Smo že nekajkrat ugotavljali, da so tam doli cene in ceniki zelo relativna in prilagodljiva stvar. Če do potankosti ne proučiš vseh različic in skritih stroškov na ceniku, boš pač mastno plačal. Poleg tega je v vedno več restavracijah cenik na zahtevo, natakarji te največkrat poskušajo spraviti na limanice tako, da ti zrecitirajo ponudbo.
In ja, marsikdo gre na led samo enkrat, ampak gostinci se ne sekirajo, ker imajo očitno dovolj prometa. Bo pa, upam, spet prišel čas, ko se bodo za vsakega gosta bolj potrudili, da ga obdržijo.
Poslovni partner od prijatelja je hodil vsako leto za 14 dni v isti apartma na Hrvaškem. Po nekaj letih, je lastnika vprašal, če ima namen kaj vložiti v obnovo apartmaja, pa mu je lastnik gladko odvrnil: "Ne! Če ti nisi zadovoljen, bo prišel pa kdo drug."
Tak odnos je menda pri sosedih precej pogost.