Pozdravljeni,
ker je iz koles skozi obdobje zadnjih nekaj let nastala prava mala znanost, bi prosil vse entuziaste za pomoč.
Časa je še kar nekaj, saj imam namen kolo kupiti tam nekje v začetku aprila 2012. Sem pripravljen žrtvovati nekaj časa in se o kolesih in delih kolesa primerno podučiti, samo da kupim nekaj "uporabnega".
Pripravljen sem odšteti do največ 750EUR. Zdaj če je kolo res vredno svojega denarja, primaknem še tisti evrič ali dva. Samo da ni to cena 800EUR; ker potem lahko gremo s tem v nedogled.
Namen:
Kolesariti rekreativno po kakšnih manjših in občasno večjih (=bolj strmih) hribih.
Po kakšni podlagi:
Tako na oko bi rekel 70% asfalta, 30% gozdnih poti.
Predvidevam, da pride v poštev neko treking kolo. Sem se že začel sliniti za enim, in sicer temle: KLIK - a je zadeva kaj prida?
Zakaj tako kolo (tukaj pričakujem, da me popravite kjer se motim):
- "amortizacija" zato, ker ko bom šel dol po klancu in preveč s prednjo zavoro zaviral, da ne postanem superman. Pa še kakšen bonus na ne-asfaltnem ali slabšem asfaltnem terenu. Minus tega je, da se zaradi amortizacije slabše prenaša energija na cesto.
- Zavore z diski: nimam pojma v čem in zakaj so boljše od "navadnih". Kakšno je pa vzdrževanje takih zavor? A se sploh splača?
- Okvir: bolj je trdo, boljše je, da ni tistih manjših izgub bi prenosu energije. Če to sploh zame kot rekreativca pride kaj v upoštev? Pa da je okvir čim lažji.
- That's it. Zdaj pa bi lepo prosil, da mi še pojasnite vse o zgoraj naštetem (amortizerji, zavore, okvir), sedežih, velikostih okvirja, prestavah, gumah, vzdrževanju... you name it.
In pa katere znamke npr. spadajo med boljše? Kot npr. sveta trojica +1 pri avtomobilih: BMW, MB, Audi. +Lexus.
Hvala in LP!
ker je iz koles skozi obdobje zadnjih nekaj let nastala prava mala znanost, bi prosil vse entuziaste za pomoč.
Časa je še kar nekaj, saj imam namen kolo kupiti tam nekje v začetku aprila 2012. Sem pripravljen žrtvovati nekaj časa in se o kolesih in delih kolesa primerno podučiti, samo da kupim nekaj "uporabnega".
Pripravljen sem odšteti do največ 750EUR. Zdaj če je kolo res vredno svojega denarja, primaknem še tisti evrič ali dva. Samo da ni to cena 800EUR; ker potem lahko gremo s tem v nedogled.
Namen:
Kolesariti rekreativno po kakšnih manjših in občasno večjih (=bolj strmih) hribih.
Po kakšni podlagi:
Tako na oko bi rekel 70% asfalta, 30% gozdnih poti.
Predvidevam, da pride v poštev neko treking kolo. Sem se že začel sliniti za enim, in sicer temle: KLIK - a je zadeva kaj prida?
Zakaj tako kolo (tukaj pričakujem, da me popravite kjer se motim):
- "amortizacija" zato, ker ko bom šel dol po klancu in preveč s prednjo zavoro zaviral, da ne postanem superman. Pa še kakšen bonus na ne-asfaltnem ali slabšem asfaltnem terenu. Minus tega je, da se zaradi amortizacije slabše prenaša energija na cesto.
- Zavore z diski: nimam pojma v čem in zakaj so boljše od "navadnih". Kakšno je pa vzdrževanje takih zavor? A se sploh splača?
- Okvir: bolj je trdo, boljše je, da ni tistih manjših izgub bi prenosu energije. Če to sploh zame kot rekreativca pride kaj v upoštev? Pa da je okvir čim lažji.
- That's it. Zdaj pa bi lepo prosil, da mi še pojasnite vse o zgoraj naštetem (amortizerji, zavore, okvir), sedežih, velikostih okvirja, prestavah, gumah, vzdrževanju... you name it.
In pa katere znamke npr. spadajo med boljše? Kot npr. sveta trojica +1 pri avtomobilih: BMW, MB, Audi. +Lexus.
Hvala in LP!