Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Najbolje je, da v 4. prestavi pelješ resimo 50 ali 60 km/h, spustiš plin in čez sekundo spet dodaš, takrat slišiš, kako pokne, ko vztrajnik zgrabi...
Velikokrat ljudje mešajo simpotme bolanega vztrajnika z uničenim nosilcem motorja....Vztrajnik je najbolj obremenjen med štartom in ugašnjanjem avtomobila, nekje sem bral da je to pod 500 obrati/minuto motorja.
Dvomasni vztrajnik lepo zvezno deluje od štandgasa pa do začetka srednjih obratov, načeloma pokriva celotno območje "nizkih" vrtljajev. Če je vztrajnik fuč, potem je povsod v tem območju slišati "čudne" zvoke sploh ob spremembah vttljaev (naglo pospeševanje, menjanje, ..).
Je pa res da je veliko simptomov, ki kažejo na okvaro vztrajnika enakih odlomljenim nosilcem motorja -> apak vseeno vsak mehanik lahko v 5 min ugotovi kaj je krivo, pa načeloma tudi sam lahko domnevaš ali ti trese motor ali pa rožlja nek vrteči del pri motorju.
Menjave dvomasnega vztrajnika ni pogoj za menjavo sklopke se pa jasno lahko preventivno menja (če je že na koncu). Če menjaš pa dvomasni na enomasni vztrajnik pa je jasno potrebno menjat sklopko (ker je drugačna)! Ampak dvomasni vztrajnik v enomasni menjaš samo zato da avto na hitro prodaš in da prideš "ceneje" skozi - je namreč tam z namenom in menjat na enomasni vztrajnik v dizlu pomeni da izgubiš nekaj udobjain še kaj (dobiš na glasnosti, porabi in obrabi motorja, sklopke, menjalnika ...).