VW Passat 1,9 TDI 90 KM problem

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Avto l. 1999, 450,000km realnih, vse prvo, mašina, turbina, šobe,..vse.

Problem je če avto pohodim v 4 prestavi nekje pri 2600-2800 obr/min kot da odklopi gas kot da bi imel neko blokado,... in avto ne potegne več naprej ter se vozi pri teh obratih.
V 5. prestavi je isto, kot da bi imel blokado, rezultat je max hitrost po ravnem okol 120 km/h in hitrost v klanec Vrhniški ali višnjegorski 80-90 da se vozim s tovornjaki
frown-1.gif

Preventivno je menjan filter goriva, odklopljen je tunningbox (na avtu je bil cca 2 leti tunningbox za povečanje moči na 105KM), tester ne pokaže napake luftmassemesserja, niti kake druge napake.
zanima me če imate še kako idejo kaj pogledat, kaj zamenjat kaj bi to bilo, ima kdo kako idejo?

hvala in lp, Z
 

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.234
24
38
Uh, sm mel podoben problem na bavariji (benz), samo do 120km/h je šlo - računanik je bil v okvari
crazy1.gif
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.777
221
63
Citat:
Uporabnik Zmago1 pravi:
Avto l. 1999, 450,000km realnih, vse prvo, mašina, turbina, šobe,..vse.

Problem je če avto pohodim v 4 prestavi nekje pri 2600-2800 obr/min kot da odklopi gas kot da bi imel neko blokado,... in avto ne potegne več naprej ter se vozi pri teh obratih.
V 5. prestavi je isto, kot da bi imel blokado, rezultat je max hitrost po ravnem okol 120 km/h in hitrost v klanec Vrhniški ali višnjegorski 80-90 da se vozim s tovornjaki
frown-1.gif

Preventivno je menjan filter goriva, odklopljen je tunningbox (na avtu je bil cca 2 leti tunningbox za povečanje moči na 105KM), tester ne pokaže napake luftmassemesserja, niti kake druge napake.
zanima me če imate še kako idejo kaj pogledat, kaj zamenjat kaj bi to bilo, ima kdo kako idejo?

hvala in lp, Z

dej kodo od LMM-a gor. mogoce ti lahko zrihtam kaksno rabljeno za en krog ...

ce so parametri LMM-a znotraj normalnega delovnega podrocja, ti racunalnik ne bo kazal napako, cetudi so podatki z LMM-a napacni ...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
odklopi LMM in se pelji: v kolikor avto zvezno vleče, je 90% LMM za v kanto
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Napaka je zdaj odpravljena. Kriv ni bil LMM ampak eden od treh ventilov ki krmili turbino je bil fuč. Napaka pa ni tako pogosta ker se pojavlja pri zelo visokih prevoženih km....
Hvala za nasvete.
 

brlje

Pripravnik
24. jul 2011
321
6
18
Ljubljana
A prosim poves kateri ventil je bil, ker imam isto tezavo na golfu4 90 km ze en mesec
gre od mojstra do mojstra, zadnji je zamenjal luftmassemeser, pa je sel namesto 120km/h, celih 140 km/h,
pa je rekel da je se nek senzor zamenjal in dal katalizator dol, da je dosegel 150 km/h ampak spet ni to to,
turbina ne dobi dovoljn pritisk zraka ???
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
Citat:
Uporabnik brlje pravi:
A prosim poves kateri ventil je bil, ker imam isto tezavo na golfu4 90 km ze en mesec
gre od mojstra do mojstra, zadnji je zamenjal luftmassemeser, pa je sel namesto 120km/h, celih 140 km/h,
pa je rekel da je se nek senzor zamenjal in dal katalizator dol, da je dosegel 150 km/h ampak spet ni to to,
turbina ne dobi dovoljn pritisk zraka ???

N75 ventil, greš po cevki od turbine DIREKTNO na ta ventil
da se ga stestirati, tudi pomeriti, ali ventil dobi 0,8 bar vakuuma, ki ga potem krmili naprej - če gre za variabilno turbino
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
N75 ponavadi javlja napako, lahko jo sicer tudi ne če deluje "na meji". Za začetek lahko stestiraš ventil z ohm-metrom pa tudi slišat se ga more ob vklopu/izklopu (tudi na testerju je test za ventil, da se z vag-comom stestirat odpiranje/zapiranje in ventil dela klik-klik).
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
N75 ponavadi javlja napako, lahko jo sicer tudi ne če deluje "na meji". Za začetek lahko stestiraš ventil z ohm-metrom pa tudi slišat se ga more ob vklopu/izklopu (tudi na testerju je test za ventil, da se z vag-comom stestirat odpiranje/zapiranje in ventil dela klik-klik).
n 75 pri takem avtu, razen če je ohmsko za v kanto DEFINITIVNO ne javlja napake, preverjeno, večkrat na teden
ker se strga membrana vakum (v 90ps primeru če je wastegate tlak) ne krmili doze na turbini

problem testiranja "klikklik" N75 je v tem, da je zaporedje testiranja pri tako starem ecuju, v tem primeru BOSCH EDC15 in imaš ravno pred N75 eno postavko "shut off valve" in ti avto ugasne jasno :D
enega AHUja smo meli ravno dva dni nazaj; tlak stalno presežen, turbina fila čisto preveč dokler ne gre v zasilni program
zvezali z ventila direktno na dozo in dali gas na mestu: paličica od WG se premika, torej ni še vse zarjavelo skupaj :D - tlak odpira WG

menjali N75 vse deluje BP

pri variabilnih turbinah imaš pa pri novejših ECUjih (npr EDC16) možnost krmiljenja VTG lopatic, pri čemer ob delujočem motorju gredo obrati na 1400 in se lopatice postavljajo v dve skrajni legi: takrat tudi turbina dejansko "fila", kar se sliši in vidi na odčitku: na primer z 950mbar gre na 1130 mbar: to je tudi edini način, ki ga poznam, s katerim se da spodnji vijakec za odprtost lopatic KAKORKOLI nastavit, da ne prihaja do zastojnih tlakov na izpušnem delu: namreč tega po mojih info NIHČE v SLO ne more nastaviti ob obnovi turbine (!), govorimo o napravi, ki bi to lahko dejansko nastavila
je pa dejstvo, če tega nihče ne premika, deluje vse bp
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Tako je. Ne samo N75, ista težava se velikokrat pojavlja na PSA motorjih, kjer sicer običajno pridemo v underboost stanje ... da ne govorimo še o kakšnem bolj "obskurnem" motorju, ki zaradi tovrstnih ventilov javlja popolnoma druge napake, potem pa ljudje menjajo vse živo, samo pravega krivca ne.
evil.gif


Shut-off valve se pa da lepo blindirati, če že hočeš narediti test.
wink-1.gif
 

Podobne teme