zmanjkalo
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Pa si pogledal da ima cilinder pretočne hladilne kanale? Da ni kaj zabasano?

Jaz bi nalil tist cca 1L 50/50mixa...potem pa kaj popustil na najnižji točki da voda zalije vse....

Aerox.....ma pumpo na desni strani motorja (tm ko vsi ostali LC motorji...)

Da bi rahlo popustil tam vijake od pokrova pumpe? Da pricuri voda v najnižjo točko?
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
40
Bled
Ko sem menjal glavo sem se pogledal v celindru po tistih kanalih….pac cist cisto ni…ni pa tujka not…si kar ne predstavljam, da bi bilo to.
Bom vodo spustil tako kot si rekel…da vodno pumpo (pokrov) malo popustim in da pritece tam ven.
Sicer trenutno imam notri samo navadno vodo(sem jo prekuhal prej), da ne kupujem skoz antifriz, ker mi ga hitro zmanjka.
Kot receno, po menjavi glave je veliko bolje..par kapljic vode je slo ven(pred tem pa pol posode) vseeno pa ne bi smelo iti nic ven….sedaj se sam nisem ziher ali je mozno ker je bilo vode cisto do oznake max, mogoce kaksen milimeter vec pa da jo je varnostno ven vrgel kar je bilo viska…bom se malo testiral oziroma odzracil
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Če je bilo narejeno vse kaj je gori opisano zadeva v teorijo more delat. Ker pa praksa ni teorija je bilo nekaj od tega slabo narejeno.

Maš celi sistem prepucan? Da ni kakih blokad, vse cevi prav povezane?
Aerox ma gor minareli ne? Če se prav spomnim je na glavi nipl za ajntliftat, al pa dve mali cevki na fergazer. Tam spusti luft ven. Mogoče je še na hladilniku kaki čep za ajntliftat.
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
40
Bled
v teoriji bi moralo delati...kot rečeno mogoče bi moral še mal bolj testirati (lučka za pregrevanje se od takrat še ni pokazala...prej redno)....mogoče je bilo v posodi preveč tekočine.
verjamem pa, da sistem ni prezračen....pač nalil sem tekočino notri...pustil odprto posodo pri prižganem motorju nekaj časa....se odpeljal...in po potrebi še dolil tekočino.
je minareli ja....in nima nipla (sem vse pregledal, tudi na hladilniku ne) ima pa tisti dve mali cevki priklopljeni na frgazer....in sem imel v planu še tam spustiti zrak ven.

upam, da bo potem delalo

kako je najlažje spustit zrak ven?, da je motor predhodno ogret na delovno temperaturo...in potem pri ugasnjenem motorju zrak ven spuščati....ali je bolje, če je prižgan?
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Načeloma je pri teh "strojih" vseeno. Nima to nekih zapletenih kanalov. Na najvišji točki spustiš luft ven in rešeno.
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
40
Bled
fantje...zadevo sem (upam) popravil.
uglavnem, danes popoldne sem se lotil odzračevanja...kot smo se dogovorili...na vrhu glave sta dve cevki povezani s frgazerjem....iz ene sem potem spuščal zrak ven...pač ne vem ali je šlo kaj zraka ven...šprical je povsod.

grem se vozit in zadeva se ponovi...vrže mi vodo ven.

glede na to, da nisem imel ideje več kaj bi lahko šlo narobe...sem se vrnil na začetek, kar sem prvo popravljal...in to lansko leto...vodno pumpo.

odprem pumpo in notri vse razdrto...vetrnica ni bila na svojem mestu...vsi varnostni štifti so ležali povsod okoli samo na svojem mestu ne...vetrnica je bila pri zatiču polomljena....glavna težava pa, da se je to pripetilo je bila pa tista varnostna spojka (katero se lahko razpre s kleščami katere stisnemo skup in gre spojka narazen, da se lahko zatakne v utor)...ko sem menjal vodno pumpo lansko leto...te spojke nisem imel nove...eno staro sem vzel in jo nekaj ravnal in glihal..ta spojka ni držala dovolj.

hvala bogu sem imel rezervno vetrnico še od stare pumpe tako, da sem lahko vse skupaj že danes zamenjal...moram samo še na motor privijačiti in testirati....in upam, da je napaka in pregrevanje odpravljeno....drugega že ne more bit.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Tisti 2 cevki ki gresta na frgazar sta tam zato da greje body od frgazarja....bencin (mešanca) se bolje uplinja....pozimi oz na hladen dan ti frgazar ne zmrzne....


Zdaj pa le ne pozabi naredit tisti 50/50 mix...da ne bo kaj rjavelo ;)
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
40
Bled
Fantje, tezave se nadaljujejo…sicer ne s pregrevanjem (popravil sem vodno pumpo in zadeva deluje)
Kljuc se je zlomil, konica kljuca se je zlomila in ostala v kljucavnici (predvidevam)…skuter normalno prizge…ampak ne morem pa odpreti rezervoarja in pa predala med nogami….zato predvivdeam, da je del kljuca v kljucavnici in da zaradi tega motor prizge.

naceloma to ni tezava…ce bi kljucavnico in polomljen kljuc nesel do kljucavnicarja bi mi lahko spravil odlomljen del kljuca ven in naredil nov kljuc…ampak…kljucavnice ne morem odsraufati dol, da bi jo nesel do kljucavnicarja.
Razdrl sem pol motorja, da sem sploh prisel do kljucavnice….kljucavnico na gistel motorja drzita dva vijaka katera se ne moreta odviti (baje da se lahko samo odreze) na drugi strani je privarjena matica(original) tako, da tudi na drugi strani ne morem odviti matice.

sedaj me pa zanima ali lahko kako samo cilinder kljucavnice spravim ven…ker tudi kljucavnicar bo moral cilinder nekako ven vzet, ker sama kljucavnica je iz enega zeleznega kosa in se bolj razstavit se je ne da.
Mogoce kdo ve na kaksen nacin lahko cilinder ven spravim, da ne poskodujem kljucavnice?

prilagam sliko vijaka in sliko kljucavnice
682E5B9D-E24D-4C68-84C5-943201B834A6.jpeg
D2F1A8D3-C549-439F-B19E-A97110108C8D.jpeg
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Ta rjava matica če jo primeš z rorcangami se lahko odvije? Prej malo pogrej z brenerjem in pošpricaj z wd40....pač tolk da "šokiraš" matico/vijak...da rja popusti....
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
40
Bled
Ja lahko bi se odvila…problem je, da jo sploh prijet ne morem z nobenim orodjem, da ga ne spodnasa….sem probaval z razlicnimi klescami….mogoce bi bila moznost, da prevtram vijak…
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
al pa zavariš/zapikaš dodatno matico gor. Vrtanje vijaka si ne želiš.......probaj prvo na kakem easy primeru kjer zadeve ni škoda in boš razumel zakaj ne :) (ne gre povrtat v piko v tisto luknjo brez da ti sveder ne bi skakal vamo-tamo!)

sam potem prej odklopi accu!!! Da ne bo kaj prebilo!

QaBTbtzqB0JB
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
40
Bled
Ja verjamem, da vrtanje vijaka si ne zelim…sem ze parkrat probal pa sem ga prevrtal samo je slo zivcev.
Glede matice sem ze dobil ta predlog…ampak variti ne znam…lahko vse delam samo za varjenje pa nisem…se nisem probal v zivljenju.
Pac lazje prevrtam kot pa zavarim….
Bom se malo pozanimal pri kljucavnicarju ali lahko cilinder ven potegne, ce je klucavnica na motorju in da mi jo ni potrebno odsraufati….
Jutri malo preklicem okoliske kljucavnicarje
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Nekje na cilindru (zunanjem) bi moral bit kak mini pin.....ki drži ključavnico.

Sam kako pa tist vn potegnt pa neb vedu...pomojem res še najbolš tko kak lokalen ključavničar kamor lah pripelješ se pa da on pogleda
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Bistva preskoči...ampak ok vsaj nekaj je :)

EDIT: nč tistih 2h matic se boš moral lotit nekak.....rorcange pa brener ti ne gineta :)
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
40
Bled
Plan imam zarezat v ta vijak…toliko, da lahko uporabi raven sraufncigr…in upam, da se bo ubrnu…se prej bom p klucavnicarja poklical…sem videl, da pridejo tudi na dom….to bo se najboljse, ce lahko kljucavnico na ta nacin popravi
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Pomojem prvo mehanika rabiš da ti losa ključavnico...
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
40
Bled
Evo, ista kljucavnica…odsraufa jo pa tako, da udari v vijak in naredi udolbino za izvijac. (Pri 4:50 se vidi)

skoda, da jo ne razdre oziroma pokaze kje so pini, da bi jo sam razdrl pa nesel do kljucavnicarja

 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Saj ko / če jo boš odšravfal....jo boš celo nesel h ključavničarju....pa bo že on vedel kaj pa kako

Na mojem videu sem dojel kot da ni pinov ampak jo je razdiral iz zadnje strani.

Na tvojem mestu bi se zapeljal do prvega lokalnega mehanika....in ti jo sname za "6pack"