Citat:
Uporabnik gtifan pravi:
Pozdravljeni
Imam VW Passat l.2006 2.0 TDI 125kw. Prizgala se mi je lucka za olje in sem dolil celo malo cez maximum in lucka se vedno sveti.
Kaj bi lahko bilo?
Morda potrebno priključit na rac. in zbrisat?
Če bi bil problem (senzor v redu in res javlja, da ni dovolj pritiska olja), se v službo že ne bi pripeljal. Svaku se je na avtocesti prižgala in je takoj ustavil na odstavnem pasu, pa je motor med tem manevrom že zaribal. Samo so take situacije hudo redke. Njemu se je to zgodilo, ker je avto po gonjenju po avtocestah po Evropi olje hitreje popapcal in je na koncu ribnil nekaj km pred domom. Imel pa je kar precej premalo olja (minimum še ni kriza).Citat:
Uporabnik gtifan pravi:Normalno da sem se peljal saj sem moral v sluzbo.
Mislis da je problem.
Psst, ne govori to na glas. Nekateri mislijo, da če kupijo nov avtomobil, ga redno servisirajo, da ne more niti vode za pranje šip zmanjkat. No, sprijaznijo se s tem, da je treba med servisi tankat sam.Citat:
Uporabnik Hondi pravi:prav mu je da mu je zaribal, če ni bil toliko priseben da bi preveril nivo olja potem mu ni pomoči
Ah, ne seri. Če ima avto lučko za opozorilo, res ne vem, zakaj bi preverjal na šipki. Meni se je parkrat prižgala rumena, lepo dotankal in to je bilo to. Rdeča je pa sranje ja, ampak če mu ni posvetila in je avto ribnil, potem je tudi v opozorilnem sistemu napaka. Če pa je fural naprej, kljub lepi rdeči svetlobi, potem mu pa samo še hudič lahko pomaga, bog je nad njim že obupal.Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Psst, ne govori to na glas. Nekateri mislijo, da če kupijo nov avtomobil, ga redno servisirajo, da ne more niti vode za pranje šip zmanjkat. No, sprijaznijo se s tem, da je treba med servisi tankat sam.Citat:
Uporabnik Hondi pravi:prav mu je da mu je zaribal, če ni bil toliko priseben da bi preveril nivo olja potem mu ni pomoči
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
prav mu je da mu je zaribal, če ni bil toliko priseben da bi preveril nivo olja potem mu ni pomoči
Napisal si, če ima. Pred 10-imi leti ni imel kar vsak motor opozorilne lučke za nivo olja. Samo lučko za pritisk olja. Ko pa pritisk olja pri skoraj polnem plinu motorja pade pod določeno mejo, pa je veselja hitro konec. Sicer pa je k sreči pri vsem tem mazanju sama mehanika in te stvari praviloma ne crknejo... Bolj je verjetna izguba olja (trošenje ali udarec in počen karter).Citat:
Uporabnik sad pravi:Ah, ne seri. Če ima avto lučko za opozorilo, res ne vem, zakaj bi preverjal na šipki.