VW Passat lučka za olje

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Že veliko pove o ljudeh to, da se zanaša na lučke in merilnike na armaturki. Merilnik bo kazal Oil OK, olja v mašini pa nebo
evil.gif
. Ne mislim kaj takega doživet pri 200 km/h
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.098
9.744
113
Jah, potem pač kupiš pleh, pri katerem so lučke tam zato ker delajo, ne zgolj za lepoto.
Sicer pa: a potem kontroliraš olje pred vsako vožnjo? Kontroliraš tudi pritisk v gumah, stanje zavorne in hladilne tekočine?

Sam imam namreč avto zato da dela zame in ne obratno. Poservisiram ga na interval in to je to. Je pa res, da gume vizualno preverim vedno ko se spomnim in pa ko dobim pleh sem prvi servisni interval bolj pozoren na olje in ostale zadeve. Po tem pa ima da gara za mene in če mu kaj ne paše, me že opozori, pa takrat poštimam zadevo.
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Jaz vedno pred daljšo vožnjo preverim, kakšno je stanje. Vse skupaj mi vzame 5 minut. Še vseeno bolje, kot pa par tisoč € stroškov popravila. Če se pa dnevno vozim v Nemčijo, pa ponavadi vse pregledam kdaj čez vikend.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.499
5.045
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Sem imel občutek, da se tukaj pogovarjamo o novem Passatu, vendar izgleda se motim.
evil.gif
Seveda se motiš, ker jaz primer zaribane mašine nisem pisal za passata. Je bila pa VW mašina, bencin. Ampak nima veze, ker je model in ostalo nepomembno. Beri prosim, ko kaj repliciraš.
Zaribal pa bi tudi novi pasat v primeru, ki sem ga imel pred kratkim, da je šofer z avtomobilom nasedel (oziroma zadel kamen) in je počil karter. K sreči je videl lužico po avtom in to vzel resno. Mislim, da tudi passat med vožnjo ni v stanju ugotoviti nivoja olja, temveč samo pritisk olja. Ko pa ta pade, pa je stvar zelo daleč.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Lučka za (nivo) olja NI nadomestilo za preverjanje nivoja - isto kot v nekaterih starih avtih pokaže ob vžigu nivo olja (mislim da je imel to celo klio prve generacije).

Skratka nivoja olja v motorju se NE da nedvoumno merit, sploh pa ne med delovanjem!
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Lučka za (nivo) olja NI nadomestilo za preverjanje nivoja - isto kot v nekaterih starih avtih pokaže ob vžigu nivo olja (mislim da je imel to celo klio prve generacije).

Skratka nivoja olja v motorju se NE da nedvoumno merit, sploh pa ne med delovanjem!

Sej jaz to vem.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Men se je na momente prižigala, pa spet ugasnila, včasih je svetila dalj časa,... Olja je bilo vedno dovolj. Tesnilo ventila je spustilo, zato se je pa lučka prižigala.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
ksz... Gre za rdečo lučko oz. piskač?

Če lampica še vedno sveti, olja pa je dovolj, je za nezadosten pritisk olja lahko krivo fuč stikalo oljnega tlaka, obrabljeni ojnični ležaji (ti grejo najprej k vragu) ali pa oljna črpalka. Če pa ne gre za avto s pol milijona kilometri, je najbrž vse to v redu. Uradni servis tudi mora imeti zelo enostaven manometer, ki se ga privije v luknjo, kjer je običajno prišraufano stikalo oljnega tlaka, s katerim se bo v minuta dilema o zadostnem tlaku ali ne, rešila. Če bodo glumili gljivo jim povej, da obstaja temu namenjeno specialno VAG orodje, ki ga morajo imeti.

In če bo merjenje pokazalo zadosten tlak, si najprej dobro odahni, potem ti pa za menjavo ostaneta še stikalo oljnega tlaka (ponavadi ne crkne) in sam števec z lampico (če ostalo na njem dela, dajmo reči, da je verjetno dober). Oboje se da izprobati z začasno menjavo iz drugega avta.

Običajno je pravi vzrok za prižiganje rdeče lampice za oljni tlak izgubljanje mase motorja, kar se notorično dogaja na 10 let starih VAGjih. Meni se je sicer zgodilo (sklepam da) ob menjavi sklopke, ko je bilo treba odšraufati glavno maso motorja, vendar ni bilo druge škode kot hlače za v pralni stroj
evil.gif
Če jih boš šraufal dol, stran z WD-40, čisti se jih s kontaktnim sprejem na lakoholni osnovi oz. samo pobrusiš jih s šmirgl papirjem...

Če gre za rumeno lampico, olja pa je po šipki dovolj, je vse skupaj absolutno ne kritično, pač naj ti zamenjajo senzor nivoja olja v karterju in čao...