VW Polo 1.2, 3 cilindri - težava

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Citat:
Uporabnik jakkaa pravi:
Ta motor mimogrede nima kablov za svečke ampak direkt tuljave...

Ja posamične vžigalne tuljave ima na vsakem cilindru.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.595
1.122
113
Titograd
dobro no, ni treba lih takoj predlagat najdražje rešitve...... zadeve se preverjajo od lažjih k težjim
smile-1.gif
 

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
515
72
28
širne planjave Dolenjske
Citat:
Uporabnik joejoe pravi:
Citat:
ima še kdo kakšno idejo??

Jap, imam!

Pelji avto na servis, k nekomu, ki bo za spremembo vedel, kaj dela in bo imel kako rezervno vžigalno tuljavo in svečke, da bo lahko preizkusil, kaj je narobe.

Tule si že zdavnaj presegel svoje znanje, sploh glede na vprašanja in "diagnostiko", o kateri pišeš.

Lahko pa poskusiš zamenjat potisni ležaj pri sklopki... en teden bo mir, ker boš ležal pod avtom in brskal po internetu, potem se pa spet oglasi
cheer.gif

Bravo
priden.gif


Všeč mi je, da pišeš stvari in pametuješ, verjetno pa si samo en od tistih, ki veliko prebere na internetu ter naredi veliko z "gob.em", v realnosti pa nima pojma. No, še nekaj takih z "gob.om" je tudi še tukaj.
Če bi podrobno prebral vse moje poste (ne površno, kakor si že v parih zadevah), potem bi videl kaj vse sem preskusil in preveril. Ja, dejansko sem sam pošrafual in si umazal roke, kar zate ne morem reči da sploh veš kako zgleda kakšna izmed zgoraj naštetih stvari (mogoče se motim
rolleyes-1.gif
) in sem prišel do rezultata glede delovanja cilindrov.
Seveda sem včeraj preveril kompresijo na cilindrih (sem dobil orodje) in lej ti ga zlomka, stanje kompresije na 3 cilindru je popolnoma zanič, tako da še kar dobro "diagnoziram" nastalo težavo. Ne pa da samo slepo zaupam testerju.

No zdaj bom sam, ja sam, razdrl mašino in ugotovil kaj je narobe, ali ventili, bati ali kaj čisto drugega. V mladosti sem prešraufal marsikaj, zdaj že dolgo časa nič in sem se odločil poigrati s to težavo za svoje veselje. Pač glede da je to stara mašina, sem sklepal da ni vse v testerjih in mi lahko kdo kaj svetuje, glede da sem napisal kolikor toliko simptome. Kakor ponavadi pa seveda so tu na Alterju večina samo "znalci" in "gobcači", kakšen se pa še najde in pomaga z idejami (hvala vsem tem).

Se javim, ko razdrem in odkrijem napako, če imaš pa še kakšno konkretno "idejo" Joejoe, pa le z njo na plano.

lep vikend
 

strom

Zelenc'
4. maj 2009
6
0
1
Pri meni je bil problem enak, le da se je problem večal, oz. je težava postala vedno bolj moteča od cca 43kkm do 65kkm, ko mi je kolega, ki dela na pooblaščenem wv servisu podrl motor, ker je bil en cilinder brez kompresije. Ventili so bili razcveteni kot marjetica. Sledila je menjava vseh 6-ih ventilov, za 2kkm je bilo ok, sedaj stanje spet kot prej. Po dopustih bom sam odmontiral glavo in jo dal zrihtat. Problem naj bi bil pri ročnem brušenju sedežev ventilov - Baje. Če kdo pozna kakšnega Majstra za glave, naj številko objavi na forumu.

lp
 

strom

Zelenc'
4. maj 2009
6
0
1
evo, najprej pomerjena kompresija, ki znaša 14,3, 13,8 in 5,3 bara. Demontiral sem glavo, na 3. cilindru je ratal ovalen sedež sesalnega ventila. Jutri dalje. Nisem mislil, da je toliko dela z demontažo. Sej sesalni pa izpušni kolektor ni problema, potem pa jermenice, alternator in mislim da 28 vijakov, ki držijo skupaj pokrov od karterja do odmične.... kao da je narejen za večno
bonk.gif
 

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
515
72
28
širne planjave Dolenjske
Takole, sporočam moj rezultat.

Razdrl sem zadevo, kot piše "strom", je dela u pi..o ma..r
uf-1.gif
Ležišča ventilov in vodila ventilov so nepoškodovana, tako da sem naredil naslednje: mojster mi je poravnal glavo, pobrusil ležišča ventilov, jaz pa sem zamenjal vse dročnike in vse 3 izpušne ventile.
Sestavil sem mašino nazaj, dela kot sem že rekel (u pi..o ma..r) in zalaufal mašino....
smile-1.gif


Noro, zdaj prede kot mucek in dela brezhibno. Nič več ne trese, avto potegne kot puška
cool-1.gif


V glavnem, hvala vsem za pomoč in pametne nasvete (pa tudi za nepametne
redface-1.gif

Strošek ventilov, dročnikov, hladilne tekočine, ravnanja glave cca. 100 €, svojega dela pa raje ne štejem (se ne čudim, da kdor gre to šraufat da računa kot zlatar, mu dam čisto prav).
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.271
3.906
113
Čestitam. Lepo je brat da zna danes kdo še kaj sam narest. Oziroma da se sploh lotiš.
zmaga.gif


Vsaj motor je majhen in je prostora okrog "dovolj". Al se motim?
 

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
515
72
28
širne planjave Dolenjske
Hvala hvala
grin1.gif


Motor je res majhen, placa za šrafuat je veliko, nikjer nisem imel težav z mojimi prsti, rokami, pa imam kar "lopataste" okončnine...
smile-1.gif

Samo kaj, ko je res toliko za razdret, da prideš do glave, uf, to pa res....

No, važno da je boljša polovica spet nasmejana do ušes in sem dobil plus pike, he he ....
 

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
515
72
28
širne planjave Dolenjske
Hej, ima ja, odmično gred v glavi, ampak vseeno, zgleda takole: dročnik - kladivce - ventil. Pomeni kladivce se z eno ploskvijo nasloni na dročnik, z drugo na ventil, odmična pa skrbi da se to kladivce premika gor/dol. Upam, da sem razumljivo opisal.
Lej, mogoče se ne reče točno dročnik
frown-1.gif


Dročnik (tak kot en sornik, ki ima vmes fedr)... našel sem tole sliko dročnik ventilov