VW ID.3

mr_

Guru
20. sep 2007
8.935
2.418
113
T
Jaz sem kupil uro preko spleta v Nemčiji, v garanciji sem jo nesel na Slowatch servis in so mi jo brez težav garancijsko popravili, kar mislim, da je dolžna naredit vsaka firma, če je "EU warranty".
Lahko pa kdo posebej nagaja, kot npr. pri tvoji bivši IT firmi, kjer so zelo alergični na prodajo izven določenih trgov in se potem na servisu lahko izgovarjajo, da artikel s part number končnico 00 ni enak tistemu s končnico 12 in da se je potrebno obrnit na prodajalca oz. državo, kjer je bil artikel kupljen.
Točno tako. To ne velja le za stvari, ki niso prenosljive. Npr. kupiš v akciji peč na pelete v AT, doma si zmontiraš, nekaj narobe, kličeš servis, ti rečejo obrni se na prodajalca. EU tukaj da prav slovenskemu servisu, ki te zavrne, saj mu tudi proizvajalec tega ne krije.
Kupiš Audija, pred AT salonom te pusti na cedilu, ga porineš k njim in uveljavljaš garancijo. Al mislite, da bo slovesnki Audi distributer oz. trgovec poslal avtovleko?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
T

Kupiš Audija, pred AT salonom te pusti na cedilu, ga porineš k njim in uveljavljaš garancijo. Al mislite, da bo slovesnki Audi distributer oz. trgovec poslal avtovleko?

Seveda bo, če ima zmenjeno, da bo dobil plačano. Če nima, bo pa tudi poslal avtovleko, ampak bo prej omenil, da je reč plačljiva.
Imaš tega na tone, kjer bo lokalni Audi ali Mercedez ali BMW, ne samo poslal avtovleko, tudi kurirsko službo iz Minhna bodo v nedeljo zjutraj poslali, da dostavi rezervni del v Slovenijo in potnikom častili hotel s petimi zvezdicami. Samo morajo bit takšni pogoji garancije, oz. asistence.
Zato je pa treba brati drobni tisk, kaj je vključeno v garanciji na prodajnem mestu, kjer se je avto kupil. Ker druga minimalna skrajnost je zgolj garancija in popravilo na mestu nakupa. In zakonsko to gre čez.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.935
2.418
113
Drobni tisk nima nobene veze z zakonsko garancijo.
A ti dejansko misliš, da bo nekdo plačeval avtovleko iz Portugalske v Slovenijo za garancijsko popravilo?
 

LarryClay

Majstr
10. feb 2023
852
842
93
Vsega je. Slovenski zakon ti že direktno omogoča zahtevo nadomestila za čas okvarjenega vozila. Z malo odvetkanja, pa tudi vso škodo iz naslova okvarjenega vozila.
Sedaj pa v odvisnosti s kom imaš posla, kako kratko jo zna garant ali celo prodajalec potegnit. Zna biti nadomestni avto in šlep služba iz Portugalske poceni.
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.160
1.184
113
Distributer ti je po zakonodaji dolžen dati garancijo za trg na katerem ima distribucijske pravice.
Imajo pa v veliko primerih proizvajalci EU ali celo svetovno garancijo. Ampak ponavadi imajo za to višjo ceno. Vsaj v mojem primeru je bilo tako.
Če bi hotel EU garancijo bi imel 5% višjo nabavno ceno, menjane dele bi moral na svoje stroške vračat dobavitelju (kar pa ob teh cenah poštnin ni malo), delo je pa moj strošek. Vse skupaj dražje kot pa da zastonj popravim.
Enostavno se mi ni splačalo in sem dal pač samo svojo garancijo za Slovenijo.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.299
824
113
Ne razumem, kdo sploh tole kupil. Tale ID3 je pa tak šrot od avta, da po mojem nima konkurence če pogledaš, koliko to stane. Cel kup plastike, cenene rešitve (gumbi za odpiranje stekel), ipd. Da o bateriji pozimi ne govorim.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.335
3.429
113
Ker nekdo ga je kupil za 42000€.

Aja pa pri ta ceneni Cupri Bold manjka radarski Tempomat, se pravi nimaš tipk na volanu.

Mater rajši bi si kaj drugega omislili.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in Vojnik

masevc

Guru
2. sep 2007
3.437
859
113
Ne razumem, kdo sploh tole kupil. Tale ID3 je pa tak šrot od avta, da po mojem nima konkurence če pogledaš, koliko to stane. Cel kup plastike, cenene rešitve (gumbi za odpiranje stekel), ipd. Da o bateriji pozimi ne govorim.
Nabijas brez osnove

Drugace id3 je spet osvezen in v verziji gtx
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
Ni vse v pospešku od 0 do 100. Redne cene za ID.3 bi pa res lahko za kakšnih 10k€ spustili.

Z avtom ni pa nič narobe... ne vem, kdo ima fetiš šlatanja plastike v avtu. Pa trda plastika še ne pomeni, da je "cenena". Večji problem je, da so dali v prvih generacijah to plastiko na vrata, kjer se je dotika komolec. Pa ni to problem, ker bi bila pretrda, temveč to, da se zaradi strukture plastike vse na njej pozna. Je pa to v faceliftu popravljeno. Avto je bolj prostoren od Golfa, se lepše vozi (elektrika pač). Komur 250km dosega pozimi ni dovolj, lahko pa vzame večjo baterijo pa bo imel tudi pozimi 300-350km.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.116
866
113
Takega junaka tukaj ni, da bi to priznal. Ker saj ves, pozimi to pomeni polovico od teh km (tukaj tako vejo), slednje pa niti pod razno ni za ta prave dece - ce ne nardi jurja brez tanka ni nc. Al pa bognedaj, da bi moral mal vec pocakat na chargerju. No sej, me sploh ne moti. Naj bojo karakterji in se se naprej drzijo tega. Lajkam na muc :)
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Ni vse v pospešku od 0 do 100. Redne cene za ID.3 bi pa res lahko za kakšnih 10k€ spustili.

Z avtom ni pa nič narobe... ne vem, kdo ima fetiš šlatanja plastike v avtu. Pa trda plastika še ne pomeni, da je "cenena". Večji problem je, da so dali v prvih generacijah to plastiko na vrata, kjer se je dotika komolec. Pa ni to problem, ker bi bila pretrda, temveč to, da se zaradi strukture plastike vse na njej pozna. Je pa to v faceliftu popravljeno. Avto je bolj prostoren od Golfa, se lepše vozi (elektrika pač). Komur 250km dosega pozimi ni dovolj, lahko pa vzame večjo baterijo pa bo imel tudi pozimi 300-350km.
Ja zakaj potem potem kupujes hot hatcha, če ti pospeski/hitrost nista vazna? Zarad GTX značke? Ker gtx je out, rtx je zdej in.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
Večinoma zaradi boljše opreme od klasičnih modelov. Pa trenutno je to edini ID.3, ki ima novejšo tehnologijo baterij, motorjev in infotainmenta. Klasični ID.3 je še na 4 leta stari tehnologiji.