VW 1.6 TDI 77kW DPF

roscha

Fizikalc
27. jul 2007
301
48
28
Renault se nekaj hvali z svojim "oh in sploh do jajja patentiranim" DFPjem.

Klikenzi

Me zanima kako bo v praksi. Na tazadnji laguni je regeneracija res "nevidna" opaziš jo le po BCju kjer trenutna poraba enormno naraste
(za ene 5l+). Zdele imam okrog 90k km pa (knock, kcnock) še nobenga problema okrog FAP(oz DFP-ja)
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Jaz sem zgolj peljal 1.6 105 konjskega v BlueMotion Golf-u. Za moje pojme se čisto dostojno pelje samo ni pa to primerjave z (to pač poznam) 1.9 TDI (130+) motorjem...kubatura pač tu dela svoje..zdaj v tvojem primeru 2.0 toliko bolj.

1.6 povsem dostojno opravlja nalogo..tako da precej zavisi kak tip človeka si, kaj bi rad...ne vem..preveč če-jev je tu notri da bo enostavno najboljše da greš na testno vožnjo pa več pri čem si.
Zanesljivost na dolgi rok je seveda pod vprašajem ker še ni podatkov...če pa sklepamo da so legendarnemu 1.6 D iz Golf 1-ke dodali še turbino
evil.gif
pa se ni za bati.

Neprimerno boljše se je peljati z večjo kubaturo motorja (lepše vleče, pri višjih hitrostih - AC je stvar na nižjih vrtljajih, torej mnogo večje udobje...itd, itd), čeprav po drugi strani pa je užitek gledati porabo malih mlinčkov (kar bolje poznam: 1.4 TDI) kjer se ti samo smeje.

Sam sebe najboljše poznaš...torej se prepričaj sam.
 

kacajdr

Pripravnik
2. okt 2007
158
0
16
Kranj
Hmnja, peljat sem šel oba motorja:
- 2.0 v tiguanu 4m je deloval suvereno kljub relativno težkemu vozu in 4m pogonu.
- 1.6 v golfu tudi solidno pelje, je pa pri nizkih obratih moteče neodziven, kot da ga nekaj duši.
Skratka, odločil sem se za 2.0.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Dusi ga majhna prostornina. Prav si se odlocil! Naj ti odlicno sluzi
zmaga.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik kacajdr pravi:
- 1.6 v golfu tudi solidno pelje, je pa pri nizkih obratih moteče neodziven, kot da ga nekaj duši.

Isti občutek sem imel pri testu Pola 1.6 TDI 75KM. Nisem mogel verjeti, kakšna razlika glede na 1.2TSI. Kot dan in noč.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Citat:
Uporabnik SpEkTr pravi:
Ja, vse je res kar si napisal, jaz nisem šel toliko v detajle..

Ne vem pa kje si zasledil, da sem napisal da ima DPF aditive? ;-)

Ja zamik vbrizga povzroči, da se filter toliko segreje, da sajejo pač zgorijo. Problem je pa potem , če se regeneracija prekinja, ker se nivo olja povečuje, in seveda meša z nafto, kar sigurno ne more biti dobro za motor. Jaz imam hvala bogu relacijske vožnje tako da ni težav.

Crkne pa lahko en kup senzorje povezanih s tem. Meni je shodil senzor (ne vem točno al tisti pred filtrom al tisti za), ki merita propustnost izpušnih plinov skozi filter in s tem posledično, koliko je filter poln.

Ne štekam pa zakaj, bi po regeneraciji na testerju začela lučka svetit? Problem je samo takrat, če se to prekine. Če motor teče in se regeneracija izvaja in tudi konča, potem ni nobenih težav in tudi nivo olja se naj ne bi povečevalo oz. mešalo z nafto.

obstaja VW motor ki ima filter "podoben" FAP filtru od PSA-ja: torej da ima posodo z ureo ki se dodaja gorivu ob polnjenju rezervoarja;
torej tudi VW ima varianto filtra z aditivi:)
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:

obstaja VW motor ki ima filter "podoben" FAP filtru od PSA-ja: torej da ima posodo z ureo ki se dodaja gorivu ob polnjenju rezervoarja;
torej tudi VW ima varianto filtra z aditivi:)

Tuki si pa določene zadeve pomešal. Nisem prepričan, če to res obstoja pri osebnih vozilih.
- DPF filter je filter trdih delcev
-urea se pa uporablja kot aktivni katalizator za NOx (dušikove okside) -izločanje dušikovih oksidov iz izpuha. To se uporablja v sodobnih tovornih vozilih, kako je pa pri osebnih vozilih pa ne vem.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
točno tako,,
tovorna vozila imajo za zgorevanje saj drugo rešitev(MB, Volvo,,,) za NOxpa je Ad-blue ki se brizga v izspušni lonec...Pri nekaterih(MAN..) pa je tudi rešeno z filtrom..
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:

obstaja VW motor ki ima filter "podoben" FAP filtru od PSA-ja: torej da ima posodo z ureo ki se dodaja gorivu ob polnjenju rezervoarja;
torej tudi VW ima varianto filtra z aditivi:)

Tuki si pa določene zadeve pomešal. Nisem prepričan, če to res obstoja pri osebnih vozilih.
- DPF filter je filter trdih delcev
-urea se pa uporablja kot aktivni katalizator za NOx (dušikove okside) -izločanje dušikovih oksidov iz izpuha. To se uporablja v sodobnih tovornih vozilih, kako je pa pri osebnih vozilih pa ne vem.

se pospipam s pepelom, zamenjaj UREO z EOLYS tekočino; - se opravičujem, dva dni šolanja na kamionih pusti posledice:)
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Mogoče imam možnost kupiti Octavio combi z omenjenim motorjem. Problem je, ker imam do službe samo dober kilometer..ja, prav ste prebrali. Zanima me verjetnost zajebavanja predvsem DPF-ja. Je to verjetno/sigurno/DPF+še kaj drugega, kar pritiče dizel vozilu pri kratkih relacijah. Nekih relacij nimam, ene 2x tedensko 20km v eno smer. Ja vem, za tak režim je dizl bedarija, ampak poznana zgodovina in cena..hm.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
V soseski ima en čiča G7 z tem motorjem. V 3 in pol letih ene 3x pucal DPF na servisu, pred kratkim pa turbina crknla. Avto ima okoli 20k km. Vozi ga sam po mestu pa 2x mesečno cca 15 km in 15 km nazaj domov. Zadeva ni ravno primerna za mestno vožnjo.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
V službo itak hodiš peš.

Kako veš?
grin1.gif
Naveličal sem se, gledam pa tudi za malo večjimi avti, ker ga bom čez kakšno leto rabil. Dizel torej odpade, TSI bo prebavljal to vožnjo ali naj gledam strogo in samo navadnega, anemičnega atmosferca brez turbine?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Če boš rabil čez kakšno leto, potem takrat kupuj. Se ne splača v naprej, ker čez kako leto bodo druga vozila, druge cene, itd. Predvidevam da nek avto imaš, da skočiš v trgovino, dopust, po nujnih zadevah kjer rabiš avto. Šparaj še kako leto, bo bolj pametno. Sam mam tud dober kilometer do šihta, pa vseeno rabim 2 avta. Hebat ga, tako je.

Drugače imata pa starša G7 1.4 TSI. Z samim motorjem brez problema. Je pa od novega že nekaj šlamparije, ki si jih tak proizvajalec nebi smel privoščit. Že prvi dan ni delal SD čitalec na radiu, non stop ima mušice v notranjih lučeh na stropu, pikapolonice so nonstop v zadnjih lučeh (tistih na vratih prtljažnika). Po 2 letih so na servisu pogruntal da nima pravega zadnjega odbijača. Imel je izrez za en avspuh, 1.4 TSI ima pa dvojni auspuh. Vse skup je malo postrani stalo, ter pritiskalo na tisto plastiko odbijača. Ne vem kaj so naredili ali zamenjali cel odbijač, ali samo spodnjo plastiko. Vglavnem verjetno je bil ruknjen že na parkplacu v fabriki ali pri transportu, pa so napačen odbijač gor nataknili. Odkar so menjali radio, so razdrli armaturo, od takrat dalje pojejo črički. Vglavnem zadeva dela, večinoma je mestna vožnja, poraba majhna. V povprečju okoli 6,2.
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
drugače se TSI lepo pelje, vleče že od 1000 obratov naprej, turbo luknje ni, je udoben, tudi tih pri večjih hitrostih. Ampak take šlamparije že dolgo nisem videl. Tudi pri francozih ne.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Citat:
Uporabnik map pravi:
Če boš rabil čez kakšno leto, potem takrat kupuj. Se ne splača v naprej, ker čez kako leto bodo druga vozila, druge cene, itd. Predvidevam da nek avto imaš, da skočiš v trgovino, dopust, po nujnih zadevah kjer rabiš avto. Šparaj še kako leto, bo bolj pametno. Sam mam tud dober kilometer do šihta, pa vseeno rabim 2 avta. Hebat ga, tako je.

Mah, potem si lahko vsakič rečeš, da boš še malo počakal. Ko maš enkrat avto se razvadiš in ga hočeš potem vedno pri roki, pa magar samo za 1km. Se peš hoje vsak dan naveličaš, verjemi mi.
smile-1.gif