KSZ
No, po malo več kot enem mesecu se je zadeva ponovila. Kar eni kontakti so mi izginili iz imenika in sinhronizacija je spet šla po gobe.
Sem že mislil dat telefonu eno vzgojno z metom v zid, vendar sem se spet lotil reševanja zadeve. Najprej sem naredil isto kot prej. Zbrisal imenik v Outlook-u, posinkal na LIve.com in ga potem nazaj uvozil in spet posinkal na Live.com. Sem mislil, da sem zadevo rešil, vendar se zadeva ni prenesla na telefon. Zato sem telefon zresetiral (in seveda IZBUBIL VSE NASTAVITVE, itd.) in še enkrat vpisal svoj hotmail account in spet nič. Imenik ostal prazen. Maili in koledar delali bp.
Znorel
, že razmišljal kako si vržem vse zadeve na Androida.
Potem sem pa rekel, da pridem ko konca temu. Vzel sem drug WP telefon in si vpisal noter svoj mail. Imenik ostal prazen, torej definitivno ni bil problem na telefonu, temveč na Microsoft live.com platformi.
Zato sem naredil nov outlook.com mail, le tega vstavil v Outlook, uvozil kontakte in koledar, posinkal na Live.com in je vse zlaufalo iz prve. Upam, da bo tako še delalo naprej, ker sicer bom (kljub temu, da sem zelo zadovoljen z WP drugače) zamenjal zadevo.
Šlo je še ene 5 dodatnih ur, pa me zanima, če lahko kam izstavim račun za ta čas
. Toliko o cloud platformi.
Da niti ne omenjam, da mi na primarnem hotmailu Outlook noče sinkat mailov že več kot pol leta. Probal s ponovno inštalacijo Outlook Connectorja, pa ne dela nič. Lool. Isto napako ima precej ljudi, pa rešitve ni