Xsara, l.99, 1.6 bencinar, problem z vžigom

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
Torej.

Kaki mesec dni nazaj mi je vtrgalo sondo iz cevi, ki gre iz motorja.Na sliki.
S fotrom sma malo zavarila na 2 mestih z navadnim varilnikom (ima velik tok-mogočlče je to kaj zjebalo v alternatoru), da je gor držalo, nato pa sem dal zavarit s pravim plazma varilnikom. Nato, je po kakih 2 tednih odpovedal akumulator, ali ga je spraznilo ali pa je crkno.Dam drug akumulator not in je blo do včeraj vse OK.
Včeraj se sparkiram, ko pa se hočem čez pol ure odpelat, pa ne vžge. Niti zvoka ni blo pri vžiganju, tako da sem posumil na alternator ali akumulator. Kolega poveže avta s kabli, pa se že vrne zvok pri vžigu, vendar ne vžge, samo v neskončnost poskuša. Bencina bi naj blo dovolj, sem še ga za ziher par litrov dolil, pa ni nič drugače. Takoj prvi poskus vžiga, po tem ko se odklopil kable, je spraznil akumulator, tak da ne da spet nobenga zvoka avto od sebe.

Torej
confused-1.gif
Ma kdo kako idejo, kje začet iskat težavo. Alternator, pa da pol svečke nebi delale in ne vžge?

Lepa hvala za vsak uporabn nasvet
1049737-IMG_0002.JPG
 

Priponke

  • 1049737-IMG_0002.JPG
    1049737-IMG_0002.JPG
    104,2 KB · Ogledi: 229

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Če si pri varjenju dal maso direktno na izpušno cev, potem ti varjenje ni moglo uničiti ničesar.
Če lučka za alternator ni svetila in če akumulator ni prelival elektrolita, potem alternator ni kriv.
Lahko da so ščetke na štarterju slabe, lahko je marsikaj, zato spravi avto do avtoelektričarja, pa bo pregledal alternator in ostale stvari in postavil diagnozo.

LP
 

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
Masa je bla čisto poleg na cevi, sma s fotrom pazla na to, pa sem kljub temu omenil.Na štarterju pa so ble menjaneščetke prek kakim letom in naj bi bil ok.Bom jutri dal na pregled. Hvala
wink-1.gif
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Ne omenjaj električarju, da si varil.
Enostavno ne dela, omeni menjavo akumulatorja in naj išče.
Drugače bo 'našel' še posledice od varjenja (ki jih sicer ni) in še kaj.

Nikoli ne omenjaj česarkoli, razen osnovnih simptomov.
Zaplet v pogovor in ugibanje ponavadi stane veliko več, ker pač že 'pričakuješ' to in to in to.
Seveda se kar nekaj stvari potem očisti in računa kot nove.

Išče naj, saj je moster.
To je še najceneje.

LP
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
če kaj variš na avtu se akumulator odklopi. Verjetno si uničil diodno ploščo..
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Če bi šla diodna plošča bi svetila lučka.
Če je bila masa na varjencu, ni mogla odpovedat diodna plošča, ker preko nje ni tekel noben tok.

LP
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
ksz

Najprej naj povem, da si s tem, ko serviserju ne poveste celotnega ozadja, delate sami škodo. Od tega, da zaradi tega ozadja morda napako išče na napačnem kraju sploh, pa do tega, da do prave napake pride veliko kasneje, kot bi sicer. Zgoraj je en "pameten" napisal - "naj išče, saj je to njegovo delo". Super, to je njegovo delo, seveda ... plačano z vaše strani. Več kot bo za odpravo napake porabil, višji bo račun. Če osebno ocenim, da je stranka namerno prikrila nekatere zadeve, ji izstavim višji račun, v veliko primerih pa se take stranke naslednjič raje izognem in jo odslovim. Da o takih - "Ja veste, to (to aka XY stvar, ki ni povezana s popravilom) je pa pred vašim popravilom delalo, sedaj pa ne več ..." niti ne govorim.


Sedaj pa on-topic. Pri varjenju se VEDNO odklopi OBA pola baterije, tako plus kot minus (šola za naslednjič). Drugič - tudi če je skurilo alternator (diode, regulator ...), mora avto preko kablov še vedno vžgati brez problema. Zagon motorja ni odvisen od stanja alternatorja. Ravno tako je zmotno mnenja, da če lučka alternatorja ugasne, je z njim vse v redu. Ni vedno res - odvisno od tipa alternatorja. To je potrebno preveriti z multimetrom (napetost polnjenja na bateriji).

Sicer pa najprej preveri, če ima avto iskro. Če jo ima, preveri, če je ob kontaktu slišati črpalko goriva. Če sta oba pogoja izpolnjena in avto še vedno ne vžge, bo verjetno avto treba priklopiti na diagnostiko.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
varjenje ne vpliva blagodejno na "računalnike" brez katerih tudi xsara ni. LAhko si tudi tam kako štalo naredil.
Sicer pa se tule kar strinjam s predhodnkom
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
@crashednburnt
@hanzi

Utemeljita idiotizme o vplivu varjenja izpušne cevi na elektroniko v avtu ob priključenem akumulatorju.


@crashednburnt

Če pustiš serviserju, da sam najde napako, vsekakor ne bo nič dražje, kot če mu nakladaš o potencialnih napakah.
Na podlagi česa pa ti izstaviš višji račun in kaj je postavka ?
Morda davek na neznanje in pametovanje stranke ?

Verjetno se te stanke izogibajo bolj kot ti njih.


LP
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
forgot:
sicer ne na avtu ampak na traktorju je crknil računalnik ko so švasali "priključek" .
Pa masa je bila priklopljena v bližini.
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
@Hanzi

Govora je o varjenju izpušne cevi !

Tukaj se tokokrog ne more zaključiti drugje !

Pri komentiranju bi bilo dobro prebrati izhodiščni post. Res je, pri varjenju lahko marsikaj pregori, vendar pri varjenju takšnega izpuha, kot je omenjen v prvem post, to pač ni mogoče. Kako je pri varjenju pločevine, nosilcev, priklopov, to pa je druga stvar. In o tej v tej temi pač ne govorimo.

LP
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
A mogoče ni izpušna cev del "mase" vozila?! Skratka vseeno je kam na vozilo priključiš "maso" za varjenje, ker je vse na istem el. potencialu.

Pred varjenjem se odklopi accu, to je prvo pravilo. Niti ni nujno, da po masi pri varjenju udari kaj na napeljavo vozila, večji problem je da imaš močan trafo v bližini (aktivnih) računalnikov in senzorjev v vozilu, kar v elektroniki ni ravno priporočljivo.
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
@Utisevalec

No ti si šele prijavil nebulozo.

Kaj pa tisti, ki parkirajo ali vozijo blizu transformatorjev, ki so bistveno močnejši, kot varilni aparat ?
Kako pa deluje elektronika v samih varilnih aparatih ?

Prvi stavek raje izbriši, da ne boš predmet splošnega posmeha.
Pravzaprav tudi drugega

Fantje, kdor ne obvlada vsaj osnov elektrotehnike naj se vzdrži komentarjev v tej temi.


LP
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Ok, bom tiho ker se res ne spoznam na varjenje ...

Torej auspuh ni vezan na maso vozila, ampak je električno ločen od vozila.

Ko variš pa tudi nimaš celega vozila vezanega na izhod močnega trafota ...

Mogoče sem spregledal pa ne gre za el. varjenje ampak za avtogeno varjenje!
rolleyes-1.gif
 

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
@Forgot: Ok, švasal ste izpušno cev. Kaj je bilo pa z lambdo? Jo sploh imaš? Je padla na tla? .....

Odtrgalo jo je iz cevi , vendar , ostala je na kablu, tako da smo jo nazaj zavarili.