vrednosti iz excell v doc file

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.737
113
npr.

Imam excell file z podatki 1000 strank....

kako bi naredil 1000 različnih doc fajlov kjer bi se samo podatki strank vstavili v poljubno mesto v file. (dopisi kjer bi bili podatki strank notri)

se upam da je razumljivo...
 

MojcaG

Pripravnik
2. sep 2007
319
5
18
Uporabi v wordu Spajanje dokumentov (Merge documents) ... narediš dopis v wordu, povežeš z xls tabelo, vstaviš v besedilo polja, pokažeš podatke in na koncu izvoziš v posamezne dopise
smile-1.gif
 

MojcaG

Pripravnik
2. sep 2007
319
5
18
Huh ...
tongue-1.gif


Saj ne, da ne bi hotela navodil pisam, ampak načeloma te vodi word sam - step by step preko okna opravil (Task pane) (vsaj v 2003 verziji je tako), spajanje dokumentov pa (v 2003) najdeš v meniju Orodja --> Pisma in pošiljanje ---> Spajanje dokumentov. Pa še orodno vrstico Spajanje dokumentov si vklopi (če se ne pokaže samodejno).

Poskusi, ne moreš zamočit
grin1.gif


Aja, pa fajn je, da imaš v prvi vrstici v xls tabeli imena stolpcev (npr. firma, naslov, karkoli pač imaš).