Citat:
Sem mislil, da 2.0TDI s 140KM sploh ni vec na voljo?
Ahm, trajna? Si prepričan?Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Daj no kakšna menjava DPF-a , to je trajna zadeva, vozim 1,9 PD Tdi-ja 105km in avto ima že 170000 km pa ni nobenih težav . Jaz bi rajši vzel 2,0 tdi-ja za manj porabit po avtocestah.
Sem mislu, da imajo od TAS-ovega Golfa II naprej FauVEji po večini z ročnim menjalnikom vsaj pet prestav.Citat:
Uporabnik sad pravi:
manjka peta prestava
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Sem mislu, da imajo od TAS-ovega Golfa II naprej FauVEji po večini z ročnim menjalnikom vsaj pet prestav.Citat:
Uporabnik sad pravi:
manjka peta prestava
Citat:
Uporabnik sad pravi:
A to je sedaj pri novih tako?
Ker nekje sem imel v glavi da tam po 150.000 km bo treba menjat, cena pa sitnica: med 500 in 1000 EUR. Ampak noben ni vedel čisto točno.
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ahm, trajna? Si prepričan?Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Daj no kakšna menjava DPF-a , to je trajna zadeva, vozim 1,9 PD Tdi-ja 105km in avto ima že 170000 km pa ni nobenih težav . Jaz bi rajši vzel 2,0 tdi-ja za manj porabit po avtocestah.
In ti imaš v 1.9TDI-ju DPF?My ass.... Šans je ravno 1 %.
Citat:
Uporabnik SpEkTr pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
A to je sedaj pri novih tako?
Ker nekje sem imel v glavi da tam po 150.000 km bo treba menjat, cena pa sitnica: med 500 in 1000 EUR. Ampak noben ni vedel čisto točno.
Kolikor vem, je teh vrst 'DPF'-jev ene par. Recimo francozi majo kako se že reče, ne vem z glave, drug sistem, ki uporablja poseben tank tekočine, ki se intervalno vbrizgava v filter in saje zgorijo..Ti filtri naj bi se tam proti 200k kilometrov menjali, stali pa naj bi okol 1000€ ja.
Ta sistem, ki ga ima pa dotični VW pa mislim, da deluje po principu vbrizgavanja nafte v filter, ta se vžge, poveča se temperatura in saje zgorijo. Ta pa naj bi bil trajni. Bomo vidli.
Tudi moj avto ma ta filter, zaenkrat še deluje . Je pa res, da tovrstni filter in kratke vožnje ne gredo skupaj