XBOX One

Fadil

pimpL
20. jan 2010
Ali Xbox One deluje izključno samo preko hdmi kabla, ali bi lahko uporabljal činč, oziroma scart kabel. Sprašujem zaradi tega, ker bi bil Xbox One priklopljen še na CRT TV. Obstaja kakšen vmesnik za hdmi ali je potrebno kupiti nov TV?

sajkek

Guru
16. mar 2008
malo off,

jaz si tole ne znam predstavljat... sorry :D

Na prvo žogo pa tole:
Sorry, but I think that you are out of luck on this one. There is no provision for video output other than HDMI. There have been discussions on this point on xbox forums about this, and the only thing I’ve seen that might work is a converter called the HDfury. It’s expensive though (around $180) and it might make more sense at this point to just upgrade the TV. On the other hand it might be worth it to avoid dealing with moving that monster of a TV you have. Have a look at HDfury and see if it’s something that you want to spend that kind of money on. It's the only option I know of that should work with your existing equipment.

Jaz bi raj še tv kupil za 300 € dobiš 40 col ali več

Fadil

pimpL
20. jan 2010
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
malo off,

jaz si tole ne znam predstavljat... sorry :D

Na prvo žogo pa tole:
Sorry, but I think that you are out of luck on this one. There is no provision for video output other than HDMI. There have been discussions on this point on xbox forums about this, and the only thing I’ve seen that might work is a converter called the HDfury. It’s expensive though (around $180) and it might make more sense at this point to just upgrade the TV. On the other hand it might be worth it to avoid dealing with moving that monster of a TV you have. Have a look at HDfury and see if it’s something that you want to spend that kind of money on. It's the only option I know of that should work with your existing equipment.

Jaz bi raj še tv kupil za 300 € dobiš 40 col ali več

hysterical-1.gif
Tako hudo pa spet ni. Obostoječi TV Sony 72cm dela v 0. Sicer pa ni problema, če ne gre drugače, se bo kupil nov TV za kakšno zmerno ceno, ker bo zgolj za igranje Xbox One.

P.S. Sin mi je nekaj govoril, da bi lahko obstoječi XBOX360 priključil tudi na računalniški monitor. Je to res, ker nisem opazil, da bi imel Xbox kakšen tak vhod?

sajkek

Guru
16. mar 2008
izhod misliš. Monitorji imajo tudi HDMI vhode, potem je zadeva elegantna

L1nK

Pripravnik
9. avg 2014
saj se šališ, da boš xbox one priklapljal na CRT, ane?

ta prvi xboxi 360 so imeli še komponentne izhode

Nazadnje urejeno: