Meni se to zdi precej realen odgovor VW, treba je vedeti da modeli pod 50 g CO2 bodo na voljo od vsake znamke, ampak bodo taki modeli težko zadovoljili vse kupce in težko jih bo izdelati v zadostnih količinah.
Osebni avto je še najmanjši problem, vse kar je pod C segmentom ne bo noben problem narediti tem zahtevam. Problem bodo SUV in gospodarska vozila, tu ta vladna strategija ne dela nobenih razlik, 50 g CO2 za vse kar je pod 3,5 t na cesti, tu pa hitro naletimo na tehnične probleme, saj taka vozila lahko pokurijo še enkrat več energije (bilo katere) zaradi enostavnih zakonov fizike, to pa naredi hitro polnjenje avtomatsko počasno, pogonski sklop je hitro predrag, nosilnost bo pa znižana zaradi težjega pogonskega sklopa (če gledamo zgornjo mejo 3,5 t). Težko je verjeti, da bi nek povišan Fiat Ducato, ki ga danes lahko kupiš za dobrih 20k €, po takšni ali drugačni "elektrifikaciji" stal kaj manj kot 40k €. Danes se v tem segmentu predstavlja šele koncepte na sejmih (npr. Ford Tranzit PHEV), kupit se pa sploh nič še ne da, leta 2030 bodo verjetno šele prvi modeli prišli na trg, isto pikupi danes v Ameriki ponujajo sem pa tja kakšenga hibrida, sicer pa same obljube v obliki konceptov.