Jaz gledam na stvar malo drugače. Prodajalci samo ustrežejo zahtevam kupcev. Janez ne kupi avta z 200k km, pa če ima zlate felne. Se pa z lahkoto pusti nategnit, da ima čisto vsak uvožen avto 138k km. Tak da kdo je zdaj tu tele?
Vidiš, to je ena lepa ponarodela razlaga/opravičilo za nategovanje. Pa dajmo tole malo secirat.
V življenju še nisem srečal kupca (pa sem jih verjetno videl zelo, zelo veliko), ki bi rekel, čuj ti prodajalec, daj me lepo z vazelinom nategni in mi prodaj lepo našminkano razpadlo gajbo za ceno dobre zadeve. Če me pa na suho in mi zraven podtakneš še avto sestavljen iz dveh, ti pa plačam še več. A si ga ti že srečal?
Torej, zame je to, kar si zapisal, le eno navadno sranje, ki ga nategunčki uporabljajo, da ''upravičujejo'' svoje nategunstvo. In to je vse. Ker z nategunstvom ustrežejo le SVOJIM zahtevam in to je, OCURI stranko do konca, da bo zame več ostalo. Tudi na nelegalni način.
Kdor pa ni nategunček in to predstavlja kot resnico, je pa ena navadna ovca, ki ne zna razmišljat s svojo glavo. Ali pa oseba, ki so jo na suho nategnili in sedaj s tako ''resnico'' opravičuje svoj nateg.
Sedaj pa beri tole, seveda je to nategunom nepredstavljivo: če ne bi bilo nategunstva, bi povprečen kupec ugotovil, da bo za avto z realnimi 100.000km pač moral plačati več, hkrati pa še to, da avto pri 200.000km kar naenkrat (lejga, lejga, čudo božje) NE razpade. Ampak dela čisto enako pri 200.001 km kot pri 199.999 km in bo delal še dolgo, seveda če je bil ustrezno vzdrževan.
Evo, ravno danes imel primerno zadevo, da jo tukaj zapišem: Golf 7, 4 leta star, super duper, kilometri normalni za dizlarja, servisna preverjeno na servisu ŠTIMALA, je pa izgledalo, da je avto pač malo dlje rabil, da je prišel do Slovenije v prodajo. Kilometri na števcu 131.000 km. No, realno pa 161.000 km. Kar recimo stranki ne bi pomenilo nič kaj preveč problematičnega in bi avto še vedno kupila, seveda za ustrezno nižjo ceno. Tukaj je prodajalec pač skrbel le za LASTNI interes.
Pa sem stranki avto odsvetoval in ga ni kupila. Zakaj? Ker je avto zelo verjetno PRESKOČIL en servis. Kakšna je obraba vseh delov, ki jih olje maže, ko je olje sežgano in kaj to pomeni za dolgoročno uporabo in potencialne stroške popravil avtomobila, je pa verjetno vsem jasno. No, pa še nekaj zadev je bilo zraven, ki niso bile ravno pozitivne...
Ajd, pozdrav vsem, ki z nategi skrbijo, da so zahteve kupcev izpolnjene, loool.