Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
V tocki popravilo je catch. Velikokrat se popravlja s kosi sumljivega izvora - ker je ceneje.
Bo zelo verjetno ja, glede na ''postopek'', ki mi ga je opisal.
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
na dražbah recimo veliko vidim da "meter can not be verified" in to v TUJINI. no kdo zdaj odgovarja če je števec nazaj ruknjen? to je malo težava MTL...
To je samo tvoj problem, ne moj. Namreč tak avto je v tujini na dražbah ''džabe'', torej cenejši kot ostali primerljivi s preverjenimi kilometri.
Pošten prodajalec, bo to isto napisal ob oglasu, dal nižjo ceno in avto bo šel. Odgovarjal ne bo nihče, ker je bil kupec seznanjen z bistveno lastnostjo avtomobila: da se kilometre ne da preverit in da so posledično zelo verjetno vrteni. In on se je strinjal s tem in za njega je bila nižja cena vredna tega.
Nategunček bo pa ruknil gor oglas s ''120.000'' km (ali karkoli že gor piše na števcu), dal dobro ceno (zanj) in prodal avto kot takšen. V tem primeru pa ON odgovarja, saj je bil temeljito seznanjen z bistveno lastnostjo avtomobila in jo namerno zamolčal. Ampak ja, to bo po tvoje spet samo prilagajanje ponudbe povpraševanju. Ob tem bo pa na ves glas vpil, da je nedolžen, ker on pa ni vrtel nikoli nič, pri lastni materi prisega. A veš, zamolčanje tega je isto kot če bi vrtel.
In še enkrat: ne bluzi, da kupci kupujejo samo avte s 120.000 km. Poglej malo avto.net, pa boš videl, da se mirno prodajajo tudi avti z več kot 200.000 ali 300.000 km (kar nekaj jih sicer pokupijo dilerčki in hop km dol, ampak ostale pa čisto normalni kupci). Enega imaš že zgoraj, ki je kupil avto s 400.000 km. Ampak seveda bo ta avto bistveno manj vreden in na takem avtu, če ga pošteno prodajaš, boš bolj težko zaslužil 2x cene, kar nategunčki seveda hočejo imeti.