Xenon žarnica

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Ja Žiga, te originalne žarnice imajo certificirano dobo 2500-3000h česar pa se iz te kilometrine ne more razbrati oz. nemogoče je ugotoviti koliko ur imajo za seboj. Torej ali je vozil pretežno ponoč ali podnevi ali ima senzor za dnevne luči ali nima itd... vprašanje je tudi ali je avto občasno vožen in če je občasno ali je na daljše relacija ali na krajše itd... skratka lahko naredimo doktorat pa ne bomo vedeli v kakšnem stanju so žarnice. Je pa tako, tudi če je žarnica izgubila 30% svetilnosti, a jo bo človek vseeno zamenjal? Sicer pa predlagam da zamenja žarnici in nam kot zanimivost potem javi kako je zadovoljen
evil.gif
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.080
1.034
113
......no, ja stanje je za moje pojme daleč od tega da bi slabo svetilo.....
smile-1.gif

če na brzino izračunam imajo narejenih cca 1750h ...(povprečna hitrost 40km/h)...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Ja, kakšno urco bi še morale držati sicer pa če imaš občutek dobro vidiš je to to...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Kot rečeno...menjaj obe, delujočo shrani. Ko ti bo naslednjič crknila ena, jo zamenjaj z rabljeno. Tako imaš stalno obe žarnici s podobno svetilnostjo.
 

fujtajksel

Pripravnik
4. sep 2014
170
5
18
Stanje xenonke vidiš tudi po barvi, proti koncu življenjske dobe jim zavije proti modri oz vijolični, pa svetilnost pade. Ko sem dal zamenjat najprej eno crknjeno z enako Osram, je avto izgledal kot vanska mačka
wink-1.gif
pa nova ki ni bila modrikasta je opazno močneje svetila, tako da sem takoj rekel naj zamenjajo še drugo. Če bi prec vedel da bom plačal dve, bi verjetno poiskal kakšne cenejše kitajske.
Eni frajerji itak hočejo zamenjat z bolj modrimi, ampak mislim da je dejansko vidljivost slabša, modrina pa itq sama pride z leti.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Meni je crknila ena, ker sem dal pospešek eni pred rondojem. Na kljuko sem se nabil blizu luči, sicer samo kozmetične poškodbe a xenonka na tisti strani je odpovedala v roku enga mesca, kot neko izredno hitro staranje zelo modra, vijoličasta, utripanje in potem smrt.
grin1.gif
Na drugi strani je še OK menjal sem obe, kupil pri tebi 2 philips, samo moram reč, da če ne bi jaz pedenal še drugih zadev in odstranil komplet luči bi kak mehanik znorel ko bi tole menjal ali pa narobe notri vtaknil.

Prekrivit sem moral en "omejevalec", da je žarnica perfektno sedla, pa še po tem se je težko zapela nazaj, original pa je bil veliko lažji. To me je presenetlo, ker nikjer nisem videl omenjenih različnih variant D1S.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Saj ni različnih variant, obstaja zgolj ena varianta velikosti za D1S, sicer ne vem katere Philips si nabavil pri meni ampak če si vzel te novejše ki imajo v celoti kovinsko ohišje (z grlom vred) so morda res mičkeno večje (bolj masivne) od tastarega model ampak to res minimalno, so pa vse tako tovarniško narejene da pašejo v vse fokuse tako da ne vem kaj si delal da si moral zvijati, tudi prvič slišim za kaj takšnega
smile-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Evo mi ni dalo mira sem šel z elektronskim šublerjem zmeriti višino starega in novega modela žarnic. Nov model ima višino 31,83mm, star model pa 31,15mm se pravi po elektronskem šublerju je med njima 0,68mm razlike v višini. Verjemi, nič ni potrebno prilagajati ali zvijati, vsako vpetje je tako narejeno da je malo elastično (tiste špange). Je pa res da je tako nov model bolj fiksno vpet v fokus. Evo zmeril sem tudi Osram D1S žarnico, višina je točno 30,70mm. Torej vidiš da nobena ni enaka in vse so v okviru tolerance dobrega milimetra. Verjetno si imel ti prej notri Osram žarnico in že ta je bila na ozko vpeta, ko pa si dal not Philips pa je šlo še bolj na ozko in si se vstrašil. To je to.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nop ne bi šla naravnost notri brez da bi odkrivil en košček pleha v ležišču parabole, bom prilepil še sem slikco, gre se pa za BMW E9x LCI se pravi po 2009.

Original je bil Osram in se ga je dalo lažje odpet in zapet nazaj. Ko sem tist pleh zravnal je Philips žarnica sedla lepo, vendar sem še veno rabil veliko sile, da sem zapel čez. Žarnica sicer zdaj sedi v nulo tako kot mora na treh kontaktnih točkah eno sem lahko videl od spodaj v luč (ker je bila demontirana).
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83


Če pogledaš žarnico je tukaj na ležišču en jeziček preveč. Mislim, da je na tej fotki bil ravno napačni zakrivljen notri levi namesto desni. Edino tako je potem žarnica sedla na 3 kontaktne točke ki so vidne.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Sicer po napisanem sklepam da ocitno ne ves tocno katerega si zvijal, prav pa je tako, da sta sredinski in desni ven izbočena, levi pa mora biti ravno s površino, to je vsa znanost kajti če bi bilo obratno torej levi jeziček ven in desni ravno bi not pasala D1R žarnica. Izgleda da je ta nastavek tipski za vse vrste fokusov in se jezički prilagajajo glede na potrebe... Skratka ni mi jasno kako bi šlo drugače
smile-1.gif
sicer pa važno da si uredil!
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nisem kompliciral, zato tudi ena slika in tudi ne z mojim telefonom. Spravil sem notri to je važno, sam definitivno ne bi šlo plug and play.
rolleyes-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Ma ja vprasanje v cem je bila napaka saj pravim v 11 letih še nisem imel podobnega primera kot pa sem ti rekel že na PM da gre tedensko sigurno 4-5 kompletov za E90/91 ter ni problema.... skratka urejeno..! Me pa vsekakor kontaktiraj ko crkne zadeva ce bo se tako dolgo avtomobil pri hisi da primerjamo in vidimo kje je hakel...!