Citat:
Uporabnik Lorus pravi:
No za info za tvojega strica pa se mogoče lahko nauči lepo potegnit čoln ven iz morja: 20.10 na Lavrici ima Summit predstavitev in test Land Roverjev.
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
@davidof
Gleda na to, da tvoj stric vozi čoln ter je tebe kot poznavalca vprašal za mnenje je moj nasvet, da predvsem gledata na max. nosilnost s prikolico,
Koliko je meni znano imajo vsi moznost vleke najvecje mozne prikolice(3500kg)
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Ker se mi pač da danes malo dopisovat.
Butasta tema zato, ker mislim, da tukaj na tabli ni veliko ljudi, ki so vozili vse zgoraj omenjene SUV, še posebj pa, ko se govori o čolnu. Tvoja zgornja kombinacija je absolutno duvanje svoje majhnosti ter nepomembnosti.
Glede na to, da naj bi bil tvoj stric "živina" mu ni problema dobiti katerokoli zgoraj omenjeno testno vozilo. Sploh se ne bova spuščala v debate, da jih nimajo za test. Tukaj imam sigurno več izkušenj kot ti.
Bolje bi bilo, da skupaj vse preiskusita nato pa tukaj nam "nevednežem" predstaviš svoje ugotovitve. Mogoče bo celo komu kaj koristilo.
Kaj naj naročim?
Ferrari 599 GTB ali CL 63 AMG? Rabil bi ga za vsakodnevno nakupovanje.
Citat:
Uporabnik woowek pravi:
Peljal sem se z Cayenne Turbo S, ML 320, Q7 3.0 tdi. Vsi avti so znotraj zelo podobni in komfortni, vse je natančno izdelano. Tut predejo lepo. V vsakem se dobro peleš. Edino pri Q7 me moti tist udbijač zadnji, ker zgleda prou ceneno, ker ni barvan v barvi avtomobila. Ko sva se peljala s cayennom je res trgalo. Zvok nenormaln, prou poka ko spele hitr. Sam se nemore primerjat z ML in Q7, ki sta švohnejša, čeprav tut dobro potegneta, sam cayenne je res prou športnik. Sam izgled je ful odvisen tudi od dodatne opreme. ML in Cayenne zgledata bolj pošteno z strešnimi letvami. ML pa s pragom, saj ga nardi res nabitega.
Citat:
Uporabnik mitja pravi:
predlagam ''stricu'' opsss tvojemu egu, da si plača privez v marini...
denar namreč ni problem....zakaj se torej jajcat po cestah???
pa brez zamere....kdor ima dinarčke pod palcem ne vleče prikolic kot čehi po cesti.......(aja običajno nimajo časa vlečt prikolico ker razmišljajo kako bodo izpeljali posle, še manj pa klatit od salona do salona in izbirat avtke !!!!
aja pa še večina poslovnežev ima šoferja!!!
sedaj pa mi lahko bluziš kar hočeš....žal si prebrana knjigica
Citat:
Uporabnik Lorus pravi:
Antonio in Mitja: Tudi meni so se porajala v glavi taka vprašanja pa nisem vprašal, ker vsak človek ima svoje predpostavke, želje, ideje, ...
Kar se vlačenja čolna tiče, sem si tudi mislil, zakaj hudiča ga sam vlači levo desno, naj najame prevoznika in čao. Vendar iz lastnih iskušenje izpred nekaj let lahko povem, da najbolj zaupam sebi. Mi imamo sicer jadrnico, ki je ne moreš kar sam peljat, ker je preširoka itd. itd.. Sem pa videl kako so v marini (na Rabu se mi zdi) na dvigalu uničili svežega lepega novega Baylajnerja. Raje z lastnim avto do polovice v morje kot pa na vrteče dvigalo. Pa ne zdej razpravlat da to ni treba oz. kaj pa rja pa tko naprej. Napisano je samo za primer. Ker vem da se da samo prikolco lepo v vodo sam vsa je spet odvisno od tipa čolna itd.
Najem čolna je pa spet svoja plat medalje. Bil na čarterju in bilo kar nekaj presenečenj: pokvarjen električni vitel in po naši želji ker se nam je mudilo, nismo dovolili zamenjave, ker škoda zgubljat čas. Drugo je blo ko smo lepo začel jadrat in je malček zapihalo in je bilo potrebno zategnit glavno jadro je odletel gambet. Nič orodja nič rezevnih delov nič od nič. Jadra dol, motoro do prve marine in najdet koga ki ima gambet pravilne velikosti itd.
Sploh pa če bi malček bolje prebral: njegov stric prživi več kot pa 2 meseca na leto na čolnu.
Marine? Hmmmmmmm .... Zelo hitro ugotoviš, da če imaš v marini čoln in plačuješ 2-6.000€ na leto, plus si zelo na očeh potencialnim tatovom, ki jih je v marinah veliko, varovanje pa slabo. Plus skoz si na očeh firbcev itd. itd.. Da ti ne omenjam. Računica z dobrim avtom in šlepanjem je boljša. Plus lahko si sam izbiraš izhodiščno točko za izlete, če pa si v marini moraš pa vzeti v zakup da izgubiš toliko in toliko časa. Čas pa je več vreden kot pa denar.
Samo moje OffTopic razmišljanje.
Sploh pa tema je izbiranje avta ne pa kaj in kako si kdo duva ego ali koliko je kdo bogat in kaj rad poæne.
Skratha Swifthead: naj tvoj stric izbere ustrezni avto in naj si vzame čas naslednjo soboto na Lavrici od 10h dalje in naj malo pobara koga kako se speljuje na zelo spolzkih terenih ala spusti za čolne. In lahko bo probal terenske lastnosti Freelanderja 2, Range (tudi Sport) ima pa tako ali tako še malo boljše. Mogoče ga pa tudi to zamika
Citat:
Uporabnik Lorus pravi:
Kar se vlačenja čolna tiče, sem si tudi mislil, zakaj hudiča ga sam vlači levo desno, naj najame prevoznika in čao. Vendar iz lastnih iskušenje izpred nekaj let lahko povem, da najbolj zaupam sebi. Mi imamo sicer jadrnico, ki je ne moreš kar sam peljat, ker je preširoka itd. itd.. Sem pa videl kako so v marini (na Rabu se mi zdi) na dvigalu uničili svežega lepega novega Baylajnerja. Raje z lastnim avto do polovice v morje kot pa na vrteče dvigalo. Pa ne zdej razpravlat da to ni treba oz. kaj pa rja pa tko naprej. Napisano je samo za primer. Ker vem da se da samo prikolco lepo v vodo sam vsa je spet odvisno od tipa čolna itd.
Najem čolna je pa spet svoja plat medalje. Bil na čarterju in bilo kar nekaj presenečenj: pokvarjen električni vitel in po naši želji ker se nam je mudilo, nismo dovolili zamenjave, ker škoda zgubljat čas. Drugo je blo ko smo lepo začel jadrat in je malček zapihalo in je bilo potrebno zategnit glavno jadro je odletel gambet. Nič orodja nič rezevnih delov nič od nič. Jadra dol, motoro do prve marine in najdet koga ki ima gambet pravilne velikosti itd.
Sploh pa če bi malček bolje prebral: njegov stric prživi več kot pa 2 meseca na leto na čolnu.
Marine? Hmmmmmmm .... Zelo hitro ugotoviš, da če imaš v marini čoln in plačuješ 2-6.000€ na leto, plus si zelo na očeh potencialnim tatovom, ki jih je v marinah veliko, varovanje pa slabo. Plus skoz si na očeh firbcev itd. itd.. Da ti ne omenjam. Računica z dobrim avtom in šlepanjem je boljša. Plus lahko si sam izbiraš izhodiščno točko za izlete, če pa si v marini moraš pa vzeti v zakup da izgubiš toliko in toliko časa. Čas pa je več vreden kot pa denar.
Samo moje OffTopic razmišljanje.
Sploh pa tema je izbiranje avta ne pa kaj in kako si kdo duva ego ali koliko je kdo bogat in kaj rad poæne.
Skratha Swifthead: naj tvoj stric izbere ustrezni avto in naj si vzame čas naslednjo soboto na Lavrici od 10h dalje in naj malo pobara koga kako se speljuje na zelo spolzkih terenih ala spusti za čolne. In lahko bo probal terenske lastnosti Freelanderja 2, Range (tudi Sport) ima pa tako ali tako še malo boljše. Mogoče ga pa tudi to zamika