VW goljufal pri emisijah NOx v US

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Sicer vprašanje, če je bil drugi test ok, ampak razlika je očitna:
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/GhvI2oeBPtY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

pol armaturke lučk gori, oni pa dyno delajo
hysterical-1.gif

komedija
bonk.gif
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.261
979
113
Me zanima kaj gledate in kako kupujete avto, po kakšnih kriterijih, sigurno je med njimi tudi izpust takih in drugačnih plinov?

Zase vem, da gledam udoben, soliden avto z čim več konji in čim nižjo porabo, za še nekje razumljivo ceno registracije.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.956
6.847
113
pri taščici
Ti si cuden. Ti zagotovo nimas alter place vsaj 2 jurja netto.
Najmanj onesnazuje avto ki ga ni. Je tudi ze na alterju napisano da se vec co2 in ostalih "skodljivih" emisij proizvede pri izdelavi vozila kot pa kasneje na cesti. Ta ekologija je samo kamuflaza za prodajo novih avtov (vecja potrosnja) in nabijanje novih davkov. Ko bo drzava poskrrbela da bodo vlaki tako stari kot so osebni avtomobili, naj pa državljanom "vsiljuje" nova vozila. Tako pa so nekajkrat starejši.
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Sicer vprašanje, če je bil drugi test ok, ampak razlika je očitna:
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/GhvI2oeBPtY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

pol armaturke lučk gori, oni pa dyno delajo
hysterical-1.gif

komedija
bonk.gif

Kakšna komedija? Če zadnji kolesi mirujeti, misli ABS da so kolesa blokirana in poskuša popustiti zavore na tem kolesu, kar pa jih seveda ne more (ker niso stisnjene). Zato javi napako in prižge lučko. Sistem ESP deluje tako da meri razliko v vrtenju koles. kot obračanja volana in stranske pospeške. Če nekaj od tega ni znotraj toleranc, javi napako in prižge lučko. Sistem za preverjanje tlaka v kolesih meri razliko med posameznimi kolesi in na osnovi tega javi če je kakšna guma prazna (in se torej kolo zaradi manjšega oboda vrti hitreje). Če je nakaj zelo izven toleranc )ralika je lahko samo toliko, koliko je razlika v obodu med polno in prazno gumo, torej v nobene primeru ne več kot 30-40. Če sistem zazanava večjo razliko, zopet prižge lučko. Avto je imel verjetno še potegnjeno ročno zavoro, kar spet pomeni lučko, če avto "vozi". Enako velja za odprta vrata.

To je pet opozorilnih luč, brez da bi bilo z avtom kaj narobe. VW ravno zgoraj naštete parametre koristi za vklop prilagojenega programa z nižjimi izpusti.

Če bi bilo z avtom res kaj narobe, bi šel v tako imenovani "notlauf" in motor ne bi šel čez 2-3 tisoč obratov, moč pa bi drastično upadla, precej bolj kot samo za 15ps (ta način služi da se "privlečeš" do servisa)
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.398
9.663
113
EU
Moraš odpreti vrata, če hočeš aktivirati program z nižjimi izpusti
hysterical-1.gif

Sosedu vikendašu novi pasat ni popustil ročne, dokler ni zaprl vrata.
Torej, če hočeš driftati v krožnem, moraš odpreti vrata da zgrabi ročna
cheer.gif
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Kako pa goljufajo pri vozilih, ki imajo pogon na vsa štiri kolesa? Enake motorje se dobi tudi v kombinaciji s 4Motion/Quattro/4X4 in tudi slednji so morali nekako čez teste emisij (verjetno še težje zaradi par deci višje porabe na račun pogona). Dvomim, da je normalno delovanje res dovolj samo, da se vrtijo vsa 4 kolesa.

Ima kdo podatke, na kakšnih valjih sploh poteka ta test emisij? Vsaj za vozila s 4-kolesnim pogonom rabijo vrjetno valje na obeh oseh. Se res potem dela teste na različnih valjih za različne avtomobile?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.956
6.847
113
pri taščici
Pa saj je na posnetku tudi avto s 4x4 na 4 valjih. Drugace kot na 4 valjih najbrz niti ne mores dynota opraviti. Pac najbrz ne mores enostavno izklopiti 4x4 pogona z mehansko rocico. In ko imas avto na 4 valjih s 4x4 pogonom vecina luck ugasne.

Komedija.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Sistem se vklop ko pride do kombinacije določenih parametrov. Odprtih vrat, neprivezanega pasu in zategnjene ročne seveda ni med njimi, vseeno pa pri testiranju na zgornjem videu svetijo lučke za te napake (ker je nekdo rekel da gotovo nekaj bi v redu, saj sveti polno lučk).

Kateri točno so parametri, ki naj bi sprožili vklop sistem ne vem če se 100%, naj pa bi to bili vsaj: pozicija volana, dolžina delovanja motorja in zunanju zračni pritisk. Če bi bili samo ti, zgornji test seveda ne bi smel pokazati razlike (pa jo).

Nekaj je gotovo: v načinu, ko motor dosega vse norme, ima gotovo opazno slabše lastnosti, sicer se VW ne bi šel vsega tega. Tako pa so avti zalo agilni, odzivni in varčni, opazno bolj kot recimo pri določenih proizvajalcih, ki so se držali pravil.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Ampak nekaj mi ni jasno.

Očitno je da bi tale eco mode moral vklopit praktično katerikoli dyno test. A to pomeni da pri vseh 11 mio prodanih TDI jih niso niti enega dali na valarje in opazili da ima bistveno manj konjev in navora kot reklamirano.

Človek bi pričakoval, da bi afera "VW laže pri performancah svojih motorjev" morala nastati že vsaj pred nekaj leti. Ne pozabimo, američani so sposobni vlagat tožbe za bistveno bolj marginalne stvari.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Ok ,Ok, pa obrnimo zadevo še na CO2, torej
- F150 3.5L Turbo: 451 g/mile
- Golf 2.0 TDI: 286 g/mile
vir: https://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=35919&id=35354&#tab2

Torej F150 emitira toliko CO2 kot 1,6 Golfa, Golf pa emitira toliko NOx kot 10 F150.

Kaj je sedaj večji problem, 1,6xCO2 ali 10xNOx?

Bencin vsebuje benzen (ki ga ni v dizlu) in ta je dokazano rakotvoren. Sicer se glavnino odstrani v katalizatorju, ko seveda začne le ta delat (= dosežena ustrezna temperatura)...hladni start, mesta...

Prav tako je v obeh gorivih žveplo, ki povzroča kisli dež.

Oba goriva se pridobivata z destilacijo iste surove nafte (pri različnih temperaturah). Kdor misli da eden je tak, drugi pa čist drugačen je hudo naiven.

Amerikanosi primerjajo CO2...ker se ve, je odličen za rožce
crazy1.gif
 

kdk

Fizikalc
25. feb 2014
198
29
28
okoli MB
4.10.2015
Po navedbah "Bild am sonntag" , ki se sklicuje na interno VW preiskavo so VW inženirji priznali, da so 2008 namestili programsko opremo za prirejanje testov izpustov. To naj bi naredili, ker niso našli rešitve kako zagotoviti oba cilja obenem: izpuste po standardih in določen maksimalni strošek za motor. Še naprej pa ni jasno, kdo je namestitev opreme odobril. VW navedb ne želi komentirati.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.956
6.847
113
pri taščici
Po nekaterih info naj bi na testu morala biti ugasnjena klima, avtoradio (in najbrz se vsi ostali porabniki, ki niso nujno potrebni. ) In ko so ti parametri izpolnjeni, je vw preklopil v test mode. Na tak nacin tudi lahko pridejo do porabe goriva za normo in izpuste.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
To tudi meni ni jasno zakaj potem pri tunerjih na valjih pokaže normalno število konjev.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:

Bencin vsebuje benzen (ki ga ni v dizlu) in ta je dokazano rakotvoren. Sicer se glavnino odstrani v katalizatorju, ko seveda začne le ta delat (= dosežena ustrezna temperatura)...hladni start, mesta...

Prav tako je v obeh gorivih žveplo, ki povzroča kisli dež.

Oba goriva se pridobivata z destilacijo iste surove nafte (pri različnih temperaturah). Kdor misli da eden je tak, drugi pa čist drugačen je hudo naiven.

Amerikanosi primerjajo CO2...ker se ve, je odličen za rožce
crazy1.gif

Pri bencinarju se kontrolila tudi, če se ne motim HydroCarbon (HC) emisije torej nezgorel bencin. Škodljivo je jasno tudi samo hlapenje iz bencina, zato pa imajo tanki EVAP sistem in tudi sama bencinska točilka sesa zrak ob točenju goriva, seveda bi se pa dalo na tem področju narediti še kaj da bi bilo tega hlapenja manj. Kar se benzena tiče pa ga je po zakonu v EU samo še 1% v bencinu:

Citat:
European petrol specifications now contain the same 1% limit on benzene content

Ampak tudi tu so "neumni američani" korak pred nami, ker so mejo benzena spsutili na 0,62%
Citat:
The United States Environmental Protection Agency introduced new regulations in 2011 that lowered the benzene content in gasoline to 0.62%

Vir: https://en.wikipedia.org/wiki/Benzene#Component_of_gasoline

In še enkrat ne gre se toliko za gorivo samo, ampak način kako to gorivo izgoreva v motorju, kot je bilo že večkrat v tej temi omenjeno tudi DI bencinarji imajo že od Carisme GDI določene probleme z emisijami.

Za evropske modele lahko preveriš vse emisije poleg NOx na tej strani , nekaj primerov:
- VW Golf 1.6 TDI bluemotion
- VW Golf 1.0 TSI bluemotion
- Toyota Auris 1.8 hybrid

Seveda tu zgleda vse lepo in prav, na cesti je pa lahko NOx pri dizlu x10. Glede vse te afere mislim, da se Toyoti še najbolj smeji, vsak lastnik, ki bo imel take in drugačne probleme z EU6 dizel motorji (kompleksnost) bo pogledal za mehansko preprostim hibridom, z navadnim 3-way katalizatorjem.

Medtem proizvajalci že jokajo, da ne morejo doseči EU6 norme in že prosijo za odpustek v 2,75x večji NOx normi, če to prevedemo je to še več kot dovoljuje EU5:
http://www.autoblog.com/2015/10/04/diesel-emission-standards-europe/
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
A kdo ve, ali drži, da bo VW za rešitev problema pokupil enormne količine paladiuma in ga vgrajeval v katalizatorje in tako rešil problem?

Videl to omenjeno v enem jutub nezanesljivem videu.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Po moje bo zadeva zvodenela...
http://jalopnik.com/the-uk-wont-make-you-fix-your-volkswagen-diesel-if-you-1734282904
Citat:
The Department for Transport said drivers with cars fitted with Volkswagen’s pollution-cheating software were under no obligation to send the vehicles back to VW dealerships to get them modified.

“If a driver didn’t return the vehicle, that wouldn’t be illegal,” a DfT spokesman said, although he added that failure to do so could affect any warranty on the car as well as its resale value.

Motorists would not be fined or penalised in any way if their cars weren’t fixed, “but it is in their interest to do it”, the spokesman added.
Me zanima kdo bo peljal avto na ''popravilo'', če mu bo potem poraba narasla in se moč zmanjšala.

V ZDA bodo odvetniki potegnili mastne denarce, nekaj bo pa verjetno prikapljalo tudi do lastnikov problematičnih avtomobil. To bo pa to. VW je pa itak že oblikoval rezerve za kazen.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Hm.. zvodenelo bo 50-100 miljard, oni pa majo v budgetu 8-10 za to pripravljeno. Udarec bo v vsakem primeru hud.

Da s popravili ne bodo meli nekih enormnih stroškov se mi pa zdi jasno že v štartu. Zdajle v nekaj dneh morajo javit, kako točno bodo poštimali te avtomobile na servisu, ne vem pa ali je prioriteta USA al tudi EU.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Hm.. zvodenelo bo 50-100 miljard, oni pa majo v budgetu 8-10 za to pripravljeno. Udarec bo v vsakem primeru hud.
Ne mešat borzne vrednosti in kazni/stroškov popravil/odškodnin, ki jih bo moralo plačati podjetje.
Borzna vrednost bo po dovolj dolgem času in ''rešitvi'' debakla, spet šla gor.
Prioriteta je pa oboje, čeprav dvomim, da bi Nemčija prepovedala prodajati VW, verjamem pa da druge države EU ne bi imele takih problemov s tem.
wink-1.gif