Aja... Tega pa nisem vedel. Pa je to res? Ali tak motor potem lahko zaženeš brez menjalnika zraven?Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:Klasični avtomatski menjalnik s pretvornik navora ne rabi takih arhaičnih stvari, kot so vztrajnik.
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Klasični avtomatski menjalnik s pretvornik navora ne rabi takih arhaičnih stvari, kot so vztrajnik. Ampak Evropejci smo pametnejši kot Američani ane.
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Aja... Tega pa nisem vedel. Pa je to res? Ali tak motor potem lahko zaženeš brez menjalnika zraven?
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
brez skrbi, da smo pametnejši - saj DSG ne izvira iz USA; ali pač?
ti bi dal 6hp19a ZF avtomatik na 1.6 TDI mlinček?
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
105KM, 1.6 TDI BM, start & stop, 5 gang
CAYC oznaka motorja predvidevam?
Ker skoraj ne verjamem, da bi se 4 valjni motor kolikor toliko normalno sukal brez vztrajnika. Razen, če bi ojnico naredil tako težko, da bi kompenzirala pospeške in zaviranja, ki se dogajajo med štiritaktnim ciklom. Sicer pa sem malo pogooglal in se izobrazil. Pri avtomatskem menjalniku masa tekočine v pretvorniku navora opravi funkcijo vztrajnika. Torej motor ni brez vztrajnika, le na drug način je narejen in celo v drugem sklopu je montiran kos, ki to funkcijo zagotavlja. Dvomim, da je masa olja v pretvorniku navora manjša od mase sodobnih vztrajnikov. Težak vztrajnik pa ni umetnost narediti. Težko je narediti lahkega, ki še zagotavlja miren tek. Lahek pomeni hitrejše reagiranje na plin in manjšo porabo. Ampak za Američane ne eno ne drugo ni tako pomembno.Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:Zakaj bi hotel motor imeti brez menjalnika? Jaz sicer ne vidim razloga zakaj ga ne bi mogel.
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Na Golfu VI letnik 2010 (95.000km) bo treba počasi menjati potisni ležaj.
Vem, da je treba 99% menjati v kompletu z vztrajnikom, ležajem in sklopko.
Katero firmo uzet, LuK ali Sachs?
LuKa dobim za 360eur komplet, Sachs pa ponuja v različnih variantah - cca. 500eur.
Je še kje cenejša varianta?
enostaven del? a se hecaš?Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Samo pretvornik navora opravlja še funkcijo sklopke in je dokaj enostaven del, ki ni podvržen takšni izrabi kot vztrajnik in sklopka.
Citat:
Uporabnik satelite_mike pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Na Golfu VI letnik 2010 (95.000km) bo treba počasi menjati potisni ležaj.
Vem, da je treba 99% menjati v kompletu z vztrajnikom, ležajem in sklopko.
Katero firmo uzet, LuK ali Sachs?
LuKa dobim za 360eur komplet, Sachs pa ponuja v različnih variantah - cca. 500eur.
Je še kje cenejša varianta?
http://www.sparepartstore24.co.uk/971889-luk
Citat:
Ležaj se sliši, ko stisneš sklopko utihne, opažam pa da je vse huje in huje
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
KSZ:
zakaj zamenjajo eni iz dvomasnega (original) na enomasnega? kakšna je razlika, poleg cene, jasno?