VW Polo 1.2, 3 cilindri - težava

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
515
72
28
širne planjave Dolenjske
Živjo. Imam težavo s tem avtom, VW Polo, 1.2 motor, 3 cilindri.

Avto pod "štandgasom" ne teče lepo, enakomerno, temveč kakor da je premalo obratov (nastaviti oz. povišati jih ne morem - nastavlja se elektronsko). Zvok je tak kot da 1 cilinder ne dela oz. občasno crkne in da kakor teče samo po 2 cilindrih. Sam ta motor se tudi s 3 cilindri že tako in tako sliši "čudno"
confused-1.gif
, ampak vseeno, zdaj pa še bolj.

Priklopil sem na tester in mi je napisal tri napake:
- Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300
- Cylinder 3 Misfire Detected P0303
- Fuel Trim Bank, System Too Rich P0172

Kaj bi bilo narobe: svečke, vžigalna tuljava-cinšpula, mogoče kaj večjega (dražjega
frown-1.gif
)?

Če ima kdo kakšno idejo, le na plan z njo.

Rešili me boste "očitajočih" pogledov moje drage
wink-1.gif
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Po napakah sodeč je vžigalna tuljava zanič. Letnik, prevoženi kilometri?

Štandgas se da štelat na tem avtu, ampak s tem ne boš rešil problema da ti dela samo po dveh cilindrih.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.271
3.906
113
Si si že sam odgovoril. Cinšpula. Sem jih redno menjal na tem motorju.
 

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
515
72
28
širne planjave Dolenjske
Citat:
Uporabnik neo32 pravi:
Po napakah sodeč je vžigalna tuljava zanič. Letnik, prevoženi kilometri?

Štandgas se da štelat na tem avtu, ampak s tem ne boš rešil problema da ti dela samo po dveh cilindrih.

letnik 2003
140000 km

Dve vžigalni tuljavi sta bili že menjani, 1 in 3 cilinder, 2 cilinder je stara-prva. Vendar v napaki pa je omenjen 3 cilinder.
Štandgas sem mislil nastaviti zato, ker čim je več obratov, 1000 in več, pa laufa motor normalno.

Pa še to. Npr. zdaj, ko je vključena klima in stojim na semaforju ali križišču, se vse trese in motor laufa zelo težko...kot da bo ugasnil, vendar se potem spet pobere - se kar zaganja.
Kje se pa nastavlja "štandgas"? Preko testerja ali kako?
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
10.271
3.906
113
Tole okoli štandgasa: to je tako kot če bi imel prazno gumo in spraševal kako poravnat feltno ker avto trese.

Menjaj cinšpulo in tudi s štandgasom, klimo in ostalim ne bo več problemov. In ja, nima veze če si jo enkrat že menjal pa tudi če je to pred 10k. Tudi tester ti je jasno napisal da je cinšpula fuč in na katerem cilindru je fuč.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
No, tudi jaz ti lahko povem, da je pri tem motorju kar hiba cinšpule. Sem jih menjal. Vse. Večkrat
smile-1.gif

Pa poglej še svečke. Meni je pri eni svečki nenormalno pobiralo un material prevoden..

Štangas se bo sam od sebe porihtal. Edino, če imaš zapacan EGR ventil. Samo bi mogu to tud tester pokazat..

Skratka, menjaj cinšpule (lahko kar vse, ker niso tak dnar), pa bo ql.
Jaz vem da sem 2x klical AMZS ravno zaradi tega. Pol sem pa dodatno kupu in jo s seboj vozu, za rezervo. Pa hudič ni hotu spet crknt :D
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
štandgas se štela preko testerja ampak namen tega je, da se odpravi morebitne nezažele vibracije, ampak pri normalno delujočem motorju.

zamenjaj špule med sabo, pa poglej napake in boš videl pri čem si
 

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
515
72
28
širne planjave Dolenjske
ksz

Evo, sem se poigral in ugotovil, da 3 cilinder sploh ne dela (oz. občasno za pol minute, potem neha):
- zamenjal cinšpule med sabo, enako (tretji cilinder ne dela, ne piše nobene napake)
- zamenjal svečke, enako (tretji cilinder ne dela, ne piše nobene napake)
- pregledal bencinske dize, jih zamenjal med sabo, enako (tretji cilinder ne dela, ne piše nobene napake)

Preverim še kompresijo (čakam mašinco za merjenje kompresije), potem pa diagnoziram napako. Mogoče je šel ventil, ležišče ventila, če je pa kaj večjega, pa uhuhuh
frown-1.gif


Koliko mislite, da pride popravilo najhujše verzije (kaj sploh je v tem primeru najhujša verzija)? Npr. menjava vseh ventilov, dročnikov, ravnanje glave itd....
sprasujem se.gif

Aja, pa ne spet "pametnjakoviči" dajati izjave, da če tester nekaj pokaže potem je to narobe (tudi tester ni vsemogočen, je treba imeti kakšen občutek pa preveriti več stvari, ne samo gledati v tester kaj piše) . Pa brez zamere fantje
cool-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Na testerju ni napake, tebi pa en bat tolče v prazno?!
rolleyes-1.gif


Vsaj napaka za preseženo zmožnost korekcije goriva (fuel trim level) bi moral dobiti ker pride 1/3 goriva mimo motorja! Če ni nobene napake potem motor dela normalno, to da da motor čudno vibrira je lahko tudi posledica česa 3ja (ker teli tresoči motorji v primeru slabih blažilcev tresejo kot tomovinkovič).
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.271
3.906
113
Napisal sem po svojih izkušnjah. V 110k km kolikor sem jih naredil s tem avtom s tem motorjem so bili simptomi vedno enaki kot pri tebi in ponavadi je bila fuč cinšpula (enkrat pa lambdasonda). Ponavadi, ampak ne vedno je hkrati gorela tudi oranžna lučka za motor.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Dej probaj še cinšpulo priklopit na svečko, pa samo poglej, če svečka da iskro. Da boš vsaj videl, kje se zadeva res ustavi... Če noče dati iskre, menjaj postopoma svečke, cinšpulo.
Možno bi tud blo, da 3ja cinšpula nima kontakta...
No, še to poglej, predenj se spraviš v stroške... Tud pri meni je bil polo sod brez dna.. (a še vedno manjši, kot Scenic
smile-1.gif
)
 

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
515
72
28
širne planjave Dolenjske
Da odgovorim vsem skupaj.

Preskusil sem naslednje:
- zamenjal sem svečke med sabo, vstavil nove svečke, imel svečko zunaj, vtaknil v cinšpulo in iskra je bila (ne glede katera svečka je bila)
- enako sem naredil s cinšpulami, zamenjal jih med sabo, preskusil z novo in je bilo isto, 3 cilinder ne dela
- enako tudi z bencin dizami. Sem jih odšraufal, preskusil in bencin šprica, jih zamenjal med sabo, vstavil nazaj in isto, 3 cilinder ne dela

Kako sem ugotovil, da 3 cilinder ne dela? Ko je bil motor prižgan, sem iztaknil kabel na 3 cilindru in se ni nič poznalo na samem delovanju motorja. Če pa sem iztaknil kabel na 1 ali 2 cilindru, pa je motor skoraj ugasnil....tako da je simptom edino ta, da 3 cilinder ne dela ker motor dela enako, če je kabel zraven ali ne....
Fora je pa ta, ko pa pogledaš svečko iz 3 cilindra pa je svečka suha. Kam gre ta bencin mi pa ni jasno???

Danes preverim kompresijo, ker mogoče pa 3 cilinder dela minimalno (kar me čudi, ker se nič ne pozna ko iztaknem kabel, no mogoče malenkost, skoraj neznantno).

v glavnem, mystery se nadaljuje....aja, na testerju se ne vidi nobene napake, ne gori nobena lučka (rumena - mašina na armaturi), tako da ne vem, v čem je štos...

ima še kdo kakšno idejo??
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Citat:
ima še kdo kakšno idejo??

Jap, imam!

Pelji avto na servis, k nekomu, ki bo za spremembo vedel, kaj dela in bo imel kako rezervno vžigalno tuljavo in svečke, da bo lahko preizkusil, kaj je narobe.

Tule si že zdavnaj presegel svoje znanje, sploh glede na vprašanja in "diagnostiko", o kateri pišeš.

Lahko pa poskusiš zamenjat potisni ležaj pri sklopki... en teden bo mir, ker boš ležal pod avtom in brskal po internetu, potem se pa spet oglasi
cheer.gif
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.455
9.747
113
EU
Kabel do svecke tretjega cilindra ti prebija na maso aluminijaste glave motorja.
 

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
Poglej konektor zgornje lambde sonde, pripet je spodaj pri menjalniku, enak primer kot ga opisuješ sem imel tudi sam, strgan je biu en od kablov in rezultat je biu to o čem govoriš...mogoče je ista težava ali pač ne
confused-1.gif
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Potem takem je kompresija. Lahko je tesnilo na glavi oz. tako kot si rekel ventil.
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Citat:
Potem takem je kompresija. Lahko je tesnilo na glavi oz. tako kot si rekel ventil.

Maš pa jajca, da si upaš kaj takega napisat. Take internetne "diagnostike" so tisto, kar je največja zabava za mehanike. Mehanik bo šel Z VESELJEM podret glavo, jo dat brusit, ker drugače pač ne gre, pa menjat tesnilo... nič kaj dosti dela, pa ful denarja. Vmes bo zamenjal še kable za svečke, pa bo zadevo popravil.
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Citat:
Uporabnik joejoe pravi:
Citat:
Potem takem je kompresija. Lahko je tesnilo na glavi oz. tako kot si rekel ventil.

Maš pa jajca, da si upaš kaj takega napisat. Take internetne "diagnostike" so tisto, kar je največja zabava za mehanike. Mehanik bo šel Z VESELJEM podret glavo, jo dat brusit, ker drugače pač ne gre, pa menjat tesnilo... nič kaj dosti dela, pa ful denarja. Vmes bo zamenjal še kable za svečke, pa bo zadevo popravil.

Gre za eno pogostejših napak 3 cilindrskih Polotov, zato sem to napisal, z jajci ali brez, ja?