VW 1.6 TDI 77kW DPF

kacajdr

Pripravnik
2. okt 2007
158
0
16
Kranj
Ali ima kdo izkušnje z motorjem iz naslova. Kako se obnese v golfu?
Sem v dilemi med omenjenim motorjem in 2.0 TDI 103kW DPF.
Prosim za mnenja uporabnikov točno omenjenih motorjev, ostali tace proč od tipkovnic.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Tezko ti bo kdorkoli podal kaksno objektivno mnenje o novem 1.6TDI motorju, ker ni primerka na svetu, ki bi prevozil z njim ze vec kot kaksnih 20k km. Toliko casa so namrec na voljo.
Sem mislil, da 2.0TDI s 140KM sploh ni vec na voljo?
confused-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Prevozil nekaj z njim. Relativno tih, res mala poraba, manjka peta prestava, v nižjih malenkost zaspan (v primerjavi z 1.5dci nič).
Sam bi počakal vsaj dve leti pred nakupom, zgolj toliko, da se vidi, če ima kakšne otroške bolezni.
Pozanimaj se kdaj je treba menjat DPF in koliko stane.
evil.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
1.6TDI obstaja samo v Golfu VI generacije, v začetku so bili samo 2.0TDIji sedaj pa so tudi s tem manjšim motorjem.
V Golf VI pa sloh ni bilo PD motorja ampak vse CR
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.285
4.109
113
Daj no kakšna menjava DPF-a , to je trajna zadeva, vozim 1,9 PD Tdi-ja 105km in avto ima že 170000 km pa ni nobenih težav . Jaz bi rajši vzel 2,0 tdi-ja za manj porabit po avtocestah.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Daj no kakšna menjava DPF-a , to je trajna zadeva, vozim 1,9 PD Tdi-ja 105km in avto ima že 170000 km pa ni nobenih težav . Jaz bi rajši vzel 2,0 tdi-ja za manj porabit po avtocestah.
Ahm, trajna? Si prepričan?
grims-1.gif

In ti imaš v 1.9TDI-ju DPF?
shocked-1.gif
My ass.... Šans je ravno 1 %.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik sad pravi:
manjka peta prestava
Sem mislu, da imajo od TAS-ovega Golfa II naprej FauVEji po večini z ročnim menjalnikom vsaj pet prestav.
grin1.gif
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.549
36
48
44
Načeloma je trajna, razen če se ti tolko zabaše, da se ga ne da več programsko sčistit :). Nov stane par jurčkov...

Baje na balkanu to čistijo z visokotlačnimi čistilci
smile-1.gif
Prerežejo ohišje spucajo, pa nazaj zavarijo in voila..:)
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
A to je sedaj pri novih tako?
Ker nekje sem imel v glavi da tam po 150.000 km bo treba menjat, cena pa sitnica: med 500 in 1000 EUR. Ampak noben ni vedel čisto točno.
rolleyes-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.549
36
48
44
Citat:
Uporabnik sad pravi:
A to je sedaj pri novih tako?
Ker nekje sem imel v glavi da tam po 150.000 km bo treba menjat, cena pa sitnica: med 500 in 1000 EUR. Ampak noben ni vedel čisto točno.
rolleyes-1.gif

Kolikor vem, je teh vrst 'DPF'-jev ene par. Recimo francozi majo kako se že reče, ne vem z glave, drug sistem, ki uporablja poseben tank tekočine, ki se intervalno vbrizgava v filter in saje zgorijo..Ti filtri naj bi se tam proti 200k kilometrov menjali, stali pa naj bi okol 1000€ ja.
Ta sistem, ki ga ima pa dotični VW pa mislim, da deluje po principu vbrizgavanja nafte v filter, ta se vžge, poveča se temperatura in saje zgorijo. Ta pa naj bi bil trajni. Bomo vidli.
Tudi moj avto ma ta filter, zaenkrat še deluje :). Je pa res, da tovrstni filter in kratke vožnje ne gredo skupaj
smile-1.gif
 

kacajdr

Pripravnik
2. okt 2007
158
0
16
Kranj
ksz: pustimo zdaj DPF filter, dilema je izbira med omenjenima motorjema. DPF imata itak oba. Lastniki, vozniki, na dan z besedo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
A ni dovolj razlike med njima, da se sam odločiš?
Peljat pojdi in boš videl, če ti 35KM manj ustreza. Pa probaj na svoji relaciji. Ker pri 160 km/h na AC zna biti 2.0 res boljša izbira. Svoje občutke sem ti pa zgoraj zapisal.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.285
4.109
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Daj no kakšna menjava DPF-a , to je trajna zadeva, vozim 1,9 PD Tdi-ja 105km in avto ima že 170000 km pa ni nobenih težav . Jaz bi rajši vzel 2,0 tdi-ja za manj porabit po avtocestah.
Ahm, trajna? Si prepričan?
grims-1.gif

In ti imaš v 1.9TDI-ju DPF?
shocked-1.gif
My ass.... Šans je ravno 1 %.

Nebi te v ritko tko,da
evil.gif

Glej avto je službeni registrirani v nemčiji letnik 2008, in ima prevoženih 170000 km . Ja in je 1,9 TDI z DPF-om . Za slovenske razmere pa jih je malo ,mogoče kakšen Audi A3 tam 2008 ali pa 2009 letnik.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.285
4.109
113
No nove Golfe Variante pa smo naručili 2,0 TdI CR-Dpf , poročam čez mesec kak letijo. In še nekaj pri zdajšnih 1,9 TDI z DPF-na firmi nobeden ni imel problemov z filtrom pa so nekateri že presegli 200000 prevoženih ,kilometrov.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Citat:
Uporabnik SpEkTr pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
A to je sedaj pri novih tako?
Ker nekje sem imel v glavi da tam po 150.000 km bo treba menjat, cena pa sitnica: med 500 in 1000 EUR. Ampak noben ni vedel čisto točno.
rolleyes-1.gif

Kolikor vem, je teh vrst 'DPF'-jev ene par. Recimo francozi majo kako se že reče, ne vem z glave, drug sistem, ki uporablja poseben tank tekočine, ki se intervalno vbrizgava v filter in saje zgorijo..Ti filtri naj bi se tam proti 200k kilometrov menjali, stali pa naj bi okol 1000€ ja.
Ta sistem, ki ga ima pa dotični VW pa mislim, da deluje po principu vbrizgavanja nafte v filter, ta se vžge, poveča se temperatura in saje zgorijo. Ta pa naj bi bil trajni. Bomo vidli.
Tudi moj avto ma ta filter, zaenkrat še deluje :). Je pa res, da tovrstni filter in kratke vožnje ne gredo skupaj
smile-1.gif

ŽIVIŠ V ZMOTI.
VELIKI

DPF je eno, FAP kar imajo večinoma francozi, pa drugo
DPF ne potrebuje aditivov ki se dodajajo GORIVU (in NE v filter) ob vsakem točenju goriva, zato da se dvigne temp izp. plinov, temveč se to zgodi zaradi t.i. post-vbrizga, za katerega je treba imeti določene pogoje (temp. motorja, obrate, temp za katom itd.)
problem FAP filtrov je največ iz dveh razlogov:
mestne vožnje kjer ne pride do pogojev za regeneracijo filtra ALI odpoved sistema dodajanja aditiva gorivu (npr crkne rele za dodajanje, crkne senzor za pokrovček tanka goriva - to govorim iz izkušenj) - se pa da filter sneti in očistiti
DPF regeneracijo se da sprožiti v delavnici in to s testerjem; ponavadi gori potem lučka za menjavo olja, saj je zaradi post-vbrizga olje kontaminirano - npr fiat JTD motorji po regeneraciji v delavnici
ima pa tudi VAG grupa sistem ki dodaja aditiv v gorivo, vendar ga v praksi še nhče razen v franciji ni srečal
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
pardon avtorju zač. posta:
VSE znamke gredo na t.i. "down sizing" torej da zmanjšujejo prostornino in jo umetno "večajo" s turbinami
dodaja se variacija kompresor-turbina ali pri dizlih celo dve turbini, dodajajo se komplicirani sistemi, vodno hlajeni EGR ventili itd.

skratka zadeve "na papirju" štimajo, v realnosti pa malo manj - nasvet: pelji avto.,če ti je všeč ga kupi
garancija je, dandanes pa človek ob tako kvalitetnih derivatih kot jih imamo v SLO potrebuje predvsem SREČO

razlog da elektronike ne gre povsod tlačiti so trenutno npr dušilne lopute pri golfih5 ki so krmiljene z el. motorjem; ne več s tlakom kot včasih
posledično olje s tlačne strani pride skozi osovino dušilne lopute v to zaprto ohišje kjer je motorček in uniči notranjost
strošek je 290€ za komplet novo dušilno loputo...
da o el. termostatih ki puščajo vodo da potuje po žicah ne govorim...
vedno bolj cenim stare avte:)
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.549
36
48
44
Ja, vse je res kar si napisal, jaz nisem šel toliko v detajle..

Ne vem pa kje si zasledil, da sem napisal da ima DPF aditive? ;-)

Ja zamik vbrizga povzroči, da se filter toliko segreje, da sajejo pač zgorijo. Problem je pa potem , če se regeneracija prekinja, ker se nivo olja povečuje, in seveda meša z nafto, kar sigurno ne more biti dobro za motor. Jaz imam hvala bogu relacijske vožnje tako da ni težav.

Crkne pa lahko en kup senzorje povezanih s tem. Meni je shodil senzor (ne vem točno al tisti pred filtrom al tisti za), ki merita propustnost izpušnih plinov skozi filter in s tem posledično, koliko je filter poln.

Ne štekam pa zakaj, bi po regeneraciji na testerju začela lučka svetit? Problem je samo takrat, če se to prekine. Če motor teče in se regeneracija izvaja in tudi konča, potem ni nobenih težav in tudi nivo olja se naj ne bi povečevalo oz. mešalo z nafto.
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
1,9tdiji z DPF filtri so obstajali vendar ne za slo tržišče ampak večinoma za Nemčijo ker tam so bolj osveščeni in tudi pri registraciji imajo popust taki avti, pri nas pa ga kot prvo zaradi večje cene nebi skoraj nihče kupil ker je registracija enaka kot drugo pa nimamo dovolj kvalitetnega goriva in bi bilo preveč reklamacij...